دسته‌بندی نشده

سوله دست دوم کیلویی

همواره سازه ها به اشکال مختلف و با استافده از مصالح مختلف مانند سنگ، چوب، آهن و… ساخته می شدند. که رفته رفته به مرور زمان تبدیل به سازه های بتنی که با استفاده از آجر و سیمان احداث می شد شدند. و اما سوله دست دوم کیلویی که سازه های از جنس فولاد و دیگر فلزات محکم هستند حدود چند دهه است که وارد بازار های ایران شده و فروش واجاره ی آن ها بسیار رونق گرفته است.

سوله دست دوم در ظاهر شبیه به خانه هایی با سقف شیب دار یا قوسی شکل در ابعاد مختلف هستند. گویا از امکانات زیادی برخوردار نیستند. در حالیکه نه تنها امکانات کم تری نسبت به سایر سازه ها  دارند بلکه حتی پیچیدگی در ساخت و دقت و ظرافت بیشتری را شامل می شوند.

شکل ظاهری سوله ها از ناحیه سقف دارای یک تاج سقفی بوده که از بالا به پایین به حالت شیب دار 8 و یا 88 است. که به انتخاب سلیقه وکاربرد سوله دست دوم کیلویی می تواند به صورت هلالی نیز باشد.  هر قدر متراژ سوله بالا ترباشد تاج و تعداد آن می تواند بیشتر طراحی شود. به شکلی که انگاردو یا چند سوله د رکنار یک دیگر قرار گرفته اند. برای اطلاع دقیق از قیمت سوله دست دوم کیلویی با ما همراه باشید:

استعلام قیمت سوله دست دوم کیلویی

 سوله ها از آن دسته کالا محسوب می شوند که با گذر زمان تغییر چندانی در کیفیت آن ها وارد نمی شود. چرا که از جنس فولاد بوده و بسیار مستحکم می باشند. پس اگر شما قصد شروع یک کسب و کار را دارید ولی نیاز به یک سوله نو نداشته و نخواهید مبلغ زیادی در جهت خرید سوله دست دوم کیلویی بپردازید می توانید از طریق شرکت های فروش سوله دست دوم یک سازه ی کار کرده را تهیه کنید.

از دیگر مزیت های فروش سوله دست دوم کیلویی، قیمت آن است. قیمت سوله ها از طریق وزن ان ها بررسی و تعیین می شود. به این صورت که اگر وزن سوله پایین قیمت آن نیز مناسب تر و اگر وزن آن بالا قیمتش هم بالا تر و گران تر خواهد بود. مهام سوله ارائه دهنده سوله دست دوم کیلویی ارزان با کیفیت بسیار بالا می باشد.

جرثقیل یکی از ابزار های مهم در سوله سازی ست که در نصب قطعات و جا به جایی سوله های سنگین مورداستفاده قرار می گیرد. پس اگر سوله دست دوم شما وزن بالایی داشته باشد استفاده از جرثقیل لازم شده و این خود باعث بالا رفته قیمت کلی و نهایی سوله می باشد.

برای اطلاع دقیق از قیمت سوله دست دوم کیلویی با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

کاربرد سوله دست دوم کیلویی

 سوله ها در انواع  مشاغل و واحد های صنعتی و یا غیر صنعتی  می توانند کاربرد داشته باشند. مانند، استفاده به عنوان سالن هاورزشی و نمایشگاه، مکانی به جهت برگزاری کارگاه و همایش ها، دامداری، مرغداری، انبار، کارخانه جات، پارکینگ، در صنایع پتروشیمی و نفت و گاز و…

امکانات سوله دست دوم کیلویی

امکانات سوله طبق خواسته ی سفارش دهنده تعیین می شود برای مثال شاید شما قصد خرید یک سوله ی معمولی را که بتوان از آن بعنوان محلی برای نگه داری بار استفاده کنید داشته باشید. در این صورت احتیاجی به خرید یک سوله ی پیچیده با داخلی پر از امکانات داشته باشید و می توانید بدون هزینه یک سوله ی مناسب نو یا کارکرده مانند سوله دست دوم کیلویی تهیه کنید. یکی از فاکتور های تاثیر گذار بر قیمت سوله دست دوم کیلویی انواع مدل های آن می باشد که در ادامه با آنها به طور کامل آشنا خواهیم شد:

انواع سوله دست دوم کیلویی

سوله دست دوم  می تواند به صورت کیلویی فروخته شود. و بر اساس وزن آن قیمت تعیین گردد. سوله ها از لحاظ فنی ظاهری و ساختاری به دسته های مختلف تقسیم می شوند:

سوله دست دوم کیلویی سنگین یا تیر ورقی که سوله هایی قدیمی بوده و وزن بالایی به علت فولاد استفاده شده درآن دارند. قیمت متوسطی داشته و برای پارکینگ ها یا سوله هایی به عنوان کارخانه تشکیل می شوند. و امروزه  با بوجود امدن مدل های جدید تر مانند یو بی ام که در مورد آن نیز توضیحاتی خواهیم داد دیگر کم تر استفاده می شوند.

سوله ی خرپا یا سبک: هر قدر سوله ها سبک تر باشند هم به لحاظ زیبایی و کیفیت و هم به لحاظ پایین بودن مناسب تر هستند.  سوله خرپا نیز همان طور که از اسم آن پیداست سبک بوده و از قطعاتی با درصد فولاد کم تر تشکیل شده است. که همین مسئله باعث مقرون به صرفه بودن آن است. و از لحاظ کارایی این مدل سوله دارای تنوع کاربردی بسیار است.

 سوله یو بی ام: یو بی ام یکی از سوله های پیشرفته و مدرن به شمار می رود. که معمولا برای نقشه هایی با متراژ بالا کاربرد دارد. ساخت سوله دست دوم کیلویی مدل یو بی ام توسط تعدادی ماشین و دستگاه خاص انجام می شود.  سوله ها را نمی توان جا به جا کرد و شاید این مسئله یکی از معایب یو بی ام باشد. در نتیجه بهتر است زمین سوله یو بی ام خریداری شود. این سوله ها معمولا هلالی شکل بوده و این حالت قوس از تاج سقف به سمت پایین کشیده می شود.

 عایق استفاده شده در سوله دست دوم کیلویی یو بی ام پلی یورتان است. این عایق حرارتی بسیار پر کاربرد بوده و موجب بهینه سازی انرژی می شود.  این عایق حرارتی به شکل جامد تولید شده و در صنعت کاربرد فراوانی دارد. این عایق ها را در ساندویچ پانل نیز می توان به کار برد.

سوله های یو بی ام در گلخانه ها، ایجاد فضاهایی برای کشاورزی، پارکینگ و ده ها شغل دیگر استفاده می شوند.  از معایب سوله های یو بی ام احتیاج به صرف انرژی و نیروی انسانی زیاد و هم چنین هزینه بر بودن دستگاه های آن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 10 =