دسته‌بندی نشده

سوله دست دوم کاشان

سوله دست دوم کاشان سازه هایی عمرانی از جنس فلزات هستند که در دهه های اخیر بسیار پر کاربرد بوده و جایکاه مهمی در صنعت پیدا کرده اند. در این مقاله شما را با مشخصات قیمت سوله دست دوم کاشان آشنا خواهیم کرد.

اولین سوله ها توسط فلزات و مصالح سبک و نه چندان با کیفیتی ساخته شدند. که با گذر زمان این مصالح دچار تحولاتی شده و تبدیل به فلزاتی مانند فولاد شدند. فولاد و آهن متریال عمده ی تولید سوله هستند.

استفاده از آجر در سوله سازی کمتر به چشم می خورد. و بدنه ی سوله ها توسط فولاد و لایه هایی از سایر فلزات می باشد. به لحاظ شکل ظاهری سوله ها دارای یک سقف هلالی شکل یا شیب دار هستند. که  میزان این شیب بر اساس سایر مشخصات سوله مانند ارتفاع دیواره ها و دهانه ی سقف مشخص می شود. سوله دست دوم کاشان در جهت راه اندازی کسب و کار های صنعتی بسیاری مانند موارد زیر کاربرد دارد:

انبار، کارگاه، واحد های صنعتی شرکت های پتروشیمی و نفت، سالن اجتماعات و ورزشی، کارخانه جات، پارکینگ ها و …

اهمیت سقف در سوله دست دوم کاشان

 سقف از مهم ترین بخش های یک سازه به شمار می رود. و بر اساس نوع سقف قسمت های دیگری مانند دهانه و فواصل میان قطعات مختلف مشخص می گردد. دهانه های یک سوله از هفت تا سی متر نیز بنا می شوند. از انواع سقف در ساختمان های مختلف می توان موارد زیر را نام برد:

  • طاق ضربی
  • کامپوزیت
  • تیرچه بلوک

 سوله ها از چه پوشش هایی تشکیل می شوند؟

ساندویچ پانل، ورقه های گالوانیزه، ورق های پلی کربنات از محبوب ترین پوشش های سوله دست دوم کاشان می باشند.

ورق گالوانیزه: ورق گالوانیزه از جنس آهن و با روکش روی می باشد. که از مهم ترین خواص آن عدم زنگ زدگی ست. این ورقه ها در واقع ارزان ترین نوع پوشش برای سوله دست دوم کاشان هستند. استقامت از مهم ترین عناصر برای خرید تمامی قطعات و مصالح یک سوله است. که در ورقه های گالوانیزه بسیار رعایت می شود.

ساندویچ پانل: این پوشش نیز از رایج ترین پوشش هاست که از سه لایه تشکیل شده و در لایه ی میانی مواد عایق قرار گرفته اند.

ورقه های پلی کربنات: این پوشش ها نیز وزن نسبتا سبکی داشته و ساختاری شبیه به شیشه دارند. نور را از خود عبور می دهند و در رنگ های شفاف و مختلفی تولید می شوند. موارد استفاده ی پلی کربنات شامل:گلخانه ها،انبار و سوله های فروش می باشد.

 تفاوت سازه های قدیمی و فولادی

 سازه های فولادی در واقع مدرن ترین انواع سازه ها هستند. و در مقایسه با ساختمان های قدیمی ساز که با مصالحی مانند سیمان و آجر ساخته می شوند مزایای بسیاری دارند.

  1. امکان تغییر مکان و جا به جایی سوله در حالی که سایر سازه ها ثابت هستند
  2. تحویل سریع سوله دست دوم کاشان
  3. زیبایی ظاهری
  4. امکان استفاده های متعدد از یک سوله
  5. مقاومت بالا تر
  6. مقرون به صرفه بودن

مزیت های خرید سوله دست دوم کاشان

سرعت بخشیدن در روند تحویل سوله: اگر شما به عنوان یک کارفرما عجله دارید که سازه خود را زودتر تحویل گرفته و کار خود را شروع کنید می توانید یک سوله آماده و کارکرده را خریداری کنید.

قیمت مناسب و پایین: شاخصه ی اصلی هر محصول یا تولید کارکرده ای پایین تر بودن قیمت آن نسبت به مدل نو و تازه ساخته شده آن است. پس اگر لازم مایل نیستید برای کسب و کار خود مبلغ بالایی هزینه کنید می توانید از شرکت ها و کارگاه های سازنده  ی سوله در شهر خود کمک بگیرید. و با صحبت و مشاوره در مورد آپشن ها و مدل سازه ای که در نظر دارید یک سوله دست دوم مناسب را انتخاب کرده و در موعد مقرر تحویل بگیرید. پیشنهاد می شود برای اطلاع دقیق از قیمت سوله دست دوم کاشان با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

 هم چنین اجاره ی سوله ها نیز یک روش خوب برای کارفرمایانی ست که  قصد استفاده ی طولانی مدت از سوله ها را ندارند و برای مثال برای مدت کوتاهی احتیاج به یک انبار دارند.

عوامل تاثیر گذار در قیمت سوله دست دوم کاشان

 در فرایند قیمت گذاری سوله دست دوم کاشان عوامل بسیاری می توانند دخیل باشند. که در این بخش از مقاله به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد.

وزن سوله دست دوم کاشان

 در حالت کلی بیشترین عامل تاثیر گزار در قیمت سوله ها وزن و ابعاد است. هر قدر وزن یک سوله بالاتر باشد قیمت آن نیز گران تر محاسبه می شود. و در مقابل سوله های کم وزن و سبک نیز از قیمت مناسب تری برخورد دارند. چنانچه می خواهید کمتر هزینه کنید می توانید از سازه های خرپا استفاده کنید که بسیار سبک بوده و نیاز نیست برای جا به جایی آن ها از دستگاه های گران قیمتی مانند جرثقیل استفاده کرد.

جرثقیل سوله دست دوم کاشان

استفاده از جرثقیل در ساخت سوله دست دوم کاشان می تواند هزینه های فرد خریدار را تا حدی افزایش دهد. در مجموع خرید سوله های سبک هم به لحاظ کارایی و هم از نظر برآورد هزینه ها به صرفه تر هستند.

امکانات سوله دست دوم کاشان

امکانات در هر سوله می تواند بسیار گسترده باشد. برخی سوله ها فقط به جهت انبار و موارد استفاده ی این چنینی خریداری می شوند. و نیازی به امکانات پیشرفته ای ندارند. و در مقابل برخی سوله ها ممکن است برای تاسیس کارخانه جات خریداری شوند. در نتیجه قطعا به امکاناتی بیشتر از ابتدایی نیاز مند هستند. این انتخاب شماست که سازه ای که تهیه می کنید تا چه حد پیشرفته و با امکانات باشد. سوله های مدرن معمولا از قیمت بالا تری برخوردار هستند

ساختار درونی سوله دست دوم کاشان

برخی سوله ها در محیط داخل خود دارای چندین اتاقک کوچک یا بزرگ هستند که محل قرار گیری ابزار و وسایل کار می باشد. و یا در کارخانه جات این اتاقک ها با عنوان واحد فنی، واحد مالی و… احداث و نصب می شوند. هر قدر ساختار درونی سوله ها بیشتر باشد قیمت آن نیز بالا تر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − شانزده =