دسته‌بندی نشده

سوله دست دوم خراسان رضوی

سوله دست دوم خراسان رضوی نوعی از ساختمان های مدرن است که در گذر زمان بسیار رونق داشته و مراحل رشد و پیشرفت در صنعت را گذرانده است. این سازه ها در ابتدای انقلاب صنعتی اروپا ارائه شده و در ابتدا توسط متریال بسیار ساده ساخته شدند. سپس با استفاده از فلزات محکم تری مانند فولاد احداث شدند.

در این مقاله شما را با انواع  سوله دست دوم خراسان رضوی و فاکتور های قیمت گذاری در آن صحبت خواهیم کرد.

سوله دست دوم خراسان رضوی چیست؟

  معمولا قسمت عمده ی  سوله ها از فولاد ساخته می شود. و در سایر بخش ها از انواع مختلف فلز مانند چدن نیز استفاده می شود. قطعات سنگین مانند فولاد وآهن موجب بالا رفتن وزن سوله ها می شوند که خود این مسئله باعث گران شدن قیمت سوله دست دوم خراسان رضوی می شود. و برعکس وزن پایین و سوله های سبک که درادامه توضیحاتی راجع به آن ها خواهیم داد معمولا قیمت مناسب تری خواهند داشت. عوامل بسیاری در قیمت گذاری سوله ها تاثیر دارند اما مهمترین آن ها وزن است.

سوله دست دوم خراسان رضوی  به چه جهت خریداری می شوند؟

این سازه های فولای در بسیاری از واحد های صنعتی بکار گرفته می شوند. مانند:

تولیدی ها، کارگاه ها، کارخانه جات، دامداری، مرغداری، سالن های ورزش و برگزاری مسابقات، آشیانه ی قطار و هواپیما، نمایشگاه، نیروگاه های نفت و گازو…

موارد استفاده ی سوله دست دوم خراسان رضوی می تواند بسیار گسترده و متغییر باشد. بهاین صورت که احتمال تغییر زمینه ی استفاده ی سوله وجود دارد. برای مثال  شما می توانید پس از مدتی سوله ای را که به جهت انبار خود خریداری کرده بودید به یک کارگاه تبدیل کنید.

خرید یا اجاره ی سوله دست دوم خراسان رضوی

سوله دست دوم خراسان رضوی را می توان به سه روش تهیه کرد:

  1. خرید و سفارش مستقیم سوله
  2. خرید سوله های دست دوم
  3. اجاره ی سوله های نو و دست دوم

امروزه در سراسر کشور شرکت های سوله سازی بسیاری پدید آمده اند که می توان براحتی با مشاوره گرفتن از آن ها اقدام به خرید سوله کرد.

لازم است اطلاعاتی که به مهندسان و طراحان سوله سازی می گویید بسیار دقیق باشد چرا که امکان تغییر نقشه پس از طراحی تا حدی دشوار است. و هم چنین امکان ایجاد تغییرات در سوله پس از ساخت  می تواند باعث به بار آوردن خسارات شود.

شکل ظاهری سوله دست دوم خراسان رضوی به چه شکل است؟

سوله ها معمولا به شکل محیط های بزرگی با سقف های شیب دار به شکل 8 یا 88 یا 888 دیده می شوند.  شیب سقف در سوله ها درصد های متفاوتی دارد که با توجه به سقف و ارتفاع دیواره ها تنظیم می شود. لازم به ذکر است همه ی سوله ها سقف های شیب دار ندارند و گاهی سقف سوله ها مانند سوله یو بی ام گنبدی شکل است.

سوله دست دوم خراسان رضوی طی چند مرحله  تولید می شود؟

طراحی و رسم نقشه توسط مهندسان پروژه انجام می شود.  که پس از طرح جامع معمولا اقدام به رسم دقیق نقشه با جزییات می کنند و این طرح به صورت دیجیتال و با نرم افزار ها صورت می گیرد هرچند امکان رسم پروژه به صورت سنتی و بر روی کاغذ نیز ممکن است.

در مرحله دوم لازم است از شهرداری منطقه مجوز ساخت سوله اخذ شود. و تمامی  ابعاد ساخت مانند: شرایط آب و هوایی، محیط سوله سازی، خاک و جنس خاک بررسی شود. پس از کسب مجوز ساخت به مرحله ی سوم وارد می شویم. و متریال لازم را جمع آوری می کنیم . سپس مهندسان و کارگران پروژه شروع به اتصال قطعات از پیش آماده شده به وسیله ی پیچ و مهره و یا عمل جوش کاری می کنند.

مزیت های سوله دست دوم خراسان رضوی نسبت به سایر ساز ها

  1. تحویل سریع و آماده شدن در کوتاه ترین زمان ممکن
  2. استقامت و استحکام بیشتر مصالح در برابر سازه های آجری و بتنی
  3. امکان تغییر قابلیت های سوله
  4. مقرون به صرفه بودن سوله ها
  5. انعطاف در ساخت
  6. ظاهر زیبا تر
  7. امکان به فروش رسانیدن سایر قسمت ها و اجزای سوله

سقف سوله دست دوم خراسان رضوی

از مهم ترین بخش های یک سازه می توان به سقف آن شاره کرد سقف سوله دارای دهانه هایی با اندازه های متفاوت است. که بر با توجه به نوع وکاربرد سازه تعیین می شوند. سقف سوله دست دوم خراسان رضوی همان طور که گفته شد به دو مدل شیب دار یاهلالی تقسیم می شود. که توسط پوشش هایی حاوی مواد عایق ساخته می شوند.

انواع پوشش سقف:

پوشش های سقف سوله متنوعی در بازار وجود دارد. که توسط کارفرما بهترین نوع و مقاوم ترین آن ها به عنوان متریال سقف انتخاب می شود. از رایج ترین پوشش ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 ورقه های گالوانیزه:

که توسط لایه هایی از فولاد ساخته شده و بسیار مقاوم می باشند. احتمال زنگ زدگی در آن ها پایین است و در مجموع به علت پوشش دهی بالا می توانند گزینه ی خوبی باشند.

ورقه پلی کربنات:

مانند شیشه عمل می کنند و نور را از خود عبور می دهند. این ورقه ها ظاهری شفاف داشته و وزن پایین آن ها موجب شده تا نصب آن ها آسان باشد.

ساندوچ پانل:

این پوشش ازپرفروش ترین ها بوده و همانطور که از اسمش پیداست مانند یک ساندویچ از سه لایه تشکیل شده که در لایه ی میانی مواد عایق جایگزاری شده اند.

خرید سوله دست دوم خراسان رضوی

سوله دست دوم خراسان رضوی یک انتخاب به صرفه برای کسانی ست که قصد خرید سوله های نو را ندارند ومی خواهند با پرداخت حداقل هزینه ها برای کسب و کار خود یک فضای مناسب را درنظر بگیرند.

دومین مزیت خرید سوله دست دوم خراسان رضوی تحویل سریع آن است. با خرید یک سوله ی کارکرده لازم نیست منتظر آماده سازی و تولید سوله بمانید تنها لازم است به محل خرید رفته و سوله ی مطابق با انتظارات خود را انتخاب کنید.

 چه عواملی در قیمت سوله دست دوم خراسان رضوی موثر است؟

زمین و خاک منطقه، امکانات سوله، مدل و طرح ظاهری، استفاده یا عدم استفاده از جرثقیل در ساخت سوله، متریال و مصالح بکار رفته شده و…

خرید سوله دست دوم دهانه 20 در خراسان رضوی

خرید سوله دست دوم دهانه 20 در خراسان رضوی تماما برای خریدار سودمند است. اما باید به نکات فنی آن هم توجه کرد. خدمات فنی موجود در سوله نقش مالی مهمی دارد. در زیر نکات مفیدی را در رابطه با مواردی که هنگام بازدید باید به آ‌ن‌ها توجه کنید، مشاهده خواهید کرد.

  • تاسیسات برقی:

اولین سوالی که در اینجا باید به آن پاسخ داده شود قدمت کابل‌های برق است. اگر مطمئن نیستید، برای بررسی با یک متخصص مشورت کنید. اگر تعویض کامل یا جزئی کابل ها و تاسیسات برق ضروری باشد، این امر می تواند بسیار گران باشد.

  • تاسیسات گرمایشی:

تمام قسمت‌های باید قابل گرم شدن باشد. کنترل دمای سازه نیز بسیار مهم است.

آیا گرمایش مرکزی در سوله وجود دارد (به عنوان مثال گاز، نفت، گرمایش منطقه‌ای، زغال سنگ، برق)؟ سن سیستم گرمایشی را بررسی کنید. سیستم‌های فرسوده معمولا باعث هزینه‌های غیر ضروری می‌شوند.

  • تامین و دفع آب:

منبع آب را از نظر کامل بودن بررسی کنید. آیا اتصال به شبکه تامین عمومی یا شاید حتی چاه خودتان وجود دارد؟ همچنین از اتصال برنامه ریزی شده به شبکه و هزینه‌های آتی در حال انجام مطلع شوید.

وضعیت لوله‌های آب سوله را از نزدیک ببینید.

آیا اتصال به سیستم فاضلاب عمومی یا یک گودال جداگانه وجود دارد؟ هر چند وقت یکبار این باید خالی شود؟ در اینجا نیز از اتصال برنامه ریزی شده به سیستم فاضلاب و هزینه‌های آتی در حال انجام مطلع شوید.

برتری خرید سوله دست دوم دهانه 20 در خراسان رضوی

خرید سوله دست دوم دهانه 20 در خراسان رضوی از هر جهت که نگاه کنیم عقلانی‌تر و اقتصادی تر از خرید مورد مشابه نو خود می‌باشد. از طرفی هم می‌توانیم ارزیابی دقیقی نسبت به کارکرد قبلی آن بدست بیاریم تا در ادامه راه این ارزیاب‌ها ما را یاری کند.

 با تشکر از همراهی شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =