دسته‌بندی نشده

سوله دست دوم خمین

سوله دست دوم خمین انواعی از سازه های جدید و مدرن هستند که از جنس فلزاتی بسیار محکم مانند فولاد و آهن هستند. این سازه های عمرانی به لحاظ ظاهری، ساختاری و فنی دارای انواع مختلف هستند. در ظاهر اغلب به شکل خانه هایی با سقف هایی مثلثی و با شیب در سقف بوده. البته انواع دیگری مانند سوله های مدل یو بی ام وجود دارند که سقف آن ها هلالی شکل است. در ادامه مطلب راجع به آن ها و سایر مدل های سوله و هم چنین عوامل تاثیر گذار بر قیمت سوله دست دوم خمین بحث خواهیم کرد.

استعلام قیمت سوله دست دوم خمین

عوامل زیادی در قیمت سوله ها تاثیر گذارند. اما مهم ترین آن ها وزن سوله هاست. هر قدر وزن یک سوله بیشتر باشد قیمت آن بالا تر و هر قدر وزن آن پایین تر باشد از قیمت مناسب تری برخورداراست. در نتیجه بهتر از برای خرید سوله دست دوم خمین از مدل های خرپایی انتخاب کنید.

راهنمای خرید سوله دست دوم خمین

سوله دست دوم درهزینه های شما صرفه جویی می کند وبیست الی پنجاه درصد هزینه های شما را کاهش می دهد. نکته ی مثبت بعدی در خرید سوله دست دوم امکان کاهش دادن زمان آماده سازی به صفر است. زیرا این سوله ها طبیعتا از قبل ساخته شده و نیاز نیست برای آماده سازی آن منتظر بمانید. تنها لازم است سوله را بواسطه ی جرثقیل به محل مورد نظر منتقل کرده و نصب کنید.

 کاربرد های سوله دست دوم خمین

به عنوان انبار و کارگاه، کارخانه، سالن ورزشی و سالن های برگزاری همایش و مراسمات، محل هایی برای برگزاری ورکشاپ، فروشگاه، نگه داری قطار ها و هواپیما، مرغ داری و گاو داری و ده ها موارد استفاده ی دیگر. که می توانید موارد استفاده ی سوله ها را به مرور زمان تغییر دهید.

تفاوت سوله دست دوم خمین با سایر سازه ها

در گذشته های دور ساختمان ها توسط مصالح ساده و بسیار ابتدایی مانند سنگ و چوب ساخته می شدند و به مرور زمان این مصالح رشد کرده و تبدیل به گچ، سیمان و آجر شدند. در نهایت طی چند دهه اخیر به علل مختلف و وجود مزیت های بسیار استفاده از سوله های فلزی رواج یافت.

سوله ها به دو دسته نو و دست دوم  تقسیم می شوند. که در تمامی شهر های کشور توسط افراد فروشنده سوله و تیم های سوله سازی به فروش و اجاره می رسند.  از مزایای سوله دست دوم خمین نسبت به سازه های بتنی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سوله دست دوم خمین بسیار سریع تر آماده ی تحویل می شوند. و شاید مراحل کار بیشتری داشته باشند اما تمام این مراحل نسبت به مراحل ساخت یک ساختمان آجری سریع تر به پایان می رسد.

 دارای قیمت مناسب تری هستند. ودر هزینه های شما صرفه جویی خواهند کرد.

به لحاظ ظاهری زیبا تر و مدرن تر بنظر می رسند.

 از نظر استحکام اسکلت از کیفیت بیش تری برخوردارند.

امکان نظر دهی در تمام مراحل توسط سفارش دهنده وجود دارد.

 امکان جا به جایی سوله وجود دارد.

 می توانید در چند زمینه مختلف از آن استفاده کنید یا حتی برای مدتی خالی نگه داشته و سپس کسب و کار خود را شروع کنید.

انواع سوله دست دوم خمین از نظر ساختاری

 سوله ی خرپایی یا سبک:

این سوله ها از نوع سبک بوده و توسط قطعات سبک تری ساخته می شوند به عبارتی درصد فولاذ استفاده شده در آن ها کمتر است. این نوع سوله ها از رایج ترین  مدل ها هستند و از هزینه ی مناسبی برخوردارند. جا به جایی شان راحت بوده و هزینه هایی مانند جرثقیل و غیره شامل حال آن ها نمی شود.

سوله سنگین یا تیر ورقی:

این سوله ها همان طور که از نامش پیداست بسیار از قطعات سنگینی ساخته می شوند. و در حمل و نقل سخت تر از سایر سوله ها جا به جا میشوند. برای جا به جایی شان از جرثقیل های مخصوص استفاده می شود که این جرثقیل ها خود نیز هزینه ای به همراه دارند. در نتیجه از لحاظ قیمت سوله دست دوم خمین سفارش ساخت برای سوله خرپایی به صرفه تر است.

سوله ی تیرورقی مزیت هایی هم دارند: قابل استفاده برای انواع زمینه ها و مشاغل صنعتی و استحکام بسیار بالا

یو بی ام: این سوله ها مدرن ترین انواع سوله هستند و بیش تر برای مساحت های بالای 1000 متر و در کل متراژ بالا احداث می شوند. سوله دست دوم خمین یو بی ام در قیمت های مختلف تولید می شوند. معمولا سقف آن ها به شکل گنبدی بوده و شیب دار نیست. هم چنین ممکن است به صورت باز و بدون دیواره نیز تولید شوند که برای مواردی مثل جایگاه نگه داری هواپیما ها و یا پارکینگ استفاده می شوند.

از معایب سوله دست دوم خمین تیر ورقی می توان موارد زیر را نام برد:

امکان جا به جایی آن وجود ندارد. و یا آن که هزینه بر و سخت است.

امکان استفاده از جرثقیل های سقفی وجود ندارد.

دستگاه های تولید یو بی ام ممکن است هزینه بر باشند. و لازم است علاوه بر قیمت نهایی  سوله مبلغ استفاده از دستگاه های مخصوص سوله دست دوم خمین را بپردازید. این دستگاه ها شامل:  دستگاه تولید قوس های بزرگ و کوچک، تولید پانل دیواری و آنالیز کننده می باشد.

اگر محیط کار شما نیاز به فضای زیادی ندارد بهتر است سوله ی یو بی ام خریداری نکنید و سوله ی خرپایی را جایگزین آن کنید. تا در هزینه های خود صرفه جویی کرده باشید.

مراحل ساخت سوله دست دوم در خمین چیست؟

 سوله ها به زبان ساده حدودا طی چهار مرحله تولید می شوند.در وهله ی اول بنا کردن هر سازه ای احتیاج به رسمو در دست داشتن یک نقشه دارد. این طراحی توسط مهندسان پروژه انجام می شود. و در آخر از روی کاغذ با استفاده از نرم افزارهایی به صورت دیجیتالی در می آیند.

در مرحله دوم مجوز ساخت از شهرداری دریافت می شود.

در مرحله ی سوم مواد و مصالح مورد نیاز سوله توسط مدیر پروژه تهیه می شود.

و در مرحله ی بعدی قطعات توسط پیچ و مهره به یک دیگر متصل می شوند.

در نهایت قطعات آماده شده ی سوله دست دوم خمین به زمین مورد نظر برای احداث منتقل شده و نصب می شوند.

خرید سوله دست دوم دهانه 20 در خمین

در طی خرید سوله دست دوم دهانه 20 در خمین، موجودی ساختمان از نظر آسیب را بررسی کنید و کارهای لازم مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید. هزینه‌ها و مدت زمان بازسازی همیشه به وضعیت سازه مربوطه بستگی دارد. از قبل در مورد الزامات دقیق برای بازسازی سوله اطلاعات کسب کنید. بررسی توسط یک ارزیاب انجام شود.

نکاتی که یک ارزیاب هنگام خرید سوله دست دوم دهانه 2 در خمین باید در نظر بگیرد شامل موارد زیر هستند:

  • تمام نتایج موجودی باید به طور دقیق مستند شده و همیشه به صورت مکتوب در دسترس باشد.
  • خلاصه‌ای از کاربری قبلی سوله باید در نظر گرفته شود.
  • ساختار ساختمان را از نظر نقص بررسی کنید تا هزینه ها کاهش یابد.
  • برآورد هزینه باید به طور دقیق انجام شود.

همچنین قبل از خرید، باید بودجه خود را به طور دقیق تعیین کنید، زیرا در نهایت شما را از خریدهای بد محافظت می‌کند.

نکته: صاحبان سوله موظفند قبل از انعقاد قرارداد خرید، گواهی عملکرد انرژی ملک را به شما نشان دهند. این سند به شما نشان می‌دهد که سازه چقدر انرژی گرمایشی مصرف می‌کند و آیا نیازی به نوسازی وجود دارد یا خیر. جنس و وضعیت لوله‌های آب نیز به همان اندازه مهم است.

برتری خرید سوله دست دوم دهانه 20 در خمین

خرید سوله دست دوم می تواند برتری‌های متعددی را به همراه داشته باشد. در ادامه به دو مورد آن می‌پردازیم.

  • کارایی هزینه: سوله های دست دوم اغلب به طور قابل توجهی ارزان‌تر از جدید هستند. این می‌تواند صرفه جویی قابل توجهی در هزینه‌ها داشته باشد، به خصوص اگر سوله در شرایط خوبی باشد.
  • در دسترس بودن فوری: برخلاف خرید یک سوله جدید، که ممکن است نیاز به سفارش و تحویل داشته باشد، یک سوله کارکرده معمولاً بلافاصله در دسترس است. این می‌تواند در زمان صرفه جویی کند، به خصوص اگر به یک راه حل ذخیره سازی فوری نیاز دارید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + چهار =