دسته‌بندی نشده

سوله دست دوم نیشابور

سوله دست دوم نیشابور نمونه ای از سازه های مدرن و از انواع سوله دست دوم هستند که در صنعت بسیار رایج و پر کاربرد شده اند.  و در انواع  و ابعاد مختلفی طراحی و احداث می شوند. در ادامه مطلب شما را با تفاوت ها و شباهت های سوله و سوله های کار کرده نیز آشنا خواهیم کرد. برای اطلاع دقیق از قیمت سوله دست دوم نیشابور با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را در خرید این محصول راهنمایی کنند.

راهنمای خرید سوله دست دوم نیشابور

 طبیعتا با شنیدن کلمه هایی مثل کارکرده یا دست دوم اولین چیزی که به ذهن ما می رسد قیمت پایین تر یک کالا می باشد. این مسئله برای سوله نیز صدق می کند. سوله ها به دلیل جنس فولادی و فلزات با کیفیت خود معمولا تا سالها قابل استفاده می باشند. و می توان با خیال راحت مدل های مختلف سوله را اجاره یا خریداری یا اجاره کرد.

 دقت در سلامت اجزای مختلف سوله و رنگ های استفاده شده در بدنه و پوشش ها، ابعاد سوله، امکانات سوله و محیط احداث سوله از مواردی هستند که لازم است حین خرید سوله دست دوم نیشابور به آن توجه کرد.

قیمت سوله دست دوم نیشابور

قیمت سوله دست دوم نیشابور در طیف های مختلفی قرار دارد.  و هر قدر وزن یک سوله بالا تر باشد هزینه ی پرداختی برای آن بیشتر و هرقدر سوله سبک تر باشد قیمت نهایی آن کمتر است. پس در نتیجه قیمت سوله دست دوم در نیشابور با توجه به فاکتورهایی مانند وزن، ابعاد، امکانات و پیچیدگی ها، پوشش و جنس پوشش سقف و دیواره تعین می شود.

معرفی سوله دست دوم نیشابور

 سازه ای صنعتی و غالبا فولادی ست که در بسیاری از مشاغل و حرفه ها کاربرد دارد. این سازه در چند دهه اخیر بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. اگر هدف شما راه اندازی کی کسب و کار و  شروع یک حرفه است. یا بعنوان مثال قصد احداث مکانی به عنوان فروشگاه و یا کارگاه را دارید خرید  سوله دست دوم نیشابور یک گزینه ی مناسب و کارآمد است.

این سازه ها دارای ساختمانی شبیه به یک خانه هستند. و در دیدگاه نخست یک سازه ی ساده بنظر می رسند. اما حقیقت این است که امکاناتی برابر یا حتی بیشتر ازسایر سازه ها دارند. سوله دست دوم نیشابور را به عنوان کارگاه، محلی برای دامداری، ایجاد انبار، کارخانه، تولیدی، سالن ورزشی و نمایشگاه ها، آشیانه ی هواپیما و…به کار می گیرند. هم چنین در زمینه های مختلف صنعتی مانند نیروگاه های نفت و پتروشیمی نیز از این سازه ها استفاده می شود.

مراحل ساخت سوله دست دوم در نیشابور

طراحی و رسم نقشه توسط مهندسان پروژه صورت می گیرد. که پس از طرح کلی معمولا اقدام به رسم نقشه با جزییات می کنند و این طراحی به صورت دیجیتال و با نرم افزار ها صورت می گیرد هرچند امکان رسم پروژه به صورت سنتی و  بر روی کاغذ نیز ممکن است.

در مرحله دوم نیاز است از شهرداری منطقه مجوز ساخت دریافت شود. و تمامی جوانب مانند: شرایط آب و هوایی، محیط سوله سازی، خاک و جنس خاک بررسی شود. پس از کسب مجوز ساخت به مرحله ی سوم وارد می شویم. و متریال لازم را گرد آوری می کنیم. سپس مهندسان و کارگران پروژه شروع به اتصال قطعات از پیش تعیین شده به وسیله ی پیچ و مهره و یا عمل جوش کاری می کنند.

شکل سقف در سوله ها می تواند به صورت 8 یا 88 یا 888باشد. که این حالت ها به اندازه و ابعاد کلی سوله بستگی دارد. سوله دست دوم نیشابور می تواند تک دهانه، دودهانه و چند دهانه باشد. که براساس ارتفاع و فواصل بین دیوار و سقف تعیین می شود.

مشخصات و مزایای سوله دست دوم نیشابور

 یکی از مزیت های ساخت سوله در برابر سایر سازه ها زمانبندی کم تر و تحویل سریع تر سوله می باشد. در نظر بگیرید برای ساخت یک ساختمان آجری و بتنی شاید ماه ها منتظر بمانید اما برای ساخت سوله بین یک الی سه ماه سازه ی شما آماده است. مزیت های دیگر ساختمان های مدرن نسبت به سنتی عبارتند از:

  •  استحکام و مقاومت بیشتر
  • ایجاد فضای منعطف
  •  امکان تغییر زمینه ی شغلی. برای مثال اگر چند ماه از سوله به عنوان یک کارگاه بزرگ استفاده می کردید می توانید پس از مدتی آن را به یک کارخانه ی کوچک صنعتی تبدیل کنید.
  • ظاهر بهتر
  • امکان شکل دهی به ساختمان
  • سریع تر آماده شدن
  •  صرفه جویی در هزینه ها
  • امکان به فروش رسانیدن اجزا و قسمت های مختلف سوله

اجزای تشکیل دهنده سوله دست دوم نیشابور

قبل از خرید سوله دست دوم نیشابور بهتر است با اجزای تشکیل دهنده این محصول آشنا شوید تا کارایی آن را بهتر درک کنید. بخش های مختلف سوله شامل: فریم یا قاب اصلی، مهار بند، استرات، پوشش دیواره ها، سقف، تاج سقف، پوشش سقف

  • سقف سوله دست دوم نیشابور:

سقف سوله ها می تواند بصورت شیب دار یا بدون شیب و هلالی ساخته شود. که این مسئله بستگی به سلیقه ی سفارش دهنده، نوع سوله، یا استفاده ی سوله دارد.  که معمولا با پوشش های مخصوص روکش شده اند. این پوششها حاوی مواد عایق هستند. و رایج ترین آن ها  ورق های گالوانیزه، پلی کربنات، ساندویچ پانل است.

  • پلی کربنات:

شبیه ساز شیشه بوده و دارای رنگ های شفافی ست. نور را از خود عبور می دهد و می تواند با توجه به قیمت مناسب آن یک گزینه ی خوب برای خرید پوشش سقف سوله دست دوم نیشابور باشد.

  • ورق های گالوانیزه:

ورق های گالوانیزه نه تنها در سوله سازی بلکه در بخش های مختلف صنایع کابرد دارند. رنگ استفاده شده و عدم زنگ زدگی در این ورقه ها بسیار با اهمیت است. ساختار اصلی آن یک ورق فولادی پوشیده شده با روی است. هر قدر روی استفاده شده بر روی ورقه ها بیشتر باشد  کیفیت پوشش دهی آن ها ببیشتر است. از مزایای دیگر آن می توان به قیمت پایین طول عمر طولانی مدت و دوام در پوشش است.  ورق گالوانیزه معمولا در مصرف های صنعتی دیگر مانند کشاورزی، خودرو سازی و کارخانه جات نیز استفاده می شود.

  • ساندویچ پانل سوله دست دوم نیشابور:

این مدل از پوشش یکی از پرکاربرد ترین هاست. این پوشش شامل سه لایه می باشد. لایه ی وسط شامل  مواد عایق برای حرارت رطوبت و صداست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − پنج =