دسته‌بندی نشده

سوله دست دوم شیراز

سوله دست دوم شیراز و کانکس ها سازه هایی درابعاد متغییر هستند که امروزه درصنعت جایگزین بسیاری از سازه های سنتی شده اند. سوله از اجزای مختلفی تشکیل شده و کاربرد های متنوعی دارد. کارخانه ها، گلخانه ها، سالن های ورزشی و برگزاری همایش و مراسمات، محل های نگه داری قطار وهواپیما، انبار، کارگاه و … مکان هایی هستند که از سوله دست دوم در شیراز به وفور استفاده می کنند. برای اطلاع دقیق از قیمت سوله دست دوم شیراز با ما همراه باشید.

سوله دست دوم فروشی شیراز

با گسترش رشد و رونق استفاده از سوله در سراسر کشور و شهرستان ها مراکز فروشی برای سوله پدید آمد و کارگاه های سوله سازی شروع به فروش این نوع سازه های فولادی کردند. اگرشما ساکن شیراز هستید و قصد تهیه یک سوله برای راه اندازی کسب و کار خود را دارید می توانید با شرکت های سوله سازی  به عنوان یک خریدار سوله دست دوم شیراز تماس گرفته و از مشاوران آن ها کمک بخواهید.

 قیمت سوله دست دوم شیراز چگونه تعیین میشود؟

در تمامی سازه ها عوامل بسیاری می توانند تعیین کننده ی قیمت باشند. در این بخش از مقاله به برخی از آنان اشاره خواهیم کرد.

  1. اندازه سوله: هر قدر مساحت و متراژ سوله ها بیش ترباشد قیمت سوله دست دوم در شیراز به طبع افزایش پیدا می کند.
  2. وزن سوله: شاید بتوان مهم ترین عامل در قیمت گزاری را وزن بدانیم. معیارقیمت برای خریدار سوله دست دوم شیراز وزن سوله است. بطوری که سوله هایی با وزن بالا به مراتب گران قیمت تر و سوله های با وزن پایین ارزانتر هستند. واین عامل با ابعاد نیز ارتباط دارد. اما نه به این معنا که اگر ابعاد یک سوله کوچک ترباشد حتما وزن آن نیز کمتر است. چرا که سوله ها می توانند از متریال مختلفی ساخته شوند.
  3. امکانات سوله: این سازه ها در ظاهر ساده بنظر می رسند اما در واقع امکانات زیادی در آن ها قابل نصب واجرا می باشد. تنها کافی ست امکاناتی که می خواهید داشته باشید را برای طراح سوله و یا فروشنده ی سوله دست دوم شیراز شرح دهید. در حالت کلی امکانات می تواند بسیار گسترده باشد. مثلا شما قصد تاسیس یک کارخانه یا کارگاه چوب دارید. امکاناتی که به آن احتیاج دارید قطعا از امکانات یک سوله ی انباری بیشتر است.
  4. استفاده یا عدم استفاده از جرثقیل : سوله های سنگین برای جا به جایی نیاز به استفاده از جرثقیل دارند که خود این مسئله موجب افزایش قیمت نهایی سوله می شود.
  5. شکل ظاهری سوله و نوع پوشش سقف، سختی مراحل نصب و …

نقشه سوله دست دوم شیراز چگونه طراحی و اجرا میشود؟

در ابتدا لازم است مهندسان پروژه اطلاعات کافی راجع به نوع سوله ای که می خواهند بسازند جمع آوری کرده و سپس با مشورت خواهی از فرد سفارش دهنده  تصمیم بگیرند که قرار است چه سوله ای احداث کنند.

سوله ها با محاسبات خاص ریاضی ترسیم و اندازه گیری می شوند. در مرحله ی بعدی ممکن است نقشه ی کلی را بر روی کاغذ به طور سنتی طراحی کرده و پس از آن به شکل دیجیتال و با استفاده از نرم افزار های مخصوص نقشه را به مرحله ی طراحی وارد می کنند. و در نهایت وارد قسمت اصلی یعنی اجرای عملی می شوند.

مزایای خرید و فروش سوله دست دوم در شیراز

سوله های دست دوم نسبت به سایر سوله ها مزایایی دارند. که به دو مورد از مهم ترین آن ها اشاره می کنیم. مهام سوله به عنوان نماینده فروش سوله دست دوم در شیراز سعی در جلب رضایت هر چه بیشتر شما مشتریان گرامی دارد.

  • پایین آمدن قیمت برای خریدار سوله دست دوم شیراز و به صرفه بودن از لحاظ هزینه ها
  • آماده شدن و تحویل سریع سازه. چرا که این وله ها از قبل آماده هستند.

یک طراح سوله برای نقشه کشی به چه اطلاعاتی نیاز دارد؟

  • نوع خاک و زمینی که قرار است درآن سوله بنا شود.
  • میزان حاصل خیزی خاک
  • نوع استفاده و زمینه ی کاربردی  سوله
  • ارتفاع مورد نیاز سوله
  •  بررسی پوشش های مختلف برای سازه
  • بررسی امکانات مورد نیاز برای سفارش دهنده

اجزای سوله دسته دوم شیراز

  • قاب های اصلی
  • استرات
  • ستون های وال پست
  • مهاربند
  •  باربند

مدل های مختلف سوله دست دوم شیراز

قیمت سوله دست دوم در شیراز به مدل های مختلف آن نیز بستگی دارد. به طور کلی چند مدل پر کاربرد از آنها وجود دارد که عبارت است از:

  • سوله  نیمه قوسی
  • سوله تمام قوسی
  • سوله چند ضلعی
  • سوله تک دهانه
  • سوله چند دهانه

مزایا استفاده از سوله دست دوم شیراز

از گذشته تا کنون سازه های عمرانی در تنوع بسیار و مصالح مختلفی مانند سنگ، چوب، آجر و … توسط انسان ها بنا شده اند. که به مرور زمان هم به لحاظ فنی و عمرانی و هم به لحاظ زیبایی ظاهری یا راحتی آن دچار تحولاتی شده اند.

 همه ما می دانیم ساخت یک بنای بتنی و آجری بسیار زمان بر و پرهزینه است. و علاوه بر آن اگر قصد ما داشتن منزل برای سکونت نباشد و هدف راه اندازی یک کسب و کار باشد میتوانیم به خرید سوله دست دوم شیراز فکر کنیم.

از دیگر نکات مثبت آن می توانیم به قابلیت استفاده ی چند جانبه ی آن نیز اشاره کنیم. سوله ها را می توانیم برای شش ماه اول سال به عنوان انبار و شش ماه دوم سال به عنوان نمایشگاهی کوچک استفاده کنیم. هم چنین سوله ها این قابلیت را دارند که بتوان دکوراسیون داخلی شان را تغییر داد. برای مثال افزودن یا برداشتن اتاقک ها. یا پر کردن فضاهای خالی دیگر به سلیقه و خواست شخصی هر فرد.

اجاره یا خرید سوله دست دوم شیراز بسیار به صرفه تر از اجاره ی یک واحد تجاری یا صنعتی برای کسب وکار خود است و این مسئله باعث می شود شما بدون پرداخت هزینه های گزاف یک سوله ی مناسب را جایگزین سازه های قدیمی کنید.

سوله دسته دوم شیراز احتیاج زیادی به رسیدگی و خرج های فرعی ندارند! و لازم نیست مدام نگران این باشید که باید در ازای تعمیر فلان قسمت سوله چه هزینه ی بسیاری بپردازید. اسکلت سوله دست دوم فروشی شیراز بسیار مقاوم بوده و در صورتی که در آن از یک رنگ ضد زنگ خود استفاده شده باشد در برابر بسیاری از خطرات  طبیعی و غیر طبیعی ایمن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =