دسته‌بندی نشده

سوله دست دوم کرمانشاه

سوله-دست-دوم-کرمانشاه

سوله دست دوم کرمانشاه را می توان در اکثر مشاغل به عنوان مکانی برای ایجاد و رونق یک کسب و کار بکار گرفت.  یکی از خصوصیات مثبت خرید سوله دست دوم کرمانشاه امکان استفاده های متنوع و چند باره از یک سوله می باشد. و اما هدف از خواندن این مقاله چیست؟ در این مقاله قصد آن را داریم که شما را با انواع ساختمان های تازه ساز و سوله دست دوم کرمانشاه آشنا کنیم. تا چنانچه مایل به خرید این سازه ها هستید با آگاهی کامل برای خرید یا اجاره ی خود اقدام کنید.

همان طور که می دانید سوله دست دوم ساختمان هایی از جنس فولاد بوده که در حالت کلی با فلزات محکم ساخته می شوند. در قسمت بالایی سوله تاج سقف و سقف بنا شده است. که در اکثر سوله کرمانشاه به طور شیب دار مشاهده می شود. ارتفاع،طول ستون، دهانه ی سقف ارتباط مستقیمی با شیب سقف دارد.

تاریخچه ی آن به بعد از انقلاب صنعتی اروپا بر می گردد. به این صورت که پس از چند دهه سوله ها توانستند جایگزین مناسبی برای سایر سازه ها باشند. و به سرعت در تمامی کشور های جهان رواج یافتند. برای اطلاع دقیق از قیمت سوله دست دوم کرمانشاه با ما همراه باشید.

قیمت سوله دست دوم کرمانشاه

این ساختمان ها بدون در نظرگرفتن و بنا کردن ستون هایشان در تمام مساحت کل ساخته می شوند. و در قسمت سقف نیز معمولا دارای شیب می باشند. قیمت سوله دست دوم کرمانشاه  یا انواع نوساز براساس یکسری عناصرکه مهم ترین آن ها وزن سوله است مشخص می شود.یعنی شما خریداران محترم می بایست به متریال، مدل، روش بنا کردن، ابعاد و متراژ دقت نمایید. چرا که این فاکتور ها تعین کننده ی قیمت محصول می باشند.

اطلاعات لازم هنگام خرید سوله دست دوم کرمانشاه

دقت در ضریب منطقه ای، مقدار شیب وتناسب درصد شیب با ارتفاع ستون ها، نوع مواد و متریال بکار برده شده در سازه همه این ها مواردی هسند که لازم است در روند ساخت و حاداث بسیار به آن ها توجه شود. چرا که در صورت ساخت و ساز بدون برنامه ریزی احتمال بروز خطا بسیار بالا می روند. و در این حالت خسارت هایی زیادی به بار آورده خواهد شد. در نتیجه لازم است برای خرید به فروشندگان معتبر و با مهارت مراجعه کنید. فروشگاه ما با بیشترین سابقه در ساخت  ساز و فروش سوله دست دوم کرمانشاه در خدمت شما خریداران عزیز می باشد.

کاربرد سوله دست دوم کرمانشاه

سوله کرمانشاه در صنعت کاربرد فراوان و نقش پر رنگی دارند. به تعدادی از موارد استفاده ی سوله دست دوم کرمانشاه اشاره خواهیم کرد:

  1. کارخانه
  2. مراکز آموزش و کارگاه های آموزشی
  3. پرورش دام و گیاه
  4. انبار
  5. پارکینگ هایی در اماکن عمومی
  6. فروشگاه ها
  7. سالن های برگزاری مسابقات
  8. سالن های ورزشی

تفاوت سوله دست دوم کرمانشاه و ساختمان های سنتی

 این سازه های فولادی مدرن هم به لحاظ ساختاری و هم به لحاظ کاربردی نسبت به سازه های قدیمی بتنی و آجری برتری دارند. و اخیرا بسیار رایج شده اند. و با توجه به مزایای بسیاری که دارند بیشتر از ساختمان های سنتی ساز خریداری می شوند. هنگام تشکیل محیط کاری صنعتی تازه می توانید در نظر داشته باشید که اگر بخواهید  جایگزین سوله یک انبار با مخارج سنگین و مصالح قدیمی مانند آجر و سیمان بسازید. علاوه بر هزینه های فرعی مانند هزینه کارگران، رفت و آمد و مصالح و …باید برای ساخت آن زمان بسیار طولانی تری را در نظر بگیرید. در  بخش بعدی مقاله شما را به طور خلاصه با تفاوت های سوله دست دوم کرمانشاه با سایر مدل ها آشنا خواهیم کرد.

 مقایسه سوله دست دوم کرمانشاه و ساختمان های بتنی:

  1. سوله دست دوم کرمانشاه مدرن تر و به وسیله ی تجهیزات ومتریال جدید تری احداث می شوند.
  2. زمان آماده سازی سوله خیلی کمتر از ساخت یک ساختمان آجری ست
  3. مصالح استفاده شده در سوله بسیارمقاوم تر از ساختمان های قدیمی هستند و امکان فرسودگی در آن ها کم است
  4. هر منطقه و زمینی نصب شده و شما با انعطاف بیشتری می توانید محل کار خود را انتخاب کنید.
  5. قیمت و هزینه ی تمام شده برای نصب سوله بسیار مناسب تر از ساخت و ساز ساختمان میباشد.
  6. قیمت سوله دست دوم کرمانشاه نسبت به کارایی فوق العاده آن، مقرون به صرفه می باشد

اجزای سوله دست دوم کرمانشاه

انواع پوشش سقف:

سقف بی شک از مهم ترین بخش های سوله دست دوم کرمانشاه می باشد . شیب سقف باید به دقت و بر اساس اندازه گیری های درست و دقیق  نصب شود. و علاوه بر شیب دارمی تواند حلالی یا قوسی شکل نیز باشد برای مثال در سوله های کرمانشاه متراژ بالا که با سقف هایی گنبدی شکل ترسیم و اجرا می شوند. سقف و دیواره ها در هر سازه ای توسط پوشش های متنوع روکش می شود.

ورق گالوانیزه: این ورقه ها از لایه ی آهن تشکیل شده و روکشی از جنس فلز روی دارند. بسیار مقاوم بوده و زنگ نمی زنند.قیمت ورقه های گالوانیزه بر اساس اندازه و وزن آن ها مشخص می شود. این ورقه ها در بسیاری از موارد مورد استفاه قرار می گیرند. یعنی علاوه بر سوله دست دوم کرمانشاه در لوازم برقی، لوله ها، سقف منازل وساختمان ها نیز کاربرد دارند. ساندویچ پانل: این مدل رایج ترین و خوش قیمت ترین پوشش برای سقف می باشد. و مانند یک ساندویچ طراحی شده است که درمیان دو لایه ی میانی آن مواد عایق نگهداری می شود. بنابراین در خرید سوله دست دوم کرمانشاه حتما به نکات گفته شده توجه لازم را داشته باشید.

اطلاعات لازم جهت ساخت سوله کرمانشاه

 برای احداث و ترسیم سوله سازی کرمانشاه لازم است به نکاتی دقت و توجه داشته باشیم.

1.بررسی موقعیت و فضای جغرافیایی سوله دست دوم کرمانشاه

2.تعیین جایگاه  سازه در میان سایر اماکن

3.میزان ابعاد و متراژ آن

4.نوع پوشش و متریال استفاده شده در بدنه و هم چنین سقف

5.دقت در احتمال بروز حوادث طبیعی در مکان انتخاب شده و تعین حدود آن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =