دسته‌بندی نشده

سوله دست دوم ارومیه

سوله دست دوم ارومیه - سوله دست دوم مهام سوله

سوله دست دوم ارومیه، ساختمان و سازه هایی هستند که توسط مهندسان سوله ساز و شرکت های سازنده ی سوله ساخته می شوند. در دهه های اخیر در ایران ساخت و استفاده از سوله به دلیل مزایای آن طرفداران زیادی پیدا کرده است.این نوع از سوله ها از جنس آهن، فولاد یا سایر فلزات هستند و انواع مختلفی دارند. که با توجه به زمینه ی استفاده و کارایی آن ها طراحی می شوند.

شما برای خرید و اطلاع دقیق از قیمت سوله دست دوم ارومیه می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما شما را در خرید این محصول یاری کنند.

راهنمای خرید سوله دست دوم در ارومیه

همانطور که می دانید شرکت های سوله ساز زیادی در سراسر کشور ارائه دهنده  انواع سوله وفروش و خرید آن می باشند. و قیمت ها بطور کلی در نوسان است. در نتیجه شاید شما مایل باشید مقدار کمتری برای خرید خود هزینه کنید. پس می توانید از خرید سوله دست دوم ارومیه استقبال  کنید. یا اینکه چنانچه سوله را بطور موقت می خواهید از نوع های اجاره ای استفاده کنید. این نوع سوله ها از پیش ساخته شده اند و نیازی نیست برای ساخت و طرح ریزی و اجرای آن صبر کنید. تنها زمانی که باید صرف شود زمان کوتاهی برای نصب است.

ازدیگر مزایای سوله دست دوم ارومیه که شاید اولین و مهم ترین مزیت آن باشد قیمت پایین و چند درصد کاهش هزینه برای خریدار است.

استعلام قیمت سوله دست دوم ارومیه

مواردی مانند وزن سوله، کاربرد سوله، دهانه سوله،و اینکه در روند ساخت سوله از جرثقیل به منظور حمل قطعات سنگین استفاده می شود یا خیر همگی در قیمت گذاری سوله دست دوم ارومیه تاثیر گذار می باشند. برای مثال اگر سوله ی شما مساحت زیادی داشته واز جرثقیل برای نصب و متصل کردن قطعات آن استفاده کرده اند قطعا هزینه بیشتری را باید بابت خرید یا اجاره آن پرداخت کنید. و نسبت به یک سوله  ی سبک و کوچک گران تر و ساخت آن پر دردسر تر خواهد بود.

جهت استعلام قیمت سوله دست دوم در ارومیه: 09129797300

کاربرد استفاده از سوله دست دوم ارومیه

سوله دست دوم ارومیه به جهت استفاده در انواع مشاغل که می تواند صنعتی یا غیر صنعتی باشد احداث می شوند. از این موارد می توانیم به گزینه های زیر اشاره کنیم. و با توجه به کاربردی که مد نظر دارید به خرید سوله دست دوم ارومیه مناسب اقدام کنید.

  1. کارخانه
  2. گلخانه ها و مراکزی برای انجام امور کشاورزی
  3. برگزاری مراسمات افتتاحیه و اختتامیه، سمینار ها، مراسمات مذهبی و …
  4. کارگاه ها
  5. انبار

مراحل احداث و اجزای سازنده ی سوله دست دوم در ارومیه

در اولین مرحله لازم است از منطقه ی مورد نظر اجازه ی بنا کردن سازه را دریافت کنیم. سپس تیم سوله سازی شروع به طراحی کلی سوله طبق نیاز مشتری می کنند در مرحله ی بعد زیرساز ها و جزییات سوله دست دوم ارومیه مورد بررسی قرار می گیرد. مواد،قطعات و مصالح آن ها مشخص شده و پس از متصل کردن اجزای سوله دست دوم ارومیه به محل احداث سوله ارسال می شوند. ودر نهایت شرکت سوله سازی اقدام به نصب این سازه خواهد کرد.

و اما اجزای سازنده ی سوله شامل چه مواردی می شود؟

قبل از خرید سوله دست دوم ارومیه بهتر است با اجزای سازنده آن آشنایی داشته باشید تا نحوه کار این ابزار را بهتر درک کنید. اجزای سازنده آن عبارتند از:

  • قاب سوله :ستون ها و دیواره سوله
  • مهاربند : به منظور کنترل فشار
  • پرلین: قطعه ایکه برای اتصال دیواره ها و سقف بکار می روند
  • جرثقیل: که در ساخت سوله هایی سنگین وزن و بزرگ بکار می رود.

محل احداث سوله دست دوم در ارومیه

اینکه به لحاظ محیطی در چه منطقه ای اقدام به نصب سوله می کنید نیز از عوامل تاثیر گذار در قیمت سوله دست دوم ارومیه است. برای مثال اینکه محیط سازه شما تا چه اندازه از شهر دور است. یا میزان پایداری و سستی خاک زمین، شرایط آب و هوایی مقاومت سوله در برابر رویداد های طبیعی همه وهمه در روند قیمت گذاری آن موثرند.

 انواع سوله دست دوم ارومیه

این بخش از مطالب شما را با انواع سوله دست دوم ارومیه آشنا خواهیم کرد. یکی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت سوله دست دوم ارومیه نوع و مدل های مختلف آن می باشد.

  1. UBM:این مدل شاید با کیفیت ترین ومقاوم ترین نوع سوله نسبت به سایرین باشد. از دیگر ویژگی های آن می توان به یکجا بودن محل ساخت و اجرای آن اشاره نمود به این ترتیب که پس از مشخص شدن جایگاه مناسب برای احداث آن تمامی ابزار وقطعات و وسایل مورد نیاز ساخت به آن منطقه منتقل شده وصفر تا صد مراحل درمحل مورد نظر انجام می پذیرد. هم چنین لازم به ذکر است که مدل یو بی ام بیشتر برای زمین هایی با متراژ های بالا کاربرد دارد.
  2. خرپایی: این نوع از سوله دست دوم ارومیه نسبت به دو مدل دیگر( یو بی ام و تیر ورقی) سبک تر و کم وزن تر می باشند. و دارای ستون های پهن هستند. و از استحکام خوبی برخوردارند. از مزایای سوله خرپایی می توانیم به این نکته اشاره کنیم که امکان انتقال قطعات و نصب آن به علت سبکی سوله آسان تر از انواع دیگر است.
  3. تیر ورقی: اولین سوله هایی که شروع به راه اندازی و احداث کردند از نوع تیرورقی بودند. این سبک سوله دست دوم ارومیه وزن سنگینی داشته و جا به جایی آن ها معمولا با جرثقیل انجام میشود. و ممکن است مراحل نصب در آن ها نسبت به دو نوع قبلی طولانی تر باشد.  استفاده از جرثقیل ها نیز می تواند هزینه ها را افزایش دهد و به انتخاب مهندسان پروژه از جرثقیل های سقفی یا پایه ای استفاده شود.

مزایای استفاده از سوله دست دوم ارومیه

این نوع سازه ها از پایداری و مقاومت بسیاری برخوردارند. در زمان کم تری آماده و تحویل داده می شوند.

 هم چنین مبلغ قابل پرداخت برای یک سوله به مراتب پایینتر از سایر سازه های بتنی  است. شما می توانید با مراجعه به سایت های مربوط به شرکت ها و تولیدکننندگان سوله درباره ی خرید سوله دست دوم ارومیه تحقیق کرده و با آگاهی از قیمت سوله دست دوم  ارومیه و براندازی مشخصات، امکانات و ویژگی ها خرید خود را انجام دهید.

دقت کنید سوله ی شما ابعادی متناسب با میزان استفاده ی خودتان داشته باشد. تا بتوانید از تمام فضای آن بهره ببرید و هزینه ی اضافه ای برای سوله ی بزرگ ترنپردازید. و اینکه در صورت داشتن کم و کسری ها یا خرابی هایی در محیط داخلی یا خارجی آن مشکلی نداشته باشید. بهتراست در رنگ آمیزی سوله دست دوم ارومیه از رنگ های ضد زنگ استفاده شده باشد.

 

خرید سوله دست دوم دهانه 20 در ارومیه

شهر ارومیه به عنوان یکی از خوش آب و هواترین مناطق ایران، توانسته به شهرت بالایی در زمینه تولید محصولات باغی و گل‌های مختلف دست یابد. به همین دلیل سوله دست دوم دهانه 20 در ارومیه، سازه‌ای بسیار کاربردی شناخته می‌شود. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی ویژگی‌های کلی سوله دست دوم دهانه 20 در ارومیه بپردازیم.

اسکلت کلی سوله‌ها از فلز آلومینیوم یا استیل عایق ساخته می‌شود. نصب ورقه‌های مختلف این نوع از سوله‌ها نیز از طریق جوش دادن صورت می‌گیرد. توجه داشته باشید که میزان جوش دادن برای تمامی قطعات، یکسان نیست و بسته به ابعاد و ضخامت ورقه، می‌تواند بیشتر یا کمتر شود.

نوع پوشش در سقف سوله دست دوم دهانه 20 در ارومیه، از جمله ویژگی‌های مهم این محصول است که در قیمت نهایی آن نیز عامل موثری شناخته می‌شود. در روکش سقف سوله‌های دست دوم از ورق‌های گالوانیزه، پوشش ساندویچ پانل یا ورقه‌های پلی کربنات، استفاده می‌شود. در این بین ورقه‌های گالوانیزه از نظر کیفیت و قیمت، کاملا مناسب هستند.

ساندویچ پانل از سه لایه متصل به هم، شامل لایه عایق صدا، رسوبات و دما تشکیل شده است. در حالی که سقف ساخته شده از ورقه‌های پلی کربنات، ساختاری شیشه مانند دارند و به راحتی نور را از خود عبور می‌دهند. شما عزیزان می‌توانید به منظور خرید این سازه کاربردی، از طریق راه‌های ارتباطی زیر، با ما تماس حاصل فرمایید.

 

 از اینکه در این مقاله با ما همراه بودید نهایت تشکر را داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 10 =