دسته‌بندی نشده

پایه سوله دست دوم

در ابتدا شما را با سازه هایی فولادی به نام سوله دست دوم آشنا خواهیم کرد. بار ها و بار ها ممکن است در اطراف خود و در مسیر های مختلف سازه هایی بزرگ و فولادی به نام سوله را دیده باشید. در این مقاله در مورد پایه سوله دست دوم و ویژگی های آن توضیحاتی ارائه می دهیم که شما را در خرید خود راهنمایی کند.

 این سازه ها براساس فرمول هایی بر مبنای مهندسی طراحی شده و توسط مهندسان حیطه ی مرتبط ساخته می شوند. سوله ها به لحاظ ساختاری دارای سقف هایی شیب دار یا هلالی شکل بوده و از ناحیه ی مرکزی سقف به سمت پایین کشیده میشوند. ارتفاع و ابعاد سوله بر اساس نیاز مشتری تعیین می شود. و سوله ها می توانند با ستون یا بدون ستون احداث شوند. پیشنهاد می شود برای خرید پایه سوله دست دوم برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت این محصول با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

پایه سوله دست دوم چیست؟

 پی ساختمان در واقع بخشی از سازه است که وزن و بار ستون ها را به زمین سازه منتقل می کند. و کمک می کند ساختمان را به طور تنظیم شده بنا شود. پی ریزی درست موجب می شود ساختمان در برابر خطرات احتمالی محافظت شود. استفاده از پایه ستون سوله  و شالوده ها می تواند به دو نوع بتنی و فولادی تقسیم شود.

عوامل موثر بر قیمت پایه سوله دست دوم

قیمت پایه سوله دست دوم بر اساس متراژ و وزن سوله بررسی می شود. شاید شما بار ها در سایت های تبلیغاتی مختلف عنوان هایی مانند سوله متری چند؟ یا سوله کیلویی و … را دیده باشید. اما مهم ترین فاکتور همواره وزن سوله بوده است. به این صورت که هر قدر وزن پایه سوله بالا تر رود قیمت آن نیزبالاتر رفته و سوله های سبک نیز قیمت مناسب تری نسبت به سوله های سنگین دارند.

کاربرد پایه سوله دست دوم

 استفاده به جهت راه اندازی کسب و کار های صنعتی و کارخانه جات، امور کشاورزی و پرورش گیاهان، انبار، محل نگه داری کالا، سالن های ورزش و ورزشگاه ها، سالن های برگزاری سمینارها و جلسات، فروشگاه، دامداری، مرغداری و … و ده ها عنوان مختلف دیگر. ما می توانیم به عنوان یک کار فرما سازه را در بخش های مختلف شغل خود بکار ببریم.

برای مثال یک سوله با متراژ پایین می تواند یک محیط عالی برای تشکیل انبار یا کارگاه باشد. و در مقابل سوله ها با مساحت بالا برای تشکیل کارخانه یا نگه داری قطار و هواپیما یک گزینه ی مناسب می باشند.

 تفاوت سوله با سایر سازه ها

 بهتر است قبل از خرید پایه سوله دست دوم ابتدا با تفاوت سوله با سازه های دیگر به طور کامل آشنا شوید. سوله ها از جنس آهن و فولاد بوده و بسیار مستحکم تر از سایر سازه ها هستند. در برابر زلزله و سایر حوادث طبیعی مقاومت بیشتری داشته و از لحاظ ظاهری مدرن تر بنظر می رسند.

 مراحل ساخت پایه سوله دست دوم از مراحل احداث بنا های بتنی زودتر به اتمام رسیده و کم دردسر تر انجام می شود. شما به عنوان سفارش دهنده ی سوله این اجازه را دارید که هر زمان مایل بودید برای نظارت مستقیم و بیان در خواست های خود با مهندس سوله ساز خود صحبت کنید. امکان اعمال تغییرات در سوله ها وجود دارد و می توان در بخش هایی از سوله تغییراتی ایجاد کرد. برای مثال افزودن اتاقک هایی برای واحد های مختلف یک کارخانه.

انواع پایه سوله دست دوم(پی ساختمان)

پی آجری: پایه های آجری بیشتر برای ساختمان های ضعیف و کوچک بکار می روند.

پی سنگی: این نوع پایه بیشتر در مناطقی که زمین سنگی بوده و مقادیر زیادی از سنگ وجود داشته باشد استفاده می شود. و معمولا از ملات سیمان و ماسه برای آن استفاده می شود.

پی بتنی: این نوع پایه برای سازه ها در حقیقت محکم ترین و مستحکم ترین محسوب می شود.  و برای مناطق زلزله خیز بسیار مناسب است.

پایه سوله دست دوم می تواند به سه دسته سطحی، عمیق و نیمه عمیق تقسیم شود.

 تفاوت پایه سوله دست دوم و نو

شرکت های سوله سازی بسیاری در سراسر کشور مشغول به احداث و تولید سوله هستند. و شما می توانید با بررسی ویژگی های مربوط به هر سوله یک سوله دست دوم خریداری کنید. یا اینکه مشخصات سوله را بیان کرده و منتظر بمانید تا سفارش شما وارد مرحله ی ساخت شود.

سوله های دست دوم از لحاظ قیمت هزینه های به مراتب پایین تری داشته و برای کارفرمایانی که نمی خواهند هزینه ی زیادی بابت تهیه سوله بپردازند مناسب است.

از دیگر خصوصیات مثبت سوله دست دوم می توان به تحویل سریع آن اشاره کرد. مراحل ساخت سوله می تواند یک الی شش ماه طول بکشد. در صورتیکه یک سوله دست دوم را خریداری کنیم دیگر نیازی نیست این زمان را صبرکرده تا سوله تکمیل شود چرا که از قبل آماده بوده و تنها لازم است منتقل و نصب شود. قبل از خرید پایه سوله دست دوم بهتر از جنس پوشش سقف آن را نیز مد نظر قرار دهید.

 پوشش سقف سوله

 سقف یکی از مهم ترین بخش های هر سازه است. درهر سوله انواع متفاوتی پوشش بکار می رود. که بخشی از این پوششمربوط به سقف است. پوشش های سوله می بایستی عایق حرارت، رطوبت و صدا باشند. بهترین نوع پوشش پوششی ست که مواد عایق با کیفیتی درآن بکار رفته باشد. هر قدر کیفیت و وزن پوشش بالا تر باشد قیمت پایه سوله دست دوم نیز بالا تر می رود.

انواع پوشش سوله

  • پوشش ساندویچ پانل  با عایق پلی یورتان
  • پوشش پشم شیشه
  • پوشش ورقه ای گالوانیزه

 هر کدام از این پوشش ها دارای کیفیت استانداردی می باشند. اما از پر فروش ترین و رایج ترین آن ها می توان ساندویچ پانل را نام برد. این ورقه ها دارای سه لایه به هم چسبیده می باشند که در لا به لای آن ها از مواد عایق با کیفیتی استفاده شده است.  به جهت استعلام قیمت پایه سوله دست دوم با شماره های درج شده درون سایت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =