دسته‌بندی نشده

سوله دست دوم گرگان

سوله دست دوم گرگان بهترین گزینه ی پیشنهادی  برای کسانی ست که نمی خواهند هزینه ی زیادی بابت تهیه فضای کسب و کار خود بپردازند.

به عنوان مثال یک کارفرما یک سوله بزرگ و با امکانات بسیار دارد و قصد خرید یک سوله ی کوچکتر را داشته که به عنوان انبار از آن استفاده کند. در نتیجه نیاز به سفارش یک سوله ی نو و جدید را ندارد و می تواند با صرفه جویی در هزینه ها سوله دست دوم گرگان را از طریق فروشندگان خریداری کنید. هم چنین از دیگر مزیت های خرید سوله دست دوم گرگان می توان به این مسئله اشاره کرد که احتیاجی به صبر کردن برای تحویل و مراحل ساخت نیست. و سازه ها از قبل در تمامی ابعاد و امکانات احداث شده اند.

تاریخچه ساخت سوله دست دوم

انسان همواره نیاز به ساخت پناهگاه ها و اماکنی برای سکونت و ایجاد کسب و کار را در کنار سایر نیاز های اصلی خود داشته است. این سازه ها با استفاده از اولین و ابتدایی ترین مصالح مانند سنگ، چوب و خاک ساخته شدند. و به مرور زمان تحت تحول و تغییراتی مثبت قرار گرفتند. و مصالح جدیدی مانند انواع فلزات، آهن ، آجر و گچ  مورد استفاده قرار گرفتند.

پس از وقوع انقلاب صنعتی اروپا سازه هایی از جنس فلز وفولاد تولید شدند که به سرعت در صنعت جایگاه خود را پیدا کردند و سپس در گذر زمان در سایر کشور های جهان مانند ایران گسترش یافتند.

این سازه ها سوله نام داشته و به شکل های متنوعی مانند نو و دست دوم تولید می شوند اما بیشترین مدلی که دیده می شود سازه هایی با دیواره ها وارتفاع هایی بلند هستند که سقف هایی شیب دار و یا هلالی شکل دارند. این سازه ها می توانند با ستون و یا بدون ستون ساخته شوند. و از مزیت های مهم آن ها می توان به استحکام بسیار بالا و امکان جا به جایی اشاره نمود.

کاربرد سوله دست دوم گرگان در صنعت

سوله دست دوم گرگان در صنعت بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. و هم چنین می توان در مواردی مانند فروش و ایجاد یک فروشگاه نیز از آن ها بهره گرفت. مهم ترین موارد استفاده از این محصول عبارتند از:

  • انبار
  • امور کشاورزی
  • کارخانه جات
  • پارکینگ
  • محل برگزاری مراسمات و همایش ها
  • دامداری و نگه داری طیور

قیمت سوله دست دوم گرگان

قیمت سوله دست دوم گرگان بر اساس فاکتورهای مختلفی مانند: مصالح و متریال مصرفی، امکانات داخلی، وزن سوله، زمین و محل احداث سوله تعیین می شود. اما مهم ترین عامل قیمت وزن سوله می باشد. سوله ها با وزن های بالا به مراتب سنگین تر از سوله ها با وزن پایین هستند. و در واقع وزن با قیمت رابطه ی مستقیمی دارد.

امکانات نیز در قیمت سوله دست دوم گرگان تاثیر گذار است. چنانچه بخواهیم یک سوله ی پیشرفته با امکانات داخلی مانند ایجاد اتاقک ها و بنا کردن دیواره ها داشته باشیم به طبع لازم است مبلغ نهایی بیشتری بابت خرید سوله بپردازیم. برای جا به جایی سوله های بزرگ لازم است از جرثقیل استفاده شود. که در این صورت نیز افزایش قیمت خواهیم داشت. چرا که حمل و استفاده از این ماشین خود هزینه هایی را به همراه دارد. چنانچه نمی خواهید برای جا به جایی سازه ی خود هزینه زیادی بپردازید سازه ی خرپا یا سبک سفارش دهید.

انواع سوله دست دوم گرگان

سوله دست دوم گرگان به لحاظ ساختاری به چند دسته تقسیم می شوند:

سوله دست دوم گرگان مدل یو بی ام:

این سوله ها از مدرن ترین انواع سوله هستند که اولین بار توسط شرکت های آمریکایی ارائه شدند. و در ظاهر اغلب سقف هایی گنبدی شکل دارند. دستگاه های مخصوصی برای ساخت سوله دست دوم گرگان از نوع یو بی ام اختراع شده اند. هزینه ی استفاده از این دستگاه ها ممکن است مقداری پرداختی شما را افزایش دهد اما خود سوله های یو بی ام بسیار مقاوم و سبک هستند. و طراحی پیچیده ای ندارند. ورق های استفاده شده در این سبک سوله ها معمولا گالوانیزه است و در کناراین مزایا قیمت مناسبی نیز دارند.

سوله دست دوم گرگان تیرورقی:

وزن بالایی داشته و امروزه با ظهور مدل های جدید تر کم تر استفاده می شوند. از معایب آن ها قیمت بالا یه علت وزن زیاد است.  این سوله ها برای بسیاری از موارد و مشاغل مورد استفاده قرار می گیرند.

سوله دست دوم گرگان مدل خرپا یا سبک:

همان طور که پیداست این سوله ها وزن پایینی داشته و قیمت به مراتب پایین تری دارند. از دیگر مزیت هایش می توان به استحکام بالا و امکان نصب آسان اشاره کرد.

مراحل ساخت سوله دست دوم گرگان

سوله دست دوم گرگان می بایستی در مرحله ی اول توسط طراحان و مهندسان بصورت سنتی یا  با استفاده از نرم افزار های مخصوص طراحی شوند و نقشه ی کلی با ریز جزییات انجام شود. دقت کنید در این مرحله  تمرکز بسیار پر اهمیت است و بهتر است تا حد امکان از تغییر نقشه پس از شروع مراحل ساخت پرهیز شود. چرا که ممکن است باعث به وجود آمدن خساراتی باشد.

مرحله ی دوم در فروش سوله دست دوم گرگان کسب مجوز ساخت ازشهرداری منطقه است. این مجوز به جهت  احداث سوله انجام می پذیرد. و در نظر داشته باشید که سوله ها قابل حمل و جا به جایی هستند.

اما برخی کارفرمایان که مایل هستند برای طولانی مدت یا به صورت همیشگی از سوله استفاده کنند؛ می توانند زمین ساخت و ساز خود را خریداری کنند. در مرحله ی بعدی سوله ها توسط جرثقیل های سقفی یا دیواری و هر گونه ماشین دیگر به محل مورد نظر منتقل می شوند. در مرحله ی نهایی مهندسان و کارگران پروژه به نصب و جا به جایی قطعات می پردازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + هفت =