دسته‌بندی نشده

سوله دست دوم ورزشی

سوله دست دوم ورزشی سازه هایی ساخته شده از چندین نوع فلز و آهن می باشند که در ظاهر به شکل محیط هایی ساده بنظر می رسند اما در واقعیت بسیار با امکانات بوده و می توانند کاربرد های متنوعی در زمینه مشاغل صنعتی و صنایع داشته باشند.

سوله ها در واقع سقف هایی شیب دار داشته و این شیب درصد هایی مختلفی دارد. که زاویه ی بین سقف و دیواره ها را نشان می دهد. در درون سوله معمولا محیط هایی خلی و باز دیده می شود. ستون ها بخش مهمی در سوله سازی هستند. هم در سوله نصب شده و هم نصب نمی گردد. که به سلیقه ی سفارش دهنده بر میگردد. برای سفارش این محصول و اطلاع دقیق از قیمت سوله ورزشی دست دوم با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید

سوله دست دوم در چه مشاغلی مورد استفاده قرار می گیرند؟

قبل از خرید سوله دست دوم ورزشی ابتدا بهتر است با کارایی سوله ها آشنا شوید. سوله ها را در انبار، امور کشاورزی، کارخانه جات، کارگاه ها، واحد های صنعتی گاز و نفت،  پارکینگ، سالن های برگزاری همایش و … استفاده می کنند.

درخرید سوله دست دوم ورزشی به چه نکاتی باید دقت کنیم؟

در خرید سوله دست دوم ورزشی لازم است به یکسری نکات دقت کرد. برای مثال صحت در درب و پنجره ها، رنگ آمیزی سوله و استفاده از رنگ های ضد رنگ. چنانچه سوله در ظاهر و بخش های فنی سالم باشد می توان با خیال راحت آن را خریداری کرد.

قیمت سوله ورزشی دست دوم

قیمت سوله ورزشی دست دوم به فاکتور و عوامل زیادی بستگی دارد. بنابراین بهتر است برای مشاوره رایگان و اطلاع دقیق از قیمت آن با کارشناسان و مشاوران ما از طریق شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

جهت استعلام قیمت سوله دست دوم ورزشی: 09129797300

آیا امکان تغییر کاربرد سوله دست دوم ورزشی وجود دارد؟

 بله؛ شما به عنوان یک خریدار سوله دست دوم ورزشی میتوانید به راحتی سوله ی خود را تخلیه کرده و آن را تبدیل به یک مکان دیگر با عنوان شغلی دیگر کنید. تنها به این نکته توجه داشته باشید که تغییرات در سوله ها تا حدی اعمال شدنی ست. و نمی توان برخی تغییرات را پس از ساخت در آن ها اجرا کرد.

انواع سوله دست دوم ورزشی

از لحاظ ساختاری سوله دست دوم ورزشی به چند بخش تیر ورقی، یو بی ام، خرپا و اچ اس اس تبدیل می شوند. سوله های اچ اس اس معمولا به شکل قوسی بوده و از مقاطع دایره ای شکلی تشکیل می شوند. و پرکاربرد ترین آن ها سوله اچ اس اس هشتی ست. این سوله ها به لحاظ زیبایی می توانند یک انتخاب مناسب باشند.  هم چنین قیمت سوله دست دوم ورزشی در این نوع نیز بسیار مقرون به صرفه و مناسب می باشد.

سوله خرپا یا سبک نیز از قطعات سبک تری تشکیل شده و قیمت سوله ورزشی دست دوم در این نوع بسیار مناسب است. هم چنین جا به جایی و نصب در آن ها بسیار راحت تر از سایر مدل هاست. سوله دست دوم ورزشی تیر ورقی  بسیار سنگین بوده و امروزه کمتراستفاده می شوند. از معایب آن می توان به سختی در اعمال تغییرات و انعطاف پذیری کم، بالا بودن قیمت سوله و جا به جایی دشوار اشاره کرد.

 یو بی ام نیز  یک مدل مدرن در ساخت سوله دست دوم ورزشی بوده که امروزه کاربرد بسیاری دارد. این سازه توسط نوعی دستگاه خاص تولید و نصب می شود. و معمولا سقف آن به شکل هلالی یا همان قوسی طراحی می شود. مدل یو بی ام بیش تر مناسب سوله های دست دوم ورزشی با متراژ بالاست.

پوشش سقف ساندویچ پانل

 پوشش سقف یکی از مهم ترین بخش ها در روند تولید سازه است. سقف می بایستی توسط روکشی محکم نصب شود. ساندویچ پانل یک پوشش سه لایه ای بوده که توسط عایق پلی اورتان تولید می شود. قیمت سوله دست دوم ورزشی می تواند متاثر از قیمت پوشش سقف آن نیز باشد. و هر قدر قیمت قطعات در سوله بالا تر باشد قیمت کلی سازه سنگین تر خواهد بود.

جهت استعلام قیمت سوله دست دوم ورزشی: 09129797300

اجزای سوله دست دوم ورزشی

 این سازه ی مدرن توسط قطعات ریز و درشت بسیاری ساخته می شوند. اجزای آن شامل موارد زیر می باشند. هم چنین قیمت سوله دست دوم ورزشی به کیفیت اجزای استفاده شده در آن نیز بستکی دارند.

  1. سگراد
  2. دیواره های خارجی
  3. پوشش سقف
  4. مهاربند
  5. دهانه ی سوله
  6. قاب های اصلی

فاصله ی قاب ها در سوله دست دوم ورزشی به چه شکل است؟

اندازه ی قاب و ستون با دهانه ی سقف ارتباط مستقیمی دارد. معمولا سوله ها بدون قرار گیری جرثقیل دارای دهانه و فاصله ی ستون 9 متری هستند. و این اندازه یک اندازه ی درست و به صرفه به لحاظ اقتصادی محسوب می شود. چنانچه فاصله ی دهانه کم تر از شیش متر باشد یک مورد غیر استاندارد و غیر اقتصادی رخ می دهد.

اتصالات در سوله دست دوم ورزشی چگونه عمل می کنند؟

خیلی اهمیت دارد که قطعات سوله ها را با چه ابزار و روش هایی به یک دیگر متصل می کنند. چرا که لازم است این اتصالات قوی و پایدارباشند. معمولا پیچ و مهره برای نصب و قرار دادن قطعات بر روی یک دیگر استفاده می شوند. دقت در مسئله ی اتصال یکی از مهم ترین بخش ها در اجرای نصب است. تمامی برش ها می بایست به طور دقیق سوراخ شوند تا در روند اتصال آن ها مشکلی ایجاد نشود.

خرید سوله دست دوم دهانه 20 ورزشی

با توجه به اینکه ساختن اماکن ورزشی از فعالیت‌های عمرانی هزینه‌بر است، لذا یکی از نکات اساسی در ساخت آن‌ها بهینه‌سازی و مدیریت جهش کاهش هزینه‌ها خواهد بود. به منظور دستیابی به این هدف، عموماً از مصالح سنگین بتنی در ساخت این سالن‌ها استفاده نمی‌شود و به جای آن، از سازه‌های فلزی پیش‌ساخته مانند ساندویچ پانل‌های دیواری و سقفی به طور گسترده استفاده می‌شود.

سالن‌های ورزشی به یکی از دو روش تیر و ورق یا سالن خرپایی ساخته می‌شوند. اگر دهانه سالن کمتر از 20 متر باشد، از روش تیر و ورق استفاده می‌شود، در حالی که اگر این ابعاد بیشتر باشد، از سالن‌های خرپایی بهره گرفته می‌شود. استفاده از سالن‌های خرپایی، به دلیل مقرون به صرفه بودن نسبت به ابعاد مورد نیاز، در این حوزه بسیار شایع است.

در طراحی سقف سالن‌های ورزشی، امکان استفاده از ساختارهای قوسی یا هشت‌شکلی وجود دارد. هر یک از این روش‌ها دارای زیبایی و خصوصیات منحصر به فرد خود می‌باشند.

در ساخت سالن‌ها و سوله‌های ورزشی، دو نوع استاندارد اساسی مدنظر قرار می‌گیرد. اولین نوع، استانداردهای عمومی هستند که برای تمام سوله‌های ورزشی باید به یکسان رعایت گردند. دومین نوع، استانداردهای مختص هر ورزش است که به صورت جداگانه برای هر ورزش در نظر گرفته می‌شوند. این دو دسته استاندارد با همکاری هم، تضمین می‌کنند که ساختار و تجهیزات سالن‌ها به طور همگانی اصول و معیارهای معتبر را رعایت کنند و در عین حال به ویژگی‌ها و نیازهای ورزش‌های مختلف نیز پاسخگو باشند.

برتری خرید سوله دست دوم دهانه 20 ورزشی

هنگام خرید یک سوله ورزشی دست دوم، وضعیت کلی آن را ارزیابی کنید، مواد را از نظر دوام بررسی کنید، ابعاد را تأیید کنید، در مورد استفاده و نگهداری قبلی پرس و جو کنید، تغییرات را بررسی کنید، تدارکات حمل و نقل و مقررات محلی را در نظر بگیرید و در نهایت هزینه ها را با سوله‌های جدید مقایسه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =