دسته‌بندی نشده

سوله دست دوم بجنورد

سوله دست دوم بجنورد نوعی سازه ی عمرانی است که در ابعاد و اندازه های مختلف توسط نقشه کش ها و طراحان ساختمان و سازه در مشاغل و صنعت تولید می شود.  راه اندازی این سازه شامل مراحلی به نام طراحی، ساخت قطعات، جا به جایی و نصب می باشد. جنس آن از فولاد و سایر فلزات است و در قطعات آن قطعات زیادی از جنس آهن یا آلومینیوم بکار می رود.

این محصول در شکل های مختلف احداث می شود که هر کدام خاصیت خود را داشته و در زمینه ی صنعتی خاص خود فعالیت خواهند کرد. شاید این پرسش برای شما مطرح شود که محتویات درون سوله ها چیست و این سازه چه کاربردی دارد؟ برای خرید سوله دست دوم بجنورد و اطلاع دقیق از قیمت آن با ما همراه باشید.

نکات لازم توجه حین خرید سوله دست دوم بجنورد

توجه به میزان سالم بودن و استحکام سازه، دقت درقطعات نصب شده، تهویه و رنگ روی بدنه که بهتر است دچار زنگ زدگی نباشد. میزان انعطاف پذیری و در صورت نیاز ایجاد تغیراتی در آن نکاتی هستند که باید حین خرید به آنها توجه داشته باشید. هم چنین در انتخاب شرکت مناسب جهت ساخت سوله دست دوم بجنورد فاکتور های زیر بسیار اهمیت دارند:

  • مواردی مانند اعتبارنام و با سابقه بودن
  • قیمت های مناسب در مقایسه ها با سایر قیمت ها و مراکز ارائه دهنده ی این سازه
  • فروش با ضمانت

قیمت سوله دست دوم بجنورد

هر قدر اندازه سوله بزرگ و وزن آن بیشتر باشد قیمت سوله دست دوم بجنورد نیز تحت تاثیر قرار گرفته و گران تر می شود. و بالعکس سوله های سبکی مانند مدل خرپایی قیمت مناسب تری داشته و علاوه بر این از تکنولوژی ساخت جدید تری بهره مند هستند. از دیگر فاکتور ها می توان به امکانات داخلی و موقعیت جغرافیایی ای که سوله در آن بنا شده است نیز اشاره کرد.

کاربرد سوله دست دوم بجنورد

سوله دست دوم بجنورد به جهت استفاده ی مدیران به قصد راه اندازی انواع کارخانه و یا کارگاه، برای امور کشاورزی و کاشت توسط کشاورزان، استفاده به عنوان گلخانه، انبار و محل نگه داری ضایعات، برگزاری مراسمات و به عنوان سالن های سخنرانی یا سمینار ها، سالن های ورزشی و ده ها مورد استفاده ی دیگر بکار گرفته می شود.

که بر اساس سفارش و نیاز سفارش دهنده تعیین می شود که ساختار درونی سوله چه چیز باشد و یا امکانات آن به چه صورت. در اینجا لازم به ذکر است بگوییم که محیط داخلی سوله می تواند دکوراسیون و امکانات خاص خود را داشته باشد.

برای مثال چنانچه بخواهیم در سوله کارخانه ای بنا کنیم لازم است درون سوله  دیواره ها و بخش های داخلی مانند اتاقک بنا کنیم.  و یا این که اگر بخواهیم از آن به عنوان یک سوله ی ساده که نقش انبار ما را ایفا می کند استفاده کنیم لازم نیست خیلی از پیچیدگی درون سوله استقبال شود. موارد دیگری مانند تهویه، شکل اتاقک ها و پنجره ها و درب نیز از اجزای داخلی سوله دست دوم بجنورد هستند.

مزایای استفاده از سوله دست دوم بجنورد

این اتاقک ها و خانه های سیار مزیت هایی نسبت به  سایر سازه های دیگر دارند. درکه این بخش از مقاله به آن ها اشاره خواهیم کرد:

  • خرید و سفارش ساخت سوله ارزان تر و مقرون به صرفه تر از دیگر بنا های ساختمانی ست.
  •  درزمان کوتاه تری آماده می شود.
  • قابل جا به جایی و حمل است. و درمقابل خانه ها یا ساختمان های معمولی و آجری درون شهری چنین قابلیتی ندارند.
  • امکان خرید سوله دست دوم بجنورد و یا اجاره ی آن وجود دارد و این مسئله درقیمت خرید و هزینه ی شما برای پروژه ای که در دست دارید تاثیر خواهد گذاشت. و با این وجود می توانید سایز هزینه هایتان را بابت خرید اجناس یا سایر ملزومات دیگر خرج کنید.

انواع مدل های سوله دست دوم بجنورد

  • سوله کوچک یا تکی: که به شکل بدون ستون و ساده ساخته می شود.
  • سوله های زوج: این مدل شامل چند عدد سوله که در کنار یک دیگر قرار گرفته اند می باشد.
  • چند ستونی: در این مدل سوله های مختلف و زوج توسط ستون هایی در میان آن ها به هم متصل شده اند.

اجزای تشکیل دهنده ی سوله دست دوم در بجنورد

  • مهاربند
  • باد بند
  • ستون و دیواره ها
  • سقف
  • استرات
  • قاب
  • تیر

سوله دست دوم بجنورد چگونه طراحی می شود؟

در کشور ها که در دهه های اخیر استفاده سوله بسیار رایج شده است تقریبا در تمامی شهر ها شرکت ها و کارگاه های سوله سازی وجود دارند که توسط مدیران و مهندسان مدیریت می شوند.

و نحوه ی طراحی آن ها بدین صورت است که ابتدا با مشتری مشورت ها وجلسه ای مشاوره ای صورت خواهد گرفت که بر اساس نیاز ها و خواسته های مشتری تصمیم گرفته شود سوله ی مورد نظر دارای چه اندازه و طراحی بوده یا دارای چه امکاناتی باشد. سپس ابتدا به طور سنتی و دستی بر روی کاغذ رسم شده و بعد از آن با استفاده از نرم افزار هایی طرح کلی را پیاده کرده و به مرحله ی اجرادرخواهیم آورد.

چرا از سوله دست دوم در بجنورد استفاده کنیم؟

سوله دست دوم در بجنورد نیز مانند سایرکالا های دست دوم دارای مزایا و اهمیت بسیار است:ابتدا باید بدانید خرید هر چیز دست دومی به معنای پذیرفتن هرگونه نقص یا کم کیفیتی در آن نیست. بلکه در موارد بسیاری احتیاجی به هزینه های بالا تر و خرید سوله نو نبوده و می توان از سوله های با کیفیت اما دست دوم بهر برد.

قیمت سوله دست دوم بجنورد به صرفه تر و حداقل سی الی پنجاه درصد ارزان تر است. از دیگر مزایای آن می توان به زمان کمتری که ما سازه را تحویل میگیریم اشاره کرد. پس در نتیجه در زمانبندی خود نیز صرفه جویی کرده ایم.

اگرعجله دارید و نو یا کار کرده بودن این محصول  خیلی برایتان اهمیتی ندارد این انتخاب برای شما بهترین گزینه است.هم چنین گاهی ممکن است کارفرما برای پروژه کوتاه مدتی به یک محیط کاری احتیاج داشته باشد که در این صورت نیز می توان برای اجاره ی این سازه ها اقدام کرد.

خرید سوله دست دوم دهانه 20 در بجنورد

خرید سوله دست دوم دهانه 20 در بجنورد، یک خرید مطمئن است. این موضوع بیشتر از این بابت مطرح است که بجنورد شرایط جوی و جغرافیایی مناسبی دارد و از طرفی اکثر صنایع فعال در آن، کمتر از حد معمول و تقریباً در حد صفر به سازه‌هایی مثل‌ سوله آسیب می‌زند. همین دو عامل و صرفه اقتصادی بسیار بالایی که دارد خرید سوله دست دوم دهانه 20 در بجنورد را به یک خرید ایده‌آل تبدیل می‌کند. اما باید به نکاتی هم در زمان خرید سوله دست دوم توجه کرد، مانند:

  • سازگاری را بررسی کنید: اگر قصد دارید از سوله برای هدف خاصی مانند نگهداری تجهیزات یا وسایل نقلیه استفاده کنید، اطمینان حاصل کنید که ابعاد و چیدمان سوله با نیازهای شما سازگار است.
  • ترتیب حمل و نقل و نصب: اگر سوله قبلاً جدا نشده است، باید ترتیب حمل و نقل را بدهید تا آن را به محل مورد نظر خود منتقل کنید. هزینه و تدارکات حمل و نقل سوله و اینکه آیا برای جداسازی، حمل و نقل و مونتاژ مجدد به کمک نیاز دارید را در نظر بگیرید.
  • مقررات محلی را بازرسی کنید: مقررات محلی را در مورد نصب سوله‌های دست دوم، از جمله قوانین منطقه بندی، مجوزها و هرگونه محدودیت در اندازه یا قرار دادن سازه‌ها بررسی کنید.

برتری خرید سوله دست دوم دهانه 20 در بجنورد

از چند جهت خرید سوله دست دوم دهانه 20 در بجنورد برتری ویژه و خاصی نسبت به خرید سوله نو دارد. همانطور که گفته شد به خاطر شرایط جوی مناسب بجنورد و صنعت‌هایی که بازار صنعت این شهر را می‌چرخاند سوله‌ها مورد فرسایش آنچنانی قرار نمی‌گیرند؛ همین امر باعث می‌شود که خرید سوله دست دوم، تفاوت قابل توجه‌ی نسبت به سوله نو نداشته باشند مگر در موارد خاص که خریدار تحت تاثیر نوع کاربری که می‌خواهد سوله برایش داشته باشد؛ ناچار به خرید سوله نو شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =