دسته‌بندی نشده

سوله دست دوم عسلویه

سوله دست دوم عسلویه سازه هایی با سقف شیب دار و با ستون هایی در ارتفاع های مختلف بوده که درسال های اخیر بسیار پر طرفدار شده اند. و مورد استفاده ی کارفرمایان قرار می گیرند. زمینه ی استفاده از سوله می تواند در صنعت، تجارت و فروش و… باشد . و د هر صورت بسیار کاربردی ست.

 جنس سازنده ی سوله دست دوم  معمولا فلز است. و بخش اعظمی از این سازه را فولاد تشکیل می دهد که این فولاد می تواند کم و زیاد شود. سوله ها در ابعاد مختلف طراحی می شوند. و سقف آن ها دارای درصد شیب های مختلفی ست  که از تاج سقف به سمت پایین کشیده می شوند.

این مقاله در مورد سوله ها و سوله دست دوم عسلویه می باشد. برای اطلاع از قیمت سوله دست دوم عسلویه با ما همراه باشید. سوله ها در دهه های اخیر در ایران بسیار رواج یافتند. اما پیش ازآن نیز در سراسر کشور های جهان  خصوصا کشورهای اروپایی مورد استفاده قرار می گرفتند.

سوله دست دوم عسلویه در چه زمینه ای مورد استفاده قرار می گیرند؟

سوله دست دوم عسلویه مکان و فضایی بزرگ و با امکانات را در کم ترین زمان ممکن در اختیار کارفرمایان قرار می دهند. و در سایر مشاغل می توان از آن ها استفاده نمود. یک مزیت بزرگ برای سوله امکان تغییر دادن محیط و شکل دادن به آن برای ایجاد کسب و کار جدید است.

در نتیجه شما مدتی پس از استفاده از یک سوله به منظور یک کار می توانید عنوان شغلی خود را تغییر داده و باز هم از سوله ی قبلی خودتان استفاده کنید.

موارد استفاده ی سوله دست دوم عسلویه شامل:

  1. واحد های صنعتی در شرکت های نفت و گاز
  2. کارخانه جات
  3. انبار ها
  4. مرغداری، دامداری و در مجموع طیور
  5. پرورش گیاه و امور کشاورزی
  6. پارکینگ اماکن
  7. سالن های ورزشی
  8. سالن های همایش و…

راهنمای خرید سوله دست دوم عسلویه

این سازه ها می توانند نو و یا دست دوم خریداری شوند. و این مسئله به بودجه مالی خریداران بستگی دارد. چرا که اصلی ترین شاخصه ی هر کالای دست دوم ارزان تر بودن آن است. سوله های نو توسط خریدار با سایر مشخصات و ریز جزییات به فروشندگان و مهندسان سوله ساز سفارش داده می شوند. سپس مراحل طراحی دستی یا نرم افزاری صورت گرفته و بعد برای ساخت اقدام می شود. و به قیمت های مختلف که در ادامه اشاره میشود بر چه اساس تعیین می شوند به فروش میرسند.

و اما سوله دست دوم عسلویه، این سازه های فولادی یا توسط شرکت ها و یا توسط خود افراد دارنده ی سوله به فروش می رسند. برای مثال فرض کنیم شما خریدار سوله دست دوم هستید . در نتیجه برای خرید از طریق سایت ها اقدام می کنید. یا اینکه از طریق افرادی که سوله ی کارکرده دارند برای بازدید و خرید اقدام می کنید.

سوله دست دوم عسلویه  به صورت اجاره ای

یک گزینه ی دیگر برای کاهش هزینه ی کلی خرید سوله دست دوم عسلویه وجود دارد که آن هم اجاره ی این سازه می باشد. شما با مراجعه به سایت های خرید و فروش می توانید یک سوله نو یا کار کرده را برای مدت موقتی اجاره کنید و به این ترتیب هزینه های خود را کاهش دهید.

مزیت سوله دست دوم عسلویه کارکرده چیست؟

 سوله های دست دوم همان طور که از اسمش پیداست باید قیمتی به مراتب کم تر از یک سوله ی نو باشند. با خرید سوله دست دوم عسلویه می توانید بیست تا چهل درصد در هزینه های خود صرفه جویی کنید. سوله ها در گذر زمان دچار تغییرات آنچنانی نخواهند شد و به علت فولاد و آهن بکار رفته در ساختار آن ها بسیار مقاوم هستند. در نتیجه نگران نباشید وبا خیال راحت خرید کنید.

البته لازم است قبل از خرید تمام بخش های سوله را بررسی کنید و از صحت و سلامت آن اطمینان داشته باشید. رنگ بدن سوله را چک کنید تا مطمعن شوید دچار زنگ زدگی نیست.    مزیت بعدی سوله دست دوم عسلویه سریع ترآماده شدن آن است. و نیازنیست ماه ها برای تحویل آن صبرکنید. بلکه تنها لازم است سوله خریداری شده را به محل مورد نظر برده و نصب کنند. هر قدر سوله ی شما بزرگ تر باشد حل و نقل آن سختتر است.

عوامل تاثیرگذار در قیمت سوله دست دوم عسلویه

 قیمت سوله دست دوم عسلویه معمولا بر حسب وزن و ابعاد سوله تعیین می شود.  وزن بالا موجب بالا رفتن قیمت سوله نیز می شود.  در نتیجه سوله های سبک برای ما ارزانتر تمام می شود. استفاده از جرثقیل برای جا به جایی سوله های سنگین نیز می تواند موجب بالا رفتن هزینه ها شود.

 از دیگر عوامل قیمت گذاری سوله دست دوم عسلویه می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  1. امکانات در سوله: که ممکن است پایه ای و یا پیچیده باشد
  2. ظاهر و زیبایی ظاهری سوله
  3. ابعاد و متراژ سوله
  4. مشخصات و جزییات
  5. نوع متریال و مصالح بکار رفته شده
  6. موقعیت مکانی و جغرافیایی زمین
  7. نوع و سبک سوله سازی( بکاربرده شدن دستگاه های سوله ساز)
  8. پوشش های استفاده شده

اجزای سوله دست دوم عسلویه

سوله دست دوم عسلویه در نگاه اول شامل سقف، ستون، پوشش سقف، درب و پنجره و … هستند. اما در واقع دارای اجزای پیچیده تر می باشند. برای بررسی این اجزا لازم است با فروشندگان یا مهندسان ساخت واحداث این سازه های عمرانی مشورت نمایید. تمامی ابزار و قطعات لازم برای احداث سوله دست دوم عسلویه توسط تولید کنندگان تهیه می شود. و مبلغ نهایی آن با مشتری محاسبه می گردد.

خرید سوله دست دوم دهانه 20 در عسلویه

شهر عسلویه که جاذبه های تاریخی و اماکن صنعتی بسیاری را در خود جای داده است، در شرق استان بوشهر قرار گرفته است. این شهر از نظر صنعتی ارزش بالایی دارد و از این رو، خرید سوله نو و دست دوم در این شهر از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر در شهر عسلویه سکونت دارید و به دنبال خرید سوله دست دوم دهانه 20 هستید، این مطلب را دنبال کنید.

همانطور که می‌دانید سوله دست دوم دهانه 20، یک محصول فلزی با طول و ارتفاع متغیر است که مشخصه آن، سقف شیبدار می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های سوله می‌توان به همراه بودن آن با جرثقیل یا بدون جرثقیل اشاره کرد.

خرید سوله دست دوم دهانه 20 در عسلویه، در مقایسه با سوله‌های نو، هزینه بسیار کمتری دارد. همچنین در مدت زمان کوتاه‌تری نیز به مشتری تحویل داده می‌شود. چرا که این نوع از سوله‌ها از پیش تولید شده‌اند. این در حالی است که ساخت یک سوله دهانه 20 نو، به زمان طولانی نیاز دارد.

قیمت خرید سوله دست دوم دهانه 20 در عسلویه

قیمت تمام شده سوله دست دوم دهانه 20 عسلویه، بر مبنای فاکتورهای مختلفی مانند وزن تعیین می‌شود. این هزینه در مقایسه با مخارج سنگین جهت تهیه مصالحی مانند آجر و سیمان، بسیار ناچیز است. بنابراین توصیه می‌کنیم در خرید آن، برای شروع کار، درنگ نکنید. جهت خرید این سازه فلزی پرکاربرد و آگهی از قیمت آن، از طریق راه‌های ارتباطی زیر، با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 15 =