دسته‌بندی نشده

سوله دست دوم تهران

سوله دست دوم تهران امروزه از مهم ترین سازه های صنعتی بوده که در مشاغل و به منظور ایجاد بستر های مختلف در زمینه ایجاد شغل طراحی و احداث شوند. این نوع سازه ها چندین مرحله را برای تشکیل طی می کنند. و در اشکال مختلف تولید شده که هر مدل منحصر بفرد بوده روانه ی بازار می شوند.

سوله ها از فلزات تشکیل می شوند. و این فلزات معمولا فلزات سنگینی مانند آهن و فولاد بوده تا بتوانند سوله را در برابر تحمل فشار و بار مقاوم کنند. مهام سوله مفتخر به خرید و فروش سوله دست دوم در تهران با بالاترین کیفیت ممکن و مناسب ترین قیمت می باشد. پیشنهاد می شود  برای اطلاع از قیمت سوله دست دوم تهران با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

قیمت سوله دست دوم در تهران بر چه اساس تعیین می شود؟

معمولا سوله های سبک تر ارزان تر و سوله های سنگین گران تر میباشند. پس در انتخاب سوله ها بهتراست از یک  سوله با قطعات سبک و با کیفیت استفاده کنیم. و فرض را براین نگذاریم که قطعات سبک از استقامت و پایداری سوله می کاهد.

سوله های با قطعات آهنی و فولادی برای حمل خود هم نیاز به جرثقیل های گران قیمت داشته و هم زمان بیش ترین برای جا به جایی صرف می کنند. این مسئله موجب افزایش هزینه های قابل پرداخت از طرف خریدار سوله دست دوم تهران می شود. هم چنین فاکتورهای دیگری مانند محل احداث سوله دست دوم در تهران یا نحوه ی قرار گیری قطعات، تراکم زمینو خاک در قیمت سوله دست دوم تهران دخیل اند.

اجاره ی سوله نیز روش مناسبی برای افرادی ست که قصد استفاده ی طولانی مدت از سوله را ندارند.

راهنمای خرید سوله دست دوم تهران

امروزه با ایجاد کسب و کار های اینترنتی دیگر لازم به بدست آورن اطلاعات و حضور یافتن در مراکز فروش نیست و می توانید تنها با یک سرچ با شرکت ها وکارگاه های سوله سازی آشنا شوید. و با مشورت گرفتن از مهندسان سفارش خود را ثبت کرده  و برای خرید سوله دست دوم در تهران اقدام کنید.

سوله دست دوم در تهران در چه زمینه هایی کاربرد دارد؟

 از گذشته تا کنون به جهت راه اندازی کسب و کار ها یا ایجاد مشاغل صنعتی و غیرصنعتی از سوله ها استفاده می کنند. اما در این بخش از مقاله چندین مواردی از استفاده های سوله دست دوم تهران را نام خواهیم برد:

  • انبار و به عنوان ایجاد فضایی امن برای نگه داری ابزار و وسایل و هر گونه بار
  • گلخانه ها و راه اندازی امور کشاورزی مانند کاشت یک نوع گیاه یا میوه
  • برگزاری سمینارها و سالن های اجرا
  • برگزاری نمایشگاه
  • قرار دادن قطار ها در ایستگاه های مترو
  • نگه داری هواپیماه ها
  • راه اندازی کارخانه
  • کارگاه

قیمت سوله دست دوم تهران با توجه به کاربرد های متنوعی که دارد بسیار مقرون به صرفه می باشد.

اجزای تشکیل دهنده ی سوله دست دوم در تهران

مهندسان با طراحی و بررسی ابعاد خواسته شده توسط مشتری اقدام به خرید و آماده سازی قطعات سازنده آن می کنند که برخی از آن ها در ادامه مطلب نام برده شده است. شما به عنوان خریدار سوله دست دوم تهران بهتر است با قطعات و اجزای آن به طور کامل آشنا شوید.

قاب: به مجموع ستون ها و تیر ها قاب اصلی می گویند.

ستون: وظیفه ی تحمل و نگه داری انواع فشار و بار در تمامی اسکلت سوله.

وال پست:  تعدادی ستون هستند که در واقع به ستون های فرعی معروف اند و در ابتدا و انتهای سوله نصب می شوند.

استرات: به وسیله ی استرات قاب ها به یک دیگر متصل می شوند. و این قطعه تعادل را در میان قاب ها ایجاد می کند.

لاپه یا پرلین:  به جهت وصل کردن پوشش سقف و دیواره ها بکار گرفته می شود.

سقف: سقف و ستون ها مهم ترین بخش سوله دست دوم در تهران هستند. و توسط پوشش های مختلفی که ادامه ادامه  راجع بهشان صحبت خواهیم کرد بحث می کنیم.

جرثقیل : که از مهم ترین ماشین ها برای جا به جایی  سوله های بزرگ و سنگین است. و دارای دونوع ساده وسقفی می باشند. و می توانند در تمامی جهت ها حرکت کرده و قطعات را حمل کنند. استفاده از جرثقیل موجب بالا رفتن هزینه های فرد سفارش دهنده می شود.

پی: پل بین ستون ها زمین را پی می گویند.

سگراد یا سه میل: وظیفه ی نگه داری پرلین را بر عهده دارد. و به عنوان متعادل کننده از آن استفاده می شود.

معرفی پوشش های سقف: همان طور که گفته شد سقف سوله دست دوم تهران  دارای حدی شیب بوده و این سقف به وسیله ی پوشش مخصوص خود شکل می گیرد. پوشش ها انواع مختلفی دارند که از مهم ترین و رایج ترین آنها می توان به پوشش سقف ساندویچ پانلی اشاره نمود. این نوع شامل سه لایه دورهم قرار داده شده است که در لایه میانی مواد عایق قرار گرفته است. در خرید سوله دست دوم تهران توجه داشته باشید که به غیر از مدل ساندویچی انواعی دیگر مانند: پوشش آلومینیومی، گالوانیزه، ورقه های پلی کربنات و … نیز وجود دارند.

ورق گالوانیزه یک ورق آهنی با روکشی فلزی ست. کیفیت خوبی داشته و دچار زنگ خوردگی نمی شوند. هم چنین دارای قیمیت پاین تر و مناسب تر از سایر پوشش ها هستند.  بهترین نوع پوشش سقف پوششی ست که وزن  سبک تر و مناسبی داشته و در عین حال از مقاومت بالایی در برابر فشار هایی مانند زلزله، طوفان باد و سایر بار ها برخوردار باشد. یکی از فاکتور های تاثیر گذار بر قیمت سوله دست دوم تهران جنس اجزای مورد استفاده در سوله ها می باشد. بنابراین به این نکته دقت و توجه کافی داشته باشید.

 مزایای خرید سوله دست دوم در تهران به جای ساختمان های آجری و بتنی

سوله دست دوم تهران و کانکس ها تقریبا هم خانواده هم هستند. و به چند دلیل خرید آن ها به نفع کارفرما و خریدار است. بدین ترتیب که تمامی مراحل منتظر ماندن اعم ازبررسی نقشه، سپس سفارش و تهیه مواد ومصالح و بعد بکار گیری کارگران و پرداخت هزینه های بسیار در مسیر ساخت بنا باید گذرانده شود. پس کارفرما ترجیح می دهد از روش های مدرن تهیه ی فضا برای کسب و کار خود مانند سوله استفاده کند.

مزایا و امکانات سوله دست دوم تهران

 شاید با خود فکر کنید سوله دست دوم تهران به خاطر قابل حمل بودن از کیفیت کم تری نسبت به سازه های آجری و بتنی سنتی بر خوردارند اما باید بگویم این سازه ها نیز مانند سایر می توانند بسیاری ازامکانات را به لحاظ ظاهر یا فنی در خود جای دهند.

اما این امکانات به زمینه ی استفاده از سوله بستگی دارد. برای مثال سوله هایی که به منظور انبار یا  یک  کارگاه ساده احداث میشوند لازم نیست خیلی امکانات پیچیده ای داشته باشند. اما سوله هایی که به عنوان کارخانه بنا می شوند می توانند دارای اتاقک ها و سیستم های مختلفی بغیر از آب و برق باشند. برای خرید سوله دست دوم تهران حتما به این نکات توجه داشته باشید.

خرید سوله دست دوم دهانه 20 در اصفهان

خرید سوله دست دوم دهانه 20 در اصفهان، فرصت خوبی است برای دیدن اینکه یک سوله چگونه پیر شده است و آیا به نظر شما به اندازه کافی قوی است یا خیر. اگر شما به دنبال خرید سوله دست دوم دهانه 20 در اصفهان هستید، توصیه می‌کنم همیشه آن را با دقت بررسی کنید تا اطمینان حاصل شود که در وضعیت خوبی است.

سوالاتی که باید زمان خرید سوله دست دوم دهانه 20 در اصفهان پرسیده و مسائلی که باید مد نظر قرار داد، شامل موارد زیر هستند:

  • بیشتر سوله‌ها، از سوله‌های کوچک تا سوله‌های صنعتی، نیاز به مجوز برنامه‌ریزی برای ساخت روی یک ملک دارند. این شامل انبارهای دست دوم است که به طور معمول ممکن است جدا شده باشند و آنچه که در یک حالت مجوز برنامه‌ریزی داده شده است، همیشه به مجوز دوباره داده نمی‌شود.
  • آیا طراحی سوله دست دوم به زمینی که در آن قرار دارد، مناسب است؟
  • سوله‌های دست دوم ممکن است زنگ‌زدگی یا عناصر گمشده را پنهان کنند. هنگام مونتاژ ورق‌های سقف، باید به درستی به سمت صحیح قرار گیرند تا حفره‌های پیچ به درستی مهر شوند، در غیر اینصورت ممکن است انباری که ارائه شده است، در ارائه پناه موثر نباشد.

برتری خرید سوله دست دوم دهانه 20 در اصفهان

خرید سوله دست دوم دهانه 20 در اصفهان با توجه به موقعیت جغرافیایی و وجود شهرک‌های صنعتی متعدد، برتری‌های زیادی نسبت به خرید سوله نو دارد. اصفهان با موقعیت جغرافیایی متمایل به وسط کشور، به عنوان مرکز اصلی برای فعالیت‌های صنعتی شناخته می‌شود. با وجود این موقعیت، خرید سوله دست دوم به دلیل هزینه کمتر نسبت به سوله نو، مورد توجه قرار می‌گیرد. خرید سوله دست دوم دهانه 20 در اصفهان این امکان را فراهم می‌کند تا با سرمایه‌گذاری کمتر، از فضای بیشتری برای تولید و فعالیت‌های صنعتی بهره‌مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =