دسته‌بندی نشده

سوله دست دوم متری

سوله دست دوم متری واحدی از سازه ای مدرن به نام سوله می باشد. سوله ها و کانکس ها سازه هایی درابعاد متغییر هستند که امروزه درصنعت جایگزین بسیاری از سازه های سنتی شده اند. این سازه از اجزای مختلفی تشکیل شده و کاربرد های متنوعی دارد. سقف آن معمولا به شکل هلالی یا شیب داردیده می شود. که نوع آن بستگی به سفارش و سلیقه ی مشتری دارد. برای اطلاع از قیمت سوله دست دوم متری می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

 موارد استفاده ی سوله دست دوم چیست؟

کارخانه ها، گلخانه ها، سالن های ورزشی و برگزاری همایش و مراسمات، محل های نگه داری قطار وهواپیما، انبار، کارگاه و … و ده ها عنوان دیگر. در حالت کلی خرید سوله دست دوم متری یکی از بهترین گزینه ها برای کسانی ست که قصد دارند سوله های ارزان قیمت و کاربردی تهیه کنند.

استعلام قیمت سوله دست دوم متری

سوله ها احتیاج زیادی به رسیدگی و خرج های فرعی ندارند! و لازم نیست مدام نگران این باشید که باید در ازای تعمیر فلان قسمت سوله چه هزینه ی بسیاری بپردازید. اسکلت سوله دست دوم متری  بسیار مقاوم بوده و در صورتی که در آن از یک رنگ ضد زنگ خود استفاده شده باشد در برابر بسیاری از خطرات  طبیعی و غیر طبیعی ایمن است.

به شما مشتریان گرامی پیشنهاد می شود برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع دقیق از قیمت روز آن با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

جهت استعلام قیمت سوله دست دوم متری: 09129797300

فروش سوله دست دوم متری

با گسترش رشد و رونق استفاده از سوله در سراسر کشور و شهرستان ها مراکز فروشی برای سوله پدید آمد و کارگاه های سوله سازی شروع به فروش این نوع سازه های فولادی کردند.

اگر قصد تهیه یک سوله برای راه اندازی کسب و کار خود را دارید می توانید با شرکت های سوله سازی تماس گرفته و از مشاوران آن ها کمک بخواهید. قیمت سوله دست دوم متری همان طور که از نامش پیداست بر اساس قیمت های متراژ و مساحت آن تعین می شود. هر چند مسئله ی وزن نیز در تعیین قیمت این بنا بسیار موثر است.

نقشه سوله چگونه طراحی و اجرا میشود؟

در ابتدا لازم است مهندسان پروژه اطلاعات کافی راجع به نوع سوله ای که می خواهند بسازند جمع آوری کرده و سپس با مشورت خواهی از فرد سفارش دهنده  تصمیم بگیرند که قرار است چه سازه ای احداث کنند.

سوله دست دوم متری با محاسبات خاص ریاضی ترسیم و اندازه گیری می شوند. در مرحله ی بعدی ممکن است نقشه ی کلی را بر روی کاغذ به طور سنتی طراحی کرده و پس از آن به شکل دیجیتال و با استفاده از نرم افزار های مخصوص نقشه را به مرحله ی طراحی وارد می کنند. و در نهایت وارد قسمت اصلی یعنی اجرای عملی می شوند.

یک طراح سوله برای نقشه کشی به چه اطلاعاتی نیاز دارد؟

  • نوع خاک و زمینی که قرار است درآن سوله بنا شود.
  • میزان حاصل خیزی خاک
  • نوع استفاده و زمینه ی کاربردی  سوله
  • ابعاد مورد نیاز
  • ارتفاع مورد نیاز سوله
  •  بررسی پوشش های مختلف برای سازه
  • بررسی امکانات مورد نیاز برای سفارش دهنده

اجزای تشکیل دهنده سوله دست دوم متری

  • قاب های اصلی: به مجموعه ی ستون و تیر ها قاب یا فریم می گویند.
  • استرات
  • ستون های وال پست
  • مهاربند
  •  باربند

انواع سوله دست دوم متری

اجاره یا خرید سوله دست دوم متری بسیار به صرفه تر از اجاره ی یک واحد تجاری یا صنعتی برای کسب وکار خود است و این مسئله باعث می شود شما بدون پرداخت هزینه های گزاف یک سوله ی مناسب را جایگزین سازه های قدیمی کنید. قبل از خرید این محصول بهتر است ابتدا با انواع آن آشنا شوید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • سوله  نیمه قوسی
  • سوله تمام قوسی
  • سوله چند ضلعی
  • سوله تک دهانه
  • سوله چند دهانه

سوله دست دوم متری نسبت به سایر سازه ها چه مزیت هایی دارد؟

از گذشته تا کنون سازه های عمرانی در تنوع بسیار و مصالح مختلفی مانند سنگ، چوب، آجر و … توسط انسان ها بنا شده اند. که به مرور زمان هم به لحاظ فنی و عمرانی و هم به لحاظ زیبایی ظاهری یا راحتی آن دچار تحولاتی شده اند.

 همه ما می دانیم ساخت یک بنای بتنی و آجری بسیار زمان بر و پرهزینه است. و علاوه بر آن اگر قصد ما داشتن منزل برای سکونت نباشد و هدف راه اندازی یک کسب و کار باشد میتوانیم به خرید سوله دست دوم متری فکر کنیم.از دیگر نکات مثبت آن می توانیم به قابلیت استفاده ی چند جانبه ی آن نیز اشاره کنیم. سوله ها را می توان برای شش ماه اول سال به عنوان انبار و شش ماه دوم سال به عنوان نمایشگاهی کوچک استفاده کنیم.

هم چنین سوله ها این قابلیت را دارند که بتوان دکوراسیون داخلی شان را تغییر داد. برای مثال افزودن یا برداشتن اتاقک ها یا پر کردن فضاهای خالی دیگر به سلیقه و خواست شخصی هر فرد.

مراحل ساخت سوله دست دوم متری

زمین سازه می بایست توسط شهرداری منطقه تایید شود. این زمین ها قابل خریداری و فروش هستند. هر چند می توان به طور موقت نیز از آن ها بهره برد. پس در مرحله نخست می بایست مجوز ساخت سازه از شهرداری گرفته شود. مرحله ی دوم نصب قطعات و اتصال آن ها به یک دیگر است. و در مرحله ی آخر لازم است قطعات متصل شده توسط جرثقیل ها به محل مورد نظر منتقل شوند. و سپس راه اندازی و نصب سوله صورت بگیرد.

سوله یو بی ام چیست؟

 سوله یو بی ام یکی از مدرن ترین و بروز ترین روش های ساخت سازه در ایران است. این روش به کمک دستگاه های یو بی ام انجام می شود. و معمولا در اماکنی با متراژ بزرگ بکار گرفته می شود. چنانچه می خواهید یک سازه ی با کیفیت و قیمت مناسب تهیه کنید. این روش می تواند برای شما مناسب باشد. جهت اطلاع از قیمت سوله دست دوم متری و استعلام موجودی ان با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =