دسته‌بندی نشده

سوله دست دوم بیرجند

سوله دست دوم بیرجند یکی از انواع سازه ها می باشد. در طول تمامی ادوار تاریخ به منظور سکونت و فضاهایی برای ایجاد زمینه های شغلی انسان شروع به ساخت سازه ها و ساختمان های عمرانی کرد. این سازه ها به دو دسته مدرن و سنتی تقسیم می شوند. سازه های سنتی مانند ساختمان های بتنی وآجری و سازه های مدرن مانند انواع سوله ها.

سوله ساختمانی ست که از جنس فلزات نسبتا سنگینی مانند فولاد تشکیل شده است. فضایی با طول و ابعاد بزرگ بوده و در استفاده هایی به غیر از سکونت مانند انواع مشاغل صنعتی کاربرد دارند. این سازه ها امروزه از مهم ترین بخش های کاربردی در صنعت هستند.

 در این مقاله قصد داریم توضیحاتی راجع به خرید و قیمت سوله دست دوم بیرجند را با هم مرور کنیم. و در رابطه با مزیت های سوله ها بحث کنیم.

مهندسان برای طراحی سوله دست دوم بیرجند به چه اطلاعات نیازمندند؟

  • آشنایی و شناخت زمین و خاکی که قصد بنا کردن سوله در آن را دارند و طراحی سوله بر اساس آن
  • ابعاد، طول، عرض و ارتفاع
  • کاربرد سوله بعد ازاحداث
  • میزان امکانات درخواست شده توسط کارفرما یا سفارش دهنده

سوله دست دوم بیرجند توسط چه اجزایی تشکیل می شود؟

بهتر است قبل از خرید سوله دست دوم بیرجند از اجزای این محصول به طور کامل آگاهی داشته باشید. اجزای تشکیل دهنده سوله دست دوم بیرجند عبارتند از:

قاب: ستون ها و تیر را قاب اصلی یا فریم سوله می گویند.  معمولا به صورت شیب دار هستند. و در واقع شیب دار بودن از سمت تاج سقف به پایین یکی از شاخصه های ظاهری اصلی ست. و از قسمت سقف سوله دهانه هایی تشکیل می شود .

ستون: ستون ها تکیه گاه و تحمل کننده ی بار در سوله بوده و در واقع اساسی ترین بخش سوله هستند. تمام بدنه ی سوله را در برابر فشار ها و انواع بار محافظت می کنند.

وال پست: در کنار درب های وردی و خروجی  ازنوعی ستون فرعی به نام وال پست استفاده می کنند.

لاپه: به جهت تحمل بار و وزن پوشش سقف نصب می شود.

گیرت: به شکل بند هایی ست که بین قاب ها متصل می شود.

سایه بان: برای جلوگیری از آلودگی ها و بارش باران و برف استفاده می شود.

درب و پنجره ها: درب ورودی و خروجی که می تواند به هر تعداد باشد. و درب های بزرگ تر برای ورود و خروج ماشین آلات یا اتومبیل ها. پنجره ها، هواکش و هم چنین نورگیراز دیگر بخش های درون یک سوله هستند.

اتاقک ها و ساختمان های درون سوله دست دوم بیرجند

در برخی سوله دست دوم بیرجند می توان به درخواست مشتری  اتاق هایی مجزا ساخت تا جهت کاربرد در بخش های مختلفی مانند اتاق مدیر، نگهبانی، امور داخلی کارخانه و… بکار گرفته شوند. در نظر بگیرید که هرقدر پیچیدگی ساختاری و ساختمانی درون سوله بیشتر باشد به مراتب هزینه ی تمام شده برای مشتری بالاتر می رود.

کف پوش ها

در هر سوله لازم است از یک نوع کفپوش مشخص استفاده شود. برای مثال برای سوله هایی که عنوان انبار را دارند از کفپوش های بتنی  استفاده می شود.

سقف و پوشش های سوله دست دوم بیرجند

سقف یکی از مهم ترین فاکتورها در تمامی بنا هاست. و لازم است از ورقه های مقاوم برای نصب آن استفاده کنیم. یکی از رایج ترین پوشش های سقف پوشش ساندویچ پانل است: که همان طور که حدس می زنید شامل دو لایه و یک لایه عایق در میانه است. پوشش سقف کربنات و پوشش گاوانیزه نیز از دیگر پوشش های یک سوله هستند. سقف ها دارای بخشی به نام تاج سقف نیز می باشند که از تاج سقف به سمت پایین دارای شیب با درصد هایی میان 10 الی 30 درصد می باشند. این شیب با توجه به ارتفاع و طول سوله مشخص می شود.

قیمت سوله دست دوم بیرجند

 فاکتورهای بسیاری تعیین کننده ی قیمت سوله دست دوم بیرجند هستند. مثلا سوله های سنگین قیمت بالایی داشته و در عین حال کیفیت خوبی دارند اما بهترین انتخاب می تواند سوله ای باشد که اسکلت آن از قطعه های سبک تشکیل شده باشد. این مسئله دومزیت داشته. اول آن که سوله سبک بوده و نصب و جا به جایی آن آسان تر است. دوم آن که از قیمت مناسب تری برخوردار است.

چه عواملی درقیمت سوله دست دوم بیرجند تاثیرگذار هستند؟

 قیمت گذاری سوله ها می تواند  طیف گسترده ای داشته و از عوامل بسیاری پیروی کند. برای مثال محل احداث سوله، نوع زمین و خاک،مصالح و ماشین های بکار گرفته شده، جنس و برند مصالح، اندازه و ابعاد سوله ها، جنس فلز بکار گرفته شده در سوله، و مهم ترین فاکتور وزن سوله است. هر قدر وزن سوله بیشتر باشد و در واقع سوله ای که سفارش داده اید سنگین تر باشد گرانتر و هرقدر سبک تر باشد قیمت آن پایین تر است.

نکته بعدی که در قیمت گذاری با اهمیت است مسئله ی نرخ مصالح وتورم است. به این صورت که ممکن است خرید مصالح در یک سال یا حتی طی چندین ماه به یک نرخ قیمت انجام شود و در صورتی که با افزایش قیمت مواجه باشیم به احتمال زیاد قیمت سوله دست دوم بیرجند نیز تغییر خواهد کرد.

راهنمای خرید سوله دست دوم بیرجند

اگر لازم نمی دانید یک سوله ی نو خریداری کرده و متحل هزینه های بالا شوید می توانید از سوله دست دوم بیرجند و کار کرده استفاده کنید. امروزه در سر تا سر کشور شرکت ها و کارگاه های سوله سازی بسیاری مشغول فعالیت و تولید سوله هستند که می توانید با تماس و هماهنگی با آنان یک سوله ی مناسب با نیاز خود و متناسب با محیط شغلی خود تهییه کنید.

در این روش حدود سی الی چهل درصد از هزینه های شما کاسته می شود. و هم چنین می توانید بسیار سریع تر از سایر روش ها مثل خرید سوله دست نو و یا تهیه زمین ساخت و ساز، استخدام کارگران و مهندسان، و خرید مصالح که برای روش سنتی و ساخت ساختمان است اقدام کنید.

 گاهی پیش می آید کارفرمایان به منظور استفاده ای غیر دائمی و موقت بخواهند یک سوله تهیه کنند. در این صورت می توانند از همان شرکت هایی تولید کننده ی سوله یا از افرادی که قصد  اجاره دادن سوله خود را دارند سوله را اجاره کنند و پس از به پایان رسیدن پروژه خود آن را تحویل دهند.

برای خرید سوله دست دوم بیرجند و اطلاع از قیمت آن می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما شما را در خرید این محصول راهنمایی کنند.

خرید سوله دست دوم دهانه 20 در بیرجند

برای خرید سوله دست دوم دهانه 20 در بیرجند باید مطمئن باشید سازه‌ای که قصد خرید آن را دارید توسط یک متخصص ساخته شده باشد. این بدان معنی است که می‌توانید به دوام، کیفیت و عمر طولانی آن اعتماد کنید. در حقیقت، دلایل متعددی وجود دارد که خرید سوله دست دوم دهانه 20 در بیرجند گزینه‌ای بهتر از خرید سوله نو است.

خرید سوله دست دوم دهانه 20 در بیرجند کمتر از خرید سوله نو هزینه دارد. سوله‌های با کیفیت جدید می‌توانند بسیار گران باشند. از سوی دیگر، خرید سوله دست دوم دهانه 20 در بیرجند، اغلب جایگزین ارزان‌تری است، حتی اگر تعمیرات اساسی مورد نیاز باشد، معمولاً می‌توانید بیش از نیمی از ارزش سوله جدید را ذخیره کنید.

برتری خرید سوله دست دوم دهانه 20 در بیرجند

خرید سوله دست دوم دهانه 20 در بیرجند از خرید یک سوله جدید ما را در زمان جلوتر می‌اندازد. بسیاری از مردم بر این باورند که خرید سوله جدید سریعتر از خرید سوله دست دوم دهانه 20 در بیرجند است. قضیه اغلب برعکس است. خرید و تحویل سوله جدید شما ممکن است هفته‌ها یا حتی ماه‌ها طول بکشد. سپس، پس از خرید سوله جدید، هنوز لازم است آن را مونتاژ کنید یا آن را نصب کنید. در نهایت، اگر سوله اندازه متفاوتی دارد، باید زمانی را برای آماده سازی زمین و راه اندازی یک پایه جدید برای تازه وارد برنامه ریزی کنید. به همه این دلایل، خرید سوله دست دوم دهانه 20 در بیرجند اغلب می‌تواند سریع ترین و کارآمدترین گزینه باشد.

خرید سوله دست دوم دهانه 20 در بیرجند بیشتر سازگار با محیط زیست است تا خرید سوله نو. بنابراین هنگام خرید  سوله خود، به محیط زیست فکر کنید و زمان خرید یک سازه نو، سازه‌های دست دوم هم در نظر بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 7 =