دسته‌بندی نشده

سوله دست دوم زنجان

سوله دست دوم زنجان یکی از بهترین گزینه برای کسانی ست که قصد شروع فعالیت در مشاغل صنعتی را دارند. این سازه های عمرانی مدرن بعد از جریان انقلاب های صنعتی اروپا رواج یافتند. و اخیرا در ایران نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. این سازه ها تنوع زیادی داشته و هرکدام از آن ها را می توان در بخش های مختلف صنعت، تجارت و تولید یا حتی فروش بکار گرفت. این مقاله شما را در جهت خرید سوله دست دوم زنجان راهنمایی خواهد کرد.

سوله دست دوم زنجان در ظاهر دارای سقف هایی گنبدی شکل یا شیب دار هستند. که نوع سقف آن ها نیز براساس خواست مشتری طراحی می شود. در بخش سقف دهانه هایی با اندازه های مختلف به نام دهانه ی سوله وجود دارد. جنس بدنه و عمده بخش های آن از فولاد و آهن بوده و از فلزات بسیار مقاومی در مسیر تولید آن ها استفاده می شود.

سوله ها در محیط داخلی خود به وسیله ی ستون مقاوم شده اند. که البته در برخی سوله های کوچک ممکن است ستونی وجود نداشته باشند. برای اطلاع دقیق از قیمت سوله دست دوم با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

کاربرد سوله دست دوم زنجان

 موارد کاربرد این نوع سوله بسیار گسترده است. قبل از خرید سوله دست دوم زنجان با کاربردهای آن به طور کامل آشنا شوید سپس به خرید این محصول اقدام کنید. مهم ترین کاربرد های آن عبارت است از:

  1. استفاده از سوله دست دوم در زنجان برای راه اندازی تولیدی ها و کارخانه جات
  2. انبار
  3. کارگاه های آموزشی یا محل نگه داری ابزار
  4. فروشگاه ها
  5. سالن های مسابقات و ورزش یا مراسم ها
  6. استفاده به عنوان سالن اجتماعات
  7. مرغداری
  8. گاو داری
  9. محل پرورش گیاه

که البته این موارد تنها به عنوان مثال ذکر شده و زمینه ی بهره برداری از سوله در کشور بسیار گسترده تر می باشد. لازم به ذکر است که قیمت سوله دست دوم زنجان با توجه به کاربرد مناسبی که دارد، تعیین می شود.

مقایسه سوله و سایر ساختمان های عمرانی

در گذشته انسان ها از مصالح قدیمی تر وابتدایی تری مانند سنگ و چوب برای ساخت اماکن خود استفاده می کردند. که امروزه این دسته سازه ها کم تر شده و به مرور زمان در اثر پیشرفت تکنولوژی در زمینه ی ساخت؛ سازه هایی فولادی به نام سوله پدید آمدند.

تفاوت ها و شباهت های زیادی میان این دو نوع سازه وجود دارد. اما از مزیت ها و برتری های سوله نسبت به سازه های بتنی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. زیبایی و مدرن تر بودن سوله دست دوم زنجان
  2. استحکام و مقاوم تر بودن سوله در برابر حوادث طبیعی مانند سیل، زلزله و …
  3. امکان ایجاد تغییرات و ساخت اشکال مختلف از سوله و در مجموع منعطف تر بودن آن ها
  4. قیمت سوله دست دوم در زنجان بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.
  5. نصب و استفاده ی آسان
  6. سریع تر آماده شدن
  7. امکان تغییرسوله ها از یک عنوان به عنوان دیگر و کاربرد های متفاوت

راهنمای خرید سوله دست دوم زنجان

سوله دست دوم زنجان به دو شکل نو و دست دوم خریداری می شوند. خرید سوله در زنجان مزایایی داشته که در این بخش از مطالب به آن اشاره خواهیم کرد. این دسته از سازه ها با مرور زمان دچار فرسودگی نمی شوند. یا حداقل طی زمان زیادی ممکن است دچار خرابی ها شوند. رنگ بدنه سوله و پوشش های آن بهتر است قبل از خرید چک شود.

اگر سوله سازی زنجان از یک رنگ ضد زنگ مناسب استفاده کرده باشد مشکلی در زمینه ی رنگ بدنه نخواهید داشت. درب ها وپنجره ها بهتر است بررسی شود. و چنانچه لازم دانستید می توانید به تعداد آن ها اضافه کنید.

مزایای خرید سوله دست دوم زنجان

همانطور که می دانید خرید کالای کار کرده از هزینه های شما می کاهد.  در رابطه با سوله نیز این مسئله صدق می کند. خرید یک سوله ی کارکرده می تواند بیست الی پنجاه درصد از هزینه های شما را کاهش دهد. و در عین حال تمام کارایی و کیفیت لازم را به همراه داشته باشد.

سوله داران گاهی ممکن است پس ازگذشت چند ماه تصمیم به تعویض شغل یا سوله کنند. و سوله های تقریبا نو و سالم خود را به قیمت پایین تری به فروش برسانند. در این حالت بهترین گزینه خرید یک سوله دست دوم می باشد. مزیت بعدی سوله دست دوم زنجان تحویل گرفتن سریع مشتری است. چرا که این سوله ها از پیش آماده سازی هستند.

 اجزای مختلف سوله دست دوم زنجان

سوله دست دوم زنجان از قسمت های داخلی و خارجی زیادی تشکیل شده که مهم ترین آن ها شامل موارد زیر است:

سقف، پوشش سقف، ستون، سگرات، استرات، بار بند و مهار بند

تیر ورقی: این نوع سوله دست دوم زنجان به سوله ی سنگین وزن  معروف هستند. از انواع و سبک های سوله سازی سنتی بوده و یک روش قدیمی محسوب می شوند. از لحاظ وزن هم از میزان فولاد زیادی در ساختار های آن ها استفاده شده است. و برای جا به جایی نیاز به جرثقیل دارند که خرید واستفاده از جرثقیل می تواند موجب بالا رفتن قیمت نهایی  وهزینه های کل برای مشتری شود.

سوله خرپا: این سوله ها پر فروش تر از مدل تیر ورقی هستند و در واقع یک مدل مدرن تر به شمار می روند.

 میزان فولاد وآهن استفاده شده در این سازه ها کم تر بوده و وزن آن ها سبک تر ازسایر سوله ها ست. و در نتیجه از قیمت مناسب تری برخوردارند. برای ساخت کارگاه، انبار و نمایشگاه ها یکی از بهترین گزینه ها خرید سوله دست دوم دهانه 20 است.

سوله یو بی ام: این سبک از سوله زنجان درواقع مدرن ترین بوده وبرای مساحت های بزرگ مانند بالای 1000  متری مورد استفاده قار می گیرند. و با استفاده از دستگاه های مخصوص آمریکایی به نام سیمر ( به جهت متصل کردن صفحات مختلف یو بی ام ) احداث می شوند.

البته شایان ذکر است که قیمت سوله دست دوم زنجان با توجه به ویژگی و مشخصات مناسبی که دارد بسیار مقرون به صرفه می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید سوله دست دوم دهانه 20 در زنجان

ساختمان سوله دست دوم دهانه 20 از آهن‌آلاتی که قبلاً به کار رفته‌اند و بازیافت شده‌اند، ساخته می‌شود. ورق، تیر و آهن کارکرده به کارخانه‌ای که سوله در آنجا تولید می‌شود، منتقل می‌شوند. در این کارخانه، آهن‌آلات از زنگ و سایر آلودگی‌ها پاکسازی می‌شوند. سپس، همانند سوله‌های تازه ساخته شده، وارد چرخه تولید می‌شوند و به مراحل رنگ‌آمیزی و سایر فرآیندهای تولید آن‌ها پرداخته می‌شود.

خرید سوله دست دوم می‌تواند یک انتخاب هوشمندانه و کاربردی باشد، به ویژه اگر به دنبال افزودن فضای ذخیره‌سازی یا فضای کاری جدید هستید. در ادامه، توجه به نکات زیر می‌تواند در فرآیند خرید به شما کمک کند:

  • بررسی وضعیت ساختمان:

حتماً از وضعیت ساختمان و سازه‌های آن مطلع شوید. آیا هیکل ساختمان در وضعیت سالم قرار دارد؟ آیا نیاز به تعمیرات جدی دارد؟

  • بررسی سیستم‌های مکانیکی:

سیستم‌های مکانیکی مانند سیستم گرمایش و خنکایش، برق، و آب و فاضلاب را بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که این سیستم‌ها به طور صحیح عمل می‌کنند.

  • بررسی عایق‌ها و تهویه:

اطمینان حاصل کنید که عایق‌ها و سیستم تهویه مناسب هستند. این موارد به حفظ دمای مناسب در داخل سوله کمک می‌کنند.

  • بررسی مستندات و مجوزها:

اطمینان حاصل کنید که تمامی مستندات و مجوزهای مربوط به ساختمان موجود و کامل هستند.

  • آگاهی از تاریخ ساخت:

تاریخ ساخت سوله را بررسی کنید. ساختمان‌هایی که تازه‌تر ساخته شده‌اند، معمولاً بهتر از نظر ساختاری هستند.

برتری خرید سوله دست دو دهانه 20 در زنجان

بزرگترین مزیت خرید سوله دهانه 20 دست دوم در زنجان قیمت آن است. از آنجایی که بازار سوله در این شهر بسیار کوچک است و همچنین برچیدن و حمل یک سوله می تواند دردسرساز باشد، قیمتی که برای یک سوله دست دوم دهانه 20 در زنجان می‌پردازید بسیار کمتر از یک سوله جدید خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + بیست =