دسته‌بندی نشده

سوله دست دوم یاسوج

سوله دست دوم یاسوج نوعی از سازه های فولادی و آهنی هستند که در بسیاری از مشاغل صنعتی به منظور فضایی در نظره گرفته می شوند. این سازه ها در دهه های اخیر در ایران بسیار رایج شده و به علت وجود مزیت های بسیار نسبت به سایر سازه ها رشد و پیشرفت قابل توجهی داشته اند.

سوله دست دوم یاسوج هم در مشاغلی که مربوط به صنعت است مانند: واحد های مختلف در شرکت های نفت، پتروشیمی، گاز، انواع کارخانه های تولید خودرو، کشاورزی و هم در مشاغل غیر صنعتی مانند فروشگاه ها، سالن های ورزشی، سالن های برگزاری همایش ها و …  استفاده می شوند. پیشنهاد می شود برای خرید سوله دست دوم یاسوج و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

راهنمای خرید سوله دست دوم یاسوج

سوله دست دوم در یاسوج را می بایست از شرکت های تولید کننده تهیه کرد. البته سوله های کار کرده را می توان از افراد فروشنده نیز خریداری نمود.

چه عواملی بر قیمت سوله دست دوم یاسوج تاثیرگزار است؟

شرکت های تولید سوله حین قیمت گذاری به نکات بسیاری دقت می کنند. که یکی از مهم ترین آن ها مسئله ی وزن سوله است. به این شکل که سوله های گران تر معمولا از وزن های بالا تری برخوردارند. و سوله های ارزان تر نیز قیمت های پایین تری دارند. عوامل مختلفی دیگری نیز هستند که بر قیمت سوله دست دوم یاسوج تاثیر می گذارند. در ادامه مهم ترین این عوامل برای شما لیست شده است:

  1. ظاهر و مصالح مصرفی و قیمت آن ها
  2. زمین ساخت
  3. محیط جغرافیای زمین
  4. دستمزد کارگران و مهندسان
  5. نوع سقف و پوشش
  6. متراژ زمین

تفاوت سوله دست دوم یا سوله نو در چیست؟

سوله ها در بحث خرید به دو دسته نو و کارکرده تقسیم می شوند. چنانچه برای شما اهمیت چندانی ندارد که سوله نو و جدید باشد یا خیر؛ و قصد ندارید هزینه ی بالایی در جهت آن بپردازید. خرید سوله دست دوم یاسوج گزینه ی مناسبی ست. می توان با خرید آن درهزینه های خود بیست تا چهل درصد صرفه جویی کنید.

مورد دیگر که جز مزیت های سوله دست دوم یاسوج به شمار می رود سریع تحویل گرفتن آن است. به طوری که دیگر نیاز نیست برای تحویل گرفتن سوله ی خود ماه ها صبر کنیم و تمامی مراحل آن از قبل انجام شده است.

 اجزای سوله دست دوم در یاسوج

  استرات: این وسیله در روند سوله سازی بسیار پر کاربرد است. استرات ها قاب های اصلی سوله را به یک دیگر متصل می کنند. و باعث می شوند ستون ها استحکام و پایداری بیشتری در برابر تحمل وزن داشته باشند.

پی: پی به جهت انتقال نیرو به خاک استفاده می شود.

جرثقیل: کاربرد جرثقیل واضح است. این دستگاه برای حمل و نقل و جا به جایی سوله دست دوم یاسوج بکار می رود. هر قدر وزن سوله بیشتر باشد استفاده از جرثقیل موجب بالا رفتن هزینه ها می شود.

آبرو: آبرو یا گاتر موجب می شود تا آب های جمع شده ناشی از بارش باران هدایت شوند. این وسیله بیشتر در سوله های چند دهانه نصب می شود.  چرا که جمع شدن آب باران می تواند موجب آسیب جدی به سقف شود.

فلاشینگ: برای جلوگیری ازکنده شدن و خراب شدن آبرو ها مورد استفاده قرار می گیرد. این وسیله نقاط مختلفی در روی پوشش سقف را می پوشاند و از سقف محافظ می کند.

پوشش سقف: سقف سوله دست دوم یاسوج توسط چند مورد پوشش موجود در بازار روکش می شود. پوشش سقف معمولا بر روی پرلین یا لاپه نصب می شود. هر قدر این پوشش ها سبکتر باشند یک مزیت محسوب می شود. پشم شیشه یکی از پوشش هی سنتی و قدیمی سقف محسوب می شود. اما امروزه از ساندویچ پنل به عنوان پوشش سوله استفاده ی بیشتری می شود.

پرلین:پرلین نوعی تیر فرعی در قسمت سقف سوله می باشد.  که در میان قاب های اصلی قرار گرفته است.  پرلین یا لاپه توسط تعداد زیادی پیچ و مهره به یک دیگر متصل می شوند. این وسیله در واقع وظیفه دارد تا بار و نیرو های وارده بر سقف را کنترل کند. و مانع آسیب دیدگی در سقف شود.

ساندویچ پلن: این پوش نوعی عایق سه لایه بوده که از قیمت مناسبی برخوردار است. و می توان از آن به عنوان پوشش سقف سوله دست دوم یاسوج  استفاده کرد. ضخامت این ورقه ها نازک است. و قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای دارند. عایق پلی اورتان عایقی ست که بیشتر در ساندویچ پنل بکار می رود.

خرید سوله دست دوم دهانه 20 در یاسوج

دلیل اصلی خرید سوله دست دوم دهانه 20 در یاسوج این است که امکانات ذخیره‌سازی و انبارداری را برای سازمان‌ها فراهم می‌کند. مسائل تولیدی نیازمند ذخیره مواد اولیه خود هستند تا بتوانند بعداً به کالاهای نهایی تبدیل شوند، اما نمی‌توانند همان مواد را در محل کسب و کار خود ذخیره کنند زیرا مقدار ورودی به صورت عمده است. علاوه بر این، این مسأله به طور مداوم نیازمند حفاظت مواد از باران و گرما است. بنابراین، آن‌ها نیاز به انبارهایی دارند که ورودی‌های خود را نگه دارند.

انواع مختلف سوله‌های صنعتی و کاربردهای آن‌ها:

  • سوله‌های ستونی – مناسب برای صنایع مختلف و استفاده موقت برای نگهداری حیوانات
  • کیت‌های انبار فولادی – راه حل اقتصادی برای ساخت انبار با حداقل زحمت
  • سوله‌های کشاورزی – امکان ذخیره تجهیزات، مواد و خوراک کشاورزی
  • سوله‌های کارگاه – ساختارهای چند منظوره قابل تبدیل به کارگاه، استودیو و دفتر
  • سوله‌های هواپیما – حفاظت از هواپیماها در برابر شرایط آب و هوایی نامساعد

برتری خرید سوله دست دوم دهانه 20 در یاسوج

با توجه به آب و هوای کوهستانی معتدل یاسوج و وضعیت صنعتی متوسط آن، خرید سوله دست دوم دهانه 20 در یاسوج مزیت‌های زیادی دارد. سوله‌های دست دوم، با هزینه کمتر نسبت به ساخت و اجاره سوله‌های جدید، فضای بیشتری را فراهم می‌کنند.

این امکانات، به صنایع محلی و کسب‌وکارهای کوچک و متوسط که اغلب تولید مواد غذایی مانند فرآوری میوه و تولیدات دامی، صنایع دستی محلی، تولید مصنوعات چوب و مبلمان، تولید مصنوعات چرمی و پوشاک و صنایع معدنی نظیر استخراج سنگ‌های زینتی و معادن سنگ مرمر در یاسوج است ​​کمک می‌کنند تا به راحتی فضای مورد نیاز خود را برای تولید و ذخیره سازی اجناس داشته باشند. همچنین، خرید سوله دست دوم دهانه 20 در یاسوج این امکان را می‌دهد تا با کمترین هزینه‌ها وارد بازار شوید و فعالیت خود را آغاز کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + چهار =