دسته‌بندی نشده

سوله دست دوم کرمان

امروزه استفاده از سوله دست دوم کرمان به عنوان یک سازه ی جدید و مدرن در صنعت و سایر زمینه های دیگر بسیار رواج داشته و تولید آن در سراسر شهرستان های کشور توسط تیم های سازنده ی سوله دست دوم گسترش یافته است. سوله در زمینه های بسیار متنوع ای می تواند کابرد داشته باشد. که در این مطلب قصد داریم شما را با کاربرد، روش ساخت و جنس سوله، قیمت سوله دست دوم کرمان و … آشنا کنیم.

استعلام قیمت سوله دست دوم کرمان

خرید سوله دست دوم در کرمان توسط تماس و مشورت حضوری یا مجازی با شرکت هاو کارگاه تولید و اجاره ی سوله به راحتی انجام می پذیرد. دقت کنید که  تغییرآمار و اطلاعات داده شده به مهندسان زمانی که وارد مرحله ی اجرا شوند دیگر ممکن نیست و می بایست از ابتدا از نیاز خود برای ساخت و استفاده از سوله مطمئن شوید.

راهنمای خرید سوله دست دوم کرمان

خریداری سوله نیز می تواند بصورت نو یا کارکرده انجام بپذیرد. سوله ساز ای محکم و با دوام و طول عمر بالاست واحتمال خراب شدگی و آسیب های آن نزدیک به صفر است. در نتیجه می توانید با خیال راحت یک سوله دست دوم را برای شروع کسب و کار خود خریداری کنید.

 هم چنین درانتخاب خود محدود نبوده و چنانچه بخواهید می توانید سوله ای با امکانات یا ساده را تهیه کنید. برای مثال اگر سوله را صرفا به منظور استفاده در انبار می خواهید لازم نیست سازه و محیط داخلی آن امکانات بسیاری را شامل شود. اما چنانچه سوله را برای ایجاد و راه اندازی کارخانه و کارگاه بخواهید شاید مایل باشید تغییراتی در آن ایجاد کرده یا آن را به امکانات پایه ای مانند آب، برق و گازمجهز کنید.

جنس و ساخت سوله دست دوم کرمان

سوله سازه ای فلزی ست که از مصالحی قوی و محکم مانند فولاد ساخته می شود. این سازه ها توسط طراحان و مهندسان طبق محاسبات پیشرفته و دقیقی احداث میشوند. به این ترتیب که ابتدا پس از بررسی های لازم توسط مهندس ومدیر پروژه و مشورت با سفارش دهنده ی سوله و آگاه شدن از نیاز ودرخواست مشتری یک نقشه ی کلی گاها بر روی کاغذ و به روش سنتی و سپس یک نقشه ی دیجیتالی به وسیله ی نرم افزار های مخصوص طراحی می شود. سپس به مراحل بعدی مانند تهیه ی مصالح و ابزار های مورد نیاز منتقل می شود.

قطعات به وسیله ی پیچ و مهره و یا عمل جوش کاری به هم متصل می شوند. سپس به محل مورد نظر وزمینی که برای فروش سوله دست دوم کرمان در نظر گرفته شده است منتقل شده و نصب نیز انجام می شود. لازم است قبل از مرحله ی نصب مهندس پروژه یک سری اطلاعات راجع به منطقه و محیط جغرافیایی سوله بداند.

 یکی از عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت سوله دست دوم کرمان نیز همین مسئله ی انتقال سوله است. به این صورت که سوله هایی با حجم بزرگ و وزن بالا و سنگین می بایست با ماشین هایی مانند جرثقیل حمل شوند. در نتیجه استفاده از این ماشین تا حدی پرهزینه بوده و باعث بالا رفتن هزینه های کل خریدار سوله دست دوم سوله کرمان می شود.

سوله دست دوم کرمان به چه منظور ساخته می شود؟

همان طور که می دانید کاربرد این سازه ها بسیار بوده و ممکن است در حاشیه ی شهر، در مسیر ها و جاده ها و یا در درون شهر دیده شوند. سوله دست دوم کرمان در برگزاری سایر همایش ها و نمایشگاه ها، فروشگاه ها، راه اندازی کارخانه ها  وگلخانه ها، برای امور کاشت و کشاورزی، برای ایجاد کارگاه و ورکشاپ، نگه داری قطار یا هواپیما ها و ده ها مورد متنوع دیگر به کار گرفته می شود.

 معرفی انواع سوله دست دوم کرمان

قبل از خرید سوله دست دوم کرمان حتما از ویژگی ها و مشخصات هر یک از انواع آن آشنا شوید سپس اقدام به خرید نمایید.

  • سوله دست دوم کرمان مدل یو بی ام

سوله یو بی ام از مدرن ترین سبک های این سازه است. به لحاظ ظاهری سقف آن معمولا هلای شکل بوده و نسبت به دو مدل دیگر شیک تر است. این سوله ها توسط دستگاه های مخصوص ساخته می شوند و مراحل اتصال، نصب و منتقل کردن آن ها تا حدی با دو مدل دیگر متفاوت است. از معایب استفاده از سوله ی یو بی ام می توان به این مسئله اشاره کرد که این سوله ها برای برخی از کسب و کار ها مناسب نیستند. و برای متراژ های پایین نیز پیشنهاد نمی شوند.

 و ممکن است از این لحاظ هزینه بر باشند. جنس ورقه های پوشش دهنده ی استفاده شده در سوله یو بی ام نیز گالوانیزه است. و برای پوشش سقف آن از لایه ساندویچ پانل استفاده می شود.

  • سوله دست دوم کرمان مدل تیرورقی

 این مدل از قدیمی ترین مدل های سوله تیر ورقی می باشد. وزن بالایی داشته و معمولا قطعات واسکلت آن بسیار سنگین است. برای حمل و نقل سوله ای تیر ورقی می بایست حتما از جرثقیل استفاده نمود.

  • سوله دست دوم کرمان خرپایی یا سبک

سوله خرپایی همان طور که از اسمش پیداست از سبک ترین وارزان ترین انواع سوله هاست. که معمولا به علت قیمت مناسب و کیفیت و مقاومت بالای آن بسیار پراستفاده می باشد.

ساندویچ پانل چیست؟

قبل از خرید سوله دست دوم کرمان حتما باید به ساندویچ پنل آن توجه داشته باشید. در سقف سوله دست دوم در کرمان که در واقع بعد از دیواره ها مهم ترین بخش یک سوله هستند از پوشش های متنوعی استفاده می شود که یکی از پر کاربرد ترین و پر فروش ترین آن ها پوشش ساندویچ پانلی ست که توسط یک سه لایه تشکیل می شود. این سه لایه عبارت اند از دو لایه ی زیر و رو . و لایه میانی که محتویات آن شامل مواد عایق است.

ویژگی های سوله دست دوم در کرمان

 همان طور که می دانید بزرگ ترین خصیصه خرید دست دوم مقرون به صرفه بودن و پایین آمدن هزینه های ماست. اگر نمی خواهید هزینه ی زیادی را بابت خرید سوله کنار بگذارید میتوانید از سوله دست دوم استفاده کنید.

از دیگر مزیت های آن نیز می توانم به سرعت در تحویل گیری و نصب آن اشاره کنم. چرا که این سوله ها از پیش ساخته شده اند و بسیاری از مراحل ساخت و طراحی آن ها حذف می شود. پس عجله داشتن هم می تواند یک دلیل برای خرید سوله دست دوم باشد. قیمت سوله دست دوم کرمان با توجه به ویژگی و مزایایی که دارد بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 14 =