دسته‌بندی نشده

سوله دو طبقه دست دوم

سوله دو طبقه دست دوم سازه های عمرانی بوده که طی یک فرایند مهندسی و مراحل مخصوص خود پدید می آیند. این سازه ها از جنس فلزاتی مانند فولاد و آهن یا آلومینیوم بوده. و درابعاد و اندازه های مختلفی تولید می شوند. کاربرد وموارد استفاده ی این سازه ها بیشتر در صنعت است. اما در مشاغل غیرصنعتی هم بکار گرفته می شوند. این مقاله در رابطه با سوله دو طبقه دست دوم بوده و تمام جوانب این محصول را بررسی کرده است. برخی از سازه ها دو یا سه طبقه بوده و کاربرد گسترده تری دارند. پیشنهاد می شود برای خرید سوله دو طبقه دست دوم با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

استعلام قیمت سوله دو طبقه دست دوم

هزینه ساخت سوله دو طبقه دست دوم با توجه به فاکتور و عوامل مختلفی تعیین می شود. به شما مشتریان گرامی پیشنهاد می کنیم برای ثبت سفارش و اطلاع دقیق از قیمت این محصول با کارشناسان ما از طریق شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

سوله دو طبقه دست دوم در چه مشاغلی مورد استفاده قرار می گیرند؟ 

این مشاغل هم صنعتی و هم غیر صنعتی هستند. و یا در مواقعی زمینه ی فروشگاهی و تجاری نیز دارند. مانند سوله های فروشگاهی و نمایشگاهی. برخی از این کاربرد ها عبارت اند از:

  • سالن های ورزشی
  • سالن های اجرا
  • گل فروشی، گلخانه و امور کشاورزی
  • فروشگاه ها و نمایشگاه های خرید
  • انبار
  • کارگاه ها
  •  کارخانه ها
  • و ده ها عنوان دیگر.

 مزایای سوله دو طبقه دست دوم

این ساختمان عمرانی دارای فضایی بیشتر و بزرگ تر از سایر انواع می باشد. و خرید آن بسیار به صرفه است. چرا که سازه های نو ساز دارای اجرت بوده و می بایست برای تهیه ی مواد اولیه ی آن ها هزینه ی زیادی را متقبل شد. اما سازه های دست دوم و کار کرده از پیش آماده بوده و تنها لازم است هزینه ی خود ساختمان و بدنه پرداخت شود.

از دیگر مزایای آن می توان به آماده بودن و تحویل سریع آن اشاره کرد. پس چنانچه در تهیه ی سوله دو طبقه دست دوم عجله دارید. خرید این محصول بسیار پیشنهاد می گردد. برای خرید سوله دو طبقه دست دوم می توانید با شماره های درج شده درون سایت ما تماس بگیرید. این سایت سازه ای مطمعن وضمانت شده را به شما تحویل خواهد داد.

قسمت های گرآورنده سوله دو طبقه دست دوم

طراحی سوله دو طبقه دست دوم از چندین بخش داخلی و خارجی تشکیل شده است. قطعات خارجی شامل قطعه هایی هستند که از محیط بیرون قابل مشاهده می باشند. و قطعه های داخلی اجزای ریز تر و کوچک تر می باشند. که با حساسیت بیشتری جایگزاری و نصب شده اند.  در ادامه ی مطلب برخی از این اجزا را نام برده ایم:

  • سقف
  • استرات
  • ستون
  • مهاربند یا باد بند
  • دیواره ها

پوشش سقف سوله دو طبقه دست دوم

همان طور که در سازه ها و ساختمای های معمولی سقف یکی از مهم ترین بخش های تشکیل دهنده ساختمان است در سوله دو طبقه دست دوم نیز بسیارپراهمیت است. که برای پوشش آن از انواع مختلفی استفاده می کنند. بخش زیادی از وزن سوله مربوط به سقف است به همین دلیل بهتر از در انتخاب نوع پوشش سقف بسیار دقت شود. سوله ها در گذشته بسیار سنگین تر از مدل های امروزی بوده اند. از مزایای سوله های سبک وزن این است که در مراحل حمل و نصب مناسب تر هستند و این عمل به راحتی انجام می شود.

البته کم وزن بودن سقف یا در مجموع سوله به معنای این نیست که نسبت به مدل های سنگین تر از کیفیت پایین تری برخوردار هستند و بالعکس منظور از سبک سوله ایست که اجزای کم وزن تری در آن بکار رفته باشد.و در عین حال کیفیت خوبی داشته باشد. و بهتر است این اصول در تمامی اجزای آن قابل اجرا باشد.

انواع سقف سوله دو طبقه دست دوم

  1. مدل ساندویچ پنل: در این نوع پوشش که پرکاربرد ترین است، مواد عایق مورد نظر در میان دو لایه دیگر قرار می گیرد که به علت همین شکل نام آن به ساندویچی معروف شده است. و معمولا در ورزشگاه ها و سالن ها استفاده می شود.
  2. فولاد گالوانیزه: این مدل از پوشش باعث می شود که سقف در برابر زنگ خوردگی مقاوم شود. و هم چنین هزینه ها و قیمت مناسب تری دارد. طول عمر زیاد و پوشش طولانی مدت نیز از مزایای پوشش فولاد گالوانیزه است.
  3. نوع دیگری ازپوشش ها با استفاده از ورق پلی کربنات است: که دارای تنوع بسیار زیادی در نوع خود هستند. به لحاظ شکل و ظاهررنگ شفافی مانند شیشه دارند و در رنگ های بسیاری روانه بازار می شوند و مانند شیشه نور را از خود عبور می دهند. ورق های پلی کربنات نیز استقامت بالایی نسبت به تحمل بار و ضربه دارند.

معرفی مدل های اصلی سوله دو طبقه دست دوم

سوله دو طبقه دست دوم از مدل های پر کاربرد و مختلفی برخوردار است. هر یک از آنها کاربرد خاص خود را دارا می باشند. در ادامه به معرفی جامعی از انواع آنها می پردازیم:

سوله دو طبقه دست دوم تیر ورقی:

که برای انواع سنگین و با ابعاد بزرگ بکارمی رود و قیمت  نسبتا بالاتری نسبت به دو مدل دیگر دارد. سوله های تیرورقی امروزه کاربرد  های کمتری دارند و بیشتر در گذشته استفاده میشدند. ازعمده معایب ساخت سوله دو طبقه دست دوم از نوع تیر ورقی، می توان به این نکته اشاره کرد که  قطعات  آهن و فولاد آن ها از طریق جوشکاری به یک دیگر وصل شده و دیگر امکان باز کردن آن ها وجود نخواهند داشت. یا برای انجام این عمل نیاز به تخریب است.

سوله دو طبقه دست دوم ساده، سبک (خرپایی):

در این نوع سازه برعکس مورد قبلی همانطور که از نامش پیداست قطعات سبک تری استفاده می شوند و توسط پیچ و مهره هم متصل شده تا هر زمان لازم شود قابل بازگرانی و تغییر باشند.

سوله دو طبقه دست دوم یو ام بی:

یو بی ام از جدید ترین و بروز ترین انواع می باشد. و با استفاده از دستگاه های به خصوصی که یو بی ام نام دارد  تولید و احداث می شود. هم چنین یک مدل گران بوده و قیمت آن نسبت به مدل خرپایی بیشتر است.

خرید سوله دو طبقه دست دوم

سوله‌ها سازه‌های فلزی هستند که کاربردهای متفاوتی دارند. اما سوالی که ممکن است ذهن شما را به خود مشغول کند این است که سوله دو طبقه چیست؟ سوله دو طبقه در واقع همان سوله فلزی معمولی است که به دلیل نوع کاربری، فضای داخلی آن به صورت دو طبقه طراحی شده است. سوله دو طبقه عموما به دلیل کاهش هزینه ساخت، کاهش مسیر تولید محصول به منظور صرفه جویی در زمان، دسترسی به ساختمان‌های بیشتر در یک محوطه، دسترسی راحت به تجهیزات و مواردی از این قبیل، ساخته می‌شود.

در سوله‌های دو طبقه میزان بار وارد بر ستون‌ها و به طور کلی اسکلت سازه بسیار بیشتر از سوله یک طبقه است‌. به همین اسکلت این نوع از سوله‌ها معمولا از فلزهای محکم و مقاوم،تولید می‌شوند. خرید سوله دو طبقه دست دوم برای افرادی مناسب است که متراژ کمی از زمین را در اختیار دارند اما فضای زیادی برای آغاز کار خود، نیاز دارند.

سوله دو طبقه دست دوم در ابعاد و وزن‌های مختلفی در بازار موجود است. وزن اسکلت، یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در تعیین قیمت نهایی سوله دو طبقه است. خرید سوله دو طبقه دست دوم می‌تواند به میزان قابل توجهی هزینه‌های این محصول را کاهش دهد. در صورتی که قصد خرید سوله دو طبقه دست دوم را دارید، از طریق شماره تلفن موجود در صفحه‌، با ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =