دسته‌بندی نشده

سوله دست دوم سنگین

سوله دست دوم سنگین نوعی از سازه های مدرن بوده که توسط فلزاتی محکم و مقاوم ساخته می شوند. این بنا در اغلب مشاغل صنعتی و غیر صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. و نقش بزرگی در عرصه ی تجارت و صنعت ایفا می کند. به لحاظ زمانی پس ازانقلاب صنعتی اروپا تحولی عظیم در زمینه ی ساحتمان سازی و امور عمرانی به وجود آمد. و پس از چند دهه صنعت سوله سازی وارد ایران و سایر کشور های جهان شد. در ادامه مقاله با عوامل موثر بر قیمت سوله دست دوم سنگین آشنا خواهیم شد. با ما همراه باشید.

هم چنین برای درک بهتر تفاوت سوله سبک و سنگین بهتر است مقاله سوله دست دوم سبک را نیز مطالعه کنید.

کاربرد سوله دست دوم سنگین

سوله دست دوم سنگین در تمامی مشاغل می توانند زمینه ای برای ایجاد کسب  و کار شوند. تیم ها یا شرکت های سوله سازی معمولا در تمامی شهر های کشور مشغول به فعالیت هستند. و این سازه را بنا بر خواست و نیاز مشتری طراحی و تنظیم می کنند. به غیراز آن سوله هایی با عنوان دست دوم و کارکرده یا اجاره ای نیز دارند. در حالت کلی برای اشخاصی که قصد ایجاد یک کسب و کار دارند خرید سوله دست دوم سنگین یکی از بهترین گزینه هاست.

سوله دست دوم سنگین به جهت استفاده در چه مشاغلی خریداری می شود؟

گلخانه ها، کار خانه جات، مراکز تفریحی و تجاری، سالن های برگزاری همایش، سالن های ورزشی، تولیدی، کارگاه، مرغ داری ، گاو داری و ده ها شغل دیگر مواردی هستند که برای ایجاد آن ها بهتر است به خرید سوله دست دوم سنگین اقدام کنید.

ظاهر سوله دست دوم سنگین به چه شکل است؟

این سازه در اغلب شهر ها و نواحی حاشیه ای دیده می شود. و معمولا به شکل یک انبار بزرگ و محوطه ی فلزی بنظر می رسد. که این فضا در اکثر اوقات سرپوشیده بوده و سقف سوله دست دوم سنگین  به شکل هشتی دیده می شود. که این سقف ها می توانند در کنار یک دیگر قرار گرفته و به صورت دو تایی یا سه تایی دیده شوند. نوع سقف در سوله به سفارش مشتری و روش سوله سازی آن بستگی دارد.

چرا بهتر است سوله را جایگزین سازه های آجری کنیم؟

از گذشته تا کنون ساختمان های آجری و قدیمی همواره مورد استفاده قرار گرفته اند. اما طی چد دهه ی اخیر درایران استفاده از سوله بسیار رایج شده است. در مطلب بعدی  به برخی از مزایای سوله دست دوم سنگین نسبت به سایر سازه ها  اشاره خواهیم کرد:

  1. این سازه ها قابلیت حمل و نقل و جا به جایی دارند.
  2. زمین سوله را لازم نیست حتما خریداری کنید
  3. از مصالح بسیار محکمی در فرایند ساخت سوله سنگین دست دوم استفاده می شود در نتیجه این سازه ها بسیار مستحکم تر از آجر و گچ هستند.
  4. استفاده ی مجدد وچندین باره از سوله های احداث شده
  5. امکان تعویض و اجاره دادن سوله
  6. هزینه ساخت سوله سنگین با توجه به کاربرد و کارایی که دارد، بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.
  7. ظاهر زیبا و شیک
  8. امکان سفارش سازه دقیقا طبق خواسته و طراحی مشتری
  9. امکان اعمال تغییرات جزیی در نقشه توسط مهندس پروژه
  10. کاهش هزینه ی تمام شده در خرید سوله دست دوم سنگین نسبت به سایر سازه ها
  11. تنظیم اندازه ی سقف و ارتفاع در انواع مختلف از 4 متر الی 25 متر

قیمت سوله دست دوم سنگین

سوله دست دوم سنگین بر اساس وزن تقسیم بندی می شوند. سوله های سبک با وزن کم به قیمت پایین تری به فروش می رسند.  و سوله های دست دوم به صورت کارکرده و با وزن بالایی تولید می شود. وزن سوله سنگین یکی از دلایل و فاکتور ها مهم جهت  بالا رفتن قیمت سوله سنگین می شود.  برای اطلاع دقیق از قیمت سوله های دست دوم سنگین از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

انواع سازه های فولادی از لحاظ ساختاری:

سوله دست دوم سنگین بر اساس نوع ساختاری به 5 دسته تقسیم بندی می شوند. هر یک از آنها برای کاربرد مشخصی استفاده می شوند. در ادامه مشخصات انواع سوله های سنگین دست دوم آورده شده است:

  1. ال اس اف
  2. خرپایی یا سبک
  3. اچ اس اس
  4. یو بی ام
  5. تیر ورقی
  • سوله ال اس اف:

سوله ال اس اف از نوع نورد شده و جنس فولاد یا گالوانیزه است. ارتفاع این سازه ها 6 متر و دهانه آن ها تا 10 مترمی رسد. این نوع از ساختمان فولادی  در مراکز تجاری استفاده می شوند. ومعمولا در سازه هایی با مساحت بالا کاربرد دارند. از نظر قیمت سوله دست دوم سنگین بسیار مقرون به صرفه می باشد.

  • سوله اچ اس اس:

این سازه به صورت قوسی تیر ورقی، قوسی ساخته شده بر اساس مقاطع دایره ای و قوسی هشتی با دهانه های ده الی پانزده متری تولید می شود. متریال اصلی آن پروفیل فولادی می باشد.

  • سوله دست دوم سنگین یو بی ام:

این سازه مدرن ترین در میان انواع سوله ها محسوب می شود و توسط  دستگاه های مخصوصی ساخته می شود. یو بی ام معمولا برای متراژ های بزرگ و با  سقف های قوسی تشکیل می شود.

  • سوله خرپا:

این مدل بسیار سبک بوده وبه علت وزن کم آن قیمت ارزانی نیز دارد. و معمولا برای تمامی متراژ ها مورد استفاده قرار می گیرد.

  • سوله دست دوم سنگین تیر ورقی:

این نوع از ساخت سازه با فولاد زیاد و مصالح سنگین ساخته می شود و قیمتی بالا تر از سایر سازه ها دارند.

مراحل ساخت سوله دست دو سنگین

در ابتدا لازم است مجوز ساخت از شهرداری منطقه گرفته شود. و سپس تمامی مواد اولیه خریداری شود. پس از تهیه و مونتاژ بخش های مختلف سوله به منقل کردن سوله می پردازیم. سوله ها معمولا توسط جرثقیل سقفی جا به جا می شوند. سپس آماده ی نصب و راه اندازی هستند.

خرید سوله دست دوم سنگین

این مدل معمولا وزن بالایی دارند  و قیمت آن ها به مراتب بیشتر است. سوله های کار کرده از پیش ساخته شده اند و در مراحل کوتاهی نصب می شوند. معمولا حدود 20 الی 40 درصد قیمت سوله دست دوم سنگین ازسایر سوله ها پایین تر می باشد. و هم چنین از کیفیت یکسانی برخوردار است. چرا که سوله ها ازفولاد و فلزاتی تشکیل شده اند که معمولا در دراز مدت آسیب زیادی را متحمل نمی شوند. با توجه به عواملی که گفته شد برای خرید سوله دست دوم سنگین از طریق سایت ما با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 1 =