دسته‌بندی نشده

سوله دست دوم چابهار

سوله دست دوم چابهار یکی از انواع سازه ها می باشد. ساختمان ها و اماکنی که به وسیله ی مصالح مختلف ساخته می شوند از لحاظ ساختاری به دو دسته ی مدرن و سنتی تقسیم می شوند. از سازه های سنتی می توانیم له ساختمان های آجری یا قبل تر سنتی اشاره کنیم. که امروزه هم چنان مورد استفاده بوده و احداث می شوند. اما به شکل های بروز و پرتنوعی درآمده اند.

سازه های نوع دیگر در جهت سهولت در ساخت و صرفه جویی در زمان پدید آمده اند. که ازمیان آن ها می خواهیم به پر استفاده ترین یعنی سوله و سوله دست دوم چابهاراشاره کنیم.  با ما برای دریافت اطلاعات و  هم چنین اطلاع از قیمت سوله دست دوم چابهار همراه باشید.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت سوله دست دوم چابهار

حاصل خیزی و جنس و تراکم سوله دست دوم چابهار در قیمت آن تاثیر گذار خواهد بود. هم چنین لازم است قبل از شروع پروژه مهندس ساخت به بررسی خاک و زمین و مواردی مانند احتمال زلزله و وزش باد و …  بپردازد. مصالح بکار رفته در سوله سازی چابهار تاثیر مستقیمی بر قیمت نهایی سوله برای خریدار خواهند گذاشت. هر قسمت از درون و خارج سوله و هم چنین پوشش های مورد نظر می توانند از مصالحی ساده متوسط یا گران و با کیفیت تشکیل شوند.

قیمت و وزن سوله با هم رابطه ی مستقیمی دارند. برای مثال هر قدر وزن یک سوله بالاتر باشد قیمت آن نیز بالا تر و سوله ی شما گران تر بوده و هر قدر وزن آن پایین تر باشد دارای قیمت مناسب تری ست. قیمت سوله دست دوم در چابهار نیز همان طور که گفته شد با وزن آن ارتباط مستقیمی دارد. بنابراین بهتر است ابتدا به انتخاب وزن این محصول بپردازید. در تعیین وزن سوله ها دو اصل موثر هستند. این اصول عبارتند از:

  1. مصالح بکار رفته
  2. ابعاد و مساحت سوله

هر قدر متریال بکار رفته در تولید سوله سنگین تر باشد ( مانند مقدار فولاد بیشتر) طبیعتا وزن سوله نیز بالاتر می رود

مزایای خرید سوله دست دوم چابهار

سوله کار کرده بهترین پیشنهاد برای کسانی ست که قصد خرید سوله های گران و پرداخت هزینه ی زیادی ندارند. آن ها می توانند با خرید یک سوله ی کار کرده و دست دوم نیز کسب و کار خود را شروع کنند.

 از دیگر مزیت های سوله دست دوم چابهار می توان به صرفه جویی در زمان  مشتری نیز اشاره کرد. برخی سوله ها از قبل ساخته می شوند و زمان زیادی مورد استفاده قرار نمی گیرند و در واقع نوساز هستند که به علت فروش توسط مشتری به عنوان سوله دست دوم ارائه می شوند این سوله ها به علت برچسب سوله ی کار کرده با قیمتی مناسب تر عرضه  می شوند. و از کیفیت و مقاومت بسیاری بر خور دار اند.

 لازم است دقت داشته باشید این محصول از جنس فلزات محکم و مقاومی هستند.  و طی سالیان سال استحکام خود را حفظ می کنند. در نتیجه یک سوله ی نوساز با سوله ای که پنج سال مورد استفاده قرار گرفته است تفاوت چندانی نخواهد داشت. پس در خرید سوله دست دوم چابهار هیچ شکی نداشته باشید و با اطمینان خاطر اقدام به خرید کنید. بهتر است دقت داشته باشید رنگ استفاده شده برروی سطوح و دیواره ها از جنس خوب و ضد زنگ زدگی باشد.  برای اطلاع دقیق از قیمت سوله دست دوم چابهار با کارشناسان ما در تماس باشید.

کاربرد های متنوع سوله دست دوم چابهار

سوله ها سازه هایی فولادی و بسیار محکم و مقاوم بوده که در ابعاد مختلف و برای استفاده در صنعت و صنایع تولید می شوند. جنس بدنه و دیواره های بیرونی می تواند در طرح های مختلف ارائه داده شود. سوله دست دوم چابهار دارای سقف هایی شیب دار بوده از دو سر سوله از تاج سقف به سمت پایین می آیند.

دهانه هایی روی سقف ها مشخص می شود که اندازه های مختلفی دارند. سوله دست دوم چابهار می توانند به شکل هایی مانند تک سوله یا دو یا چند تایی در کنار یک دیگر قرار می گیرند. سوله هایی که قرار است جایگاه بزرگ تری داشته باشند را به شکل دوتایی یا (88) یا (888) در کنار هم احداث می کنند. مثال: سوله ی نگه داری شرکت های خودرو سازی.

از سوله در مشاغل صنعتی و غیر صنعتی بسیاری استفاده می شود. مانند: شرکت های خودروسازی ، کارخانه ها، کارگاه ها ، انبار، گلخانه، امور کشاورزی، ایجاد و برگزاری نمایشگاه ها، سالن های ورزشی و …

سوله دست دوم چابهار توسط چه افراد یا شرکت هایی تولید می شود?

سوله دست دوم چابهار معمولا توسط کارگاه هایی به نام سوله سازی و طبق طراحی و محاسبات دقیق مهندسان که در تمامی شهر ها فعالیت می کنند تولید می شوند.

شما می توانید با یک تماس تلفنی و صحبت با مشاوران آن مجموعه اقدام به خرید سوله دست دوم در چابهار کنید. سفارش شما بعد از پیگیری و دریافت مجوز از شهرداری منطقه وارد مرحله ی احداث می شود. و معمولا زمانی بین دو هفته تا سه ماه طول صرف آن می شود که این زمان تقریبی بوده و براساس ابعاد و اندازه و وزن تعیین می شود. سوله ها از ناحیه تاج سقف دارای شیب هستند که این شیب ها براساس محاسبات فنی دقیق و بررسی ارتفاع و تناسب ارتفاع و سقف تعیین می شوند..

انواع سوله دست دوم چابهار از نظر شکل ساختاری

  •  سوله سبک یا خرپایی
  • سوله سنگین یا تیر ورقی
  • سوله ی  یو بی ام

قبل از سفارش ساخت سوله دست دوم در چابهار به چه نکاتی دقت کنیم؟

لازم است قبل از ساخت سوله دست دوم چابهار به خوبی راجع به کاربرد و استفاده ی آن فکر کنیم. به عبارتی دقیقا بدانیم سوله را به منظور چه کاری می خواهیم خریداری کنیم. چرا که مهندسان معمولا امکانات درون سوله و حتی دکوراسیون ساده یا پیچیده را بر اساس زمینه ی استفاده ی آن طراحی می کنند. سوله ها معمولا در هر اندازه ای که باشند امکانات اولیه ای مانند آب و برق را دارند اما چنانچه قصد ما از خرید سوله راه اندازی یک کارخانه ی مجهز و بزرگ است می توانید حتی درخواست ساخت اتاق هایی در درون سوله دست دوم چابهار را نیز بدهید.

خرید سوله دست دوم دهانه 20 در چابهار

خرید سوله دست دوم دهانه 20 در چابهار برای نگهداری ابزار باغبانی، تجهیزات باغ و تجهیزات ورزشی همچنین راه‌اندازی کارخانه و ورود به صنعت ایده‌آل است، اما باید قبل از خرید سوله، فضای مورد نیاز و گزینه‌های ذخیره‌سازی را با دقت در نظر بگیرید. همچنین به ارتفاع دیوار و سقف توجه کنید، زیرا مدل های بزرگتر فضای ذخیره سازی اضافی و فضای بیشتری را ارائه می‌دهند.

به عنوان مثال، اگر می‌خواهید یک سوله دست دوم دهانه 20 در چابهار بخرید، باید چند نکته را در مورد ساختار ساختمان در نظر بگیرید. در اینجا نکاتی وجود دارد که باید هنگام خرید به آنها توجه کنید.

  • قدمت بنا:

مهم این است که قدمت سوله مشخص شده باشد. آیا در طول این سالها بازسازی شده است؟ اطلاعات در این مورد نیز باید در دسترس باشد.

  • سقف:

چه نوع سقفی برای ساخت سوله استفاده شده است (به عنوان مثال سقف شیروانی، سقف تخت، سقف سوله) چه موادی برای تعمیرات مورد نیاز است؟ همچنین باید در مورد عایق سقف موجود اطلاعات بیشتری کسب کنید.

  • عایق هوا و صدا:

اگر سوله به اندازه کافی عایق نباشد، به سرعت سرد می شود. عایق صدا نیز به عایق مناسب بستگی دارد.

برتری خرید سوله دست دوم دهانه 20 در چابهار

مانند هر خرید سوله، ملاحظات اولیه باید در مورد بار مالی انجام شود. اگر شما به عنوان مثال ، اگر می‌‌خواهید یک سوله دست دوم دهانه 20 در چابهار بخرید، باید در نظر داشته باشید که هزینه‌های نوسازی به مراتب کمتر از خرید یک سوله نو است و همین برتری باعث می‌شود خرید سوله دست دوم دهانه 20 در چابهار پیشنهادی عقلانی‌تر به نظر بیاید مگر در موارد خاص. با این حال، اقدامات ساختمانی وجود دارد که همیشه باید توسط یک متخصص انجام شود که شامل تاسیسات الکتریکی، سیستم‌های گرمایشی و تامین آب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 16 =