دسته‌بندی نشده

سوله صنعتی دست دوم

سوله صنعتی دست دوم انواعی از سازه ها هستند که به عنوان مدل مدرنی از ساختمان ها هستند که امروزه بیشتر از سایر سازه های بتنی و آجری و در مجموع ساختار های قدیمی کاربرد دارند. این سازه ها از جنس فولاد بوده. و بسیار مستحکم تراز ساختمان های سنتی ساز هستند. زیرا از مصالح مقاومی تشکیل می شوند. برای اطلاع از قیمت سوله صنعتی دست دوم با ما همراه باشید.

استعلام قیمت سوله صنعتی دست دوم

تعیین قیمت سوله صنعتی دست دوم بر اساس فاکتور های متنوعی از جمله مدل آن، جنس اجزای تولیدی و نوسانات بازار تعیین می شود. ما به شما مشتریان گرامی پیشنهاد می کنیم برای اطلاع دقیق از قیمت آن و ثبت سفارش با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

شما می توانید سوله صنعتی دست دوم ارزان قیمت را از طریق سایت مهام سوله تنها با شماره گیری شماره های درج شده در سایت خریداری نمایید.

جهت استعلام قیمت محصول:  09129797300

سوله صنعتی دست دوم چه کاربردی دارد؟

این سازه ها در مواردی مانند ساخت و استفاده به عنوان انبار، کارگاه، کار خانه، پارکینگ، محل برگزاری کارگاه های آموزشی، ورکشاپ، سالن های ورزشی و انواع سمینارها، مرغ داری،گاو داری، دامداری، آشیانه های قطار و هواپیما، محل انجام پروژه های مختلف صنعتی، امور کشاورزی و ده ها مورد از مشاغل صنعتی و غیر صنعتی.

تاریخچه ی سوله بر می گردد به انقلاب صنعتی اروپا در چند دهه پیش که حدود پنج دهه قبل وارد ایران شد. و رفته رفته با بروز مزیت های خود نسبت به سایر سازه ها جایگاه مثبتی پیدا کرد. و سوله سازی در کشور گسترش داشت. به طوری که امروزه ده ها تیم سوله سازی و شرکت های مختلف این سازه های فولادی به وجود آمدند. و مشغول به فعالیت هستند.

اگر قصد خرید سوله صنعتی دست دوم را دارید می توانید با بدست آوردن ومشخص کردن یک شرکت مطمعن و با تجربه برای خود اقدام کنید. به این ترتیب پس از مشاوره و صحبت کردن با مهندس مربوط و بیان انتظارات و خواسته های خود از سوله  صنعتی دست دوم اقدام کنید. دقت داشته باشید که لازم است تمام انتظارات خود را برای ساخت یک سوله  بطور دقیق از همان ابتدا به مهندس پروژه بگویید. چرا که مکن است تغییر در آن تا حدی دشوار باشد.

امکانات سوله صنعتی از ابتدایی به پیچیده و پیشرفته متغییر است.  به این ترتیب که شاید شما نیازمند یک سوله ی ساده با امکاناتی پایه ای باشید. که از آن به عنوان انبار نگه داری ساده استفاده کنید. و یا در مقابل بخواهید از سوله خود که مساحت و متراژ بالایی نیز دارد به جهت راه اندازی یک کسب و کار کلان مانند کارخانه ها استفاده کنید.

در این حالت لازم است از تمامی امکانات یک ساختمان معمولی برخوردار باشد. مانند آب، برق، گاز، تلفن، نصب دیواره هایی مانند اتاقک با عنوان: اتاق امور مالی، مدیریت و …

انواع سوله صنعتی دست دوم

سوله صنعتی دست دوم از لحاظ ساختاری می توانند بسیار متنوع باشند. که بر اساس ویژگی ها و آپشن های به خصوص خود توسط خریداران انتخاب می شوند. از لحاظ متریال و مصالح به دودسته فولادی یا بتنی تقسیم می شوند. که می توانند تک دهانه، دو دهانه و یا چند دهانه باشند. به لحاظ ظاهری از چند دسته ی تیر ورقی یا سنگین، خرپایی یا سبک،  قوسی، HSS تشکیل شده اند.

سوله سنگین یا تیرورقی: بسیار مقاوم بوده و در طولانی مدت قابل استفاده هستند چرا که از درصد فولاد بالای درآن استفاده شده است. اما سبک سنتی و قدیمی بوده و از معایت آن سنگین بودنش است که باعث می شود شما مجبور به پرداخت هزینه های جانبی دیگر مانند جرثقیل نیز بشوید. سوله صنعتی دست دوم اماده مدل تیر ورقی برای تمامی سوله ها کاربرد دارد.

و  سوله صنعتی خرپا یا سبک که یکی از مدرن ترین روش های ساخت سوله  صنعتی دست دوم می باشد. وزن پایین ودر مقابل قیمت مناسب تری دارند چرا که در قیمت سوله صنعتی دست دوم وزن فاکتور بسیار مهمی ست و  هر قدر وزن سوله افزایش بیاید بر افزایش قیمت آن نیز تاثیر مستقیم خواهد گذاشت.

مدل یو بی ام: که جدید ترین سبک سوله سازی ست و استفاده از آن بسیر رایج شده است. سقف هلالی شکل داشته و بیشتر برای ساخت سوله با مساحت های بالا بکار می رود. هم چنین نوع سقف سوله صنعتی دست دوم که می تواند هلالی یا صاف و در رایج ترین مدل شیب دار باشد.

 شیب سقف سوله ها که از تاج سوله شروع شده و تا دیواره ها ادامه می یابد به شکل 8یا 88و یا برای سوله های متراژ بالاتر 888 باشد. در این مدل چند سوله در کنار یک دیگر قرار می گیرند.

سوله دست دوم صنعتی توسط چه برنامه ای طراحی می شوند؟

مهندسان سوله ساز در مرحله ی اول ممکن است تنها یک طرح کلی را اسکیس بزنند و سپس آنرا طراحی کنند. و در نهایت طراحی ذهنی یا کاغذی خود را در برنامه و نرم افزار هایی مانند SAP2000 ثبت کنند. نقشه ی سوله طبق محاسبات فنی مهندسی خاصی صورت می گیرد. و نیازمند دقت و تمرکز زیادی ست.

اجزای سوله صنعتی دست دوم شامل چه بخش هایی است؟

بدنه و اسکلت، استرات، فریم وقاب اصلی، سقف، تاج سقف، مهار بند، سگراد، جرثقیل جهت حمل سوله، سینه بند،پرلین از مهم ترین و اصلی ترین قسمت های یک سوله ی در حال احداث هستند. از دیگر اجزای سوله صنعتی دسته دوم هم میتوان به موارد زیر اشاره کرد : پوشش دیوار، درب ها و پنچره، نوار فولادی جانبی، ستون فریم اصلی، ستون دیوار، رفترو بند جانبی.

مراحل احداث سوله صنعتی

 ابتدا می بایست پس از طراحی ورسم نقشه برای دریافت مجوز ساخت از شهرداری و امور ساخت و ساخت اقدام کرد. و اگر تایید شد مراحل ساخت شروع شود. این مراحل شامل: خرید  وگردآوری مصالح  متریال لازم، اتصال قطعات به یک دیگر توسط جوش دادن  وپیچ و مهره سپس جا به جایی و انتقال قطعات به منطقه ای که قصد نصب سوله در آن را داریم. پس از آن مراحل نهاییت نصب سوله انجامم می شود.

زمان انجام و احداث سوله متغییر است اما معمولا بسیار سریع تر از سایر سازه ها آماده ی تحویل می شوند. و مسئله ی دیگر ابعاد و اندازه های سوله است که هرقدر بزرگ تر باشد ممکن است در قیمت آن تاثیر گذار باشد. و علاوه بر قیمت سوله صنعتی دست دوم معمولا سوله های بزرگ و پیچیده در زمان اندکی اماده ی تحویل نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =