دسته‌بندی نشده

سوله دست دوم شهریار

سوله-دست-دوم-شهریار

سوله دست دوم شهریار یکی از مهم ترین  مدلهای سوله دست دوم است که  در دهه های اخیر در تمام دنیا مورد استفاده قرار گرفته شده است. این ساختمان فولادی در سال های اخیر در ایران رواج یافته اند. و ریشه ی آن به پس از انقلاب صنعتی در کشور های اروپایی بر می گردد. این سازه های فولادی و آهنی به سرعت  مورد اهمیت و توجه  بسیاری از تولید کنندگان و حتی فروشندگان قرار گرفت. و در واحد های مختلف صنعتی استفاده می گردد.

این سازه ها عبارت اند از: کارخانه جات ها، کارگاه ها، سالن های برگزار کننده ی مراسمات ، کار گاه های نگهداری قطعات و ماشن آلات سنگین، امور کشاورزی، سالن های برگزاری ورکشاب های آموزشی، انبار، آشیانه های قطار و هواپیما، گلخانه ها و محل کشت  گیاهان، پارکینگ بیمارستان ها و فضاهای بزرگ، فضاهای برگزار کننده ی سمینار ها و جلسه ها، نمایشگاه ها، سالن های ورزشی و … در این مقاله توضیحاتی خواهیم داد راجع به قیمت سوله دست دوم شهریار و خرید آن با ما همراه باشید.

 قیمت سوله دست دوم شهریار

 قیمت سوله دست دوم در شهریار یک قیمت به صرفه  و متناسب بوده و با توجه به مبلغی که بابت آن می پردازید حتما از خرید آن راضی خواهید بود.علاوه بر این مسئله زمان بندی تحویل سوله دست دوم  شهریار کمتر شده  واین امر موجب افزایش سرعت در انجام امور کار فرمایان می شود.

و فرد  خریدار یا همان  کارفرمای سفارش دهنده سوله دست دوم می توانند در مدت زمان کم تری سفارش خود را تحویل بگیرند. یعنی علاوه بر قیمت سوله دست دوم  شهریار که یک قیمت به صرفه است. فاکتور هایی هایی مانند زمان بندی نیز بسیار مهم و اساسی می باشند. در نتیجه برای افرادی که می خواهند کار خود را به سرعت شروع کنند خرید سوله در شهریار پیشنهاد می شود. در صورتی که قصد خرید سوله دست دوم در شهریار را دارید ادامه ی مطالب را دنبال کنید.

جهت استعلام قیمت سوله دست دوم شهریار:  09129797300

مشخصات سوله دست دوم شهریار

در این بخش از محتوای محصول راجع به برخی از مشخصات سوله دست دوم در شهریار توضیحاتی خواهیم داد.

 عرض سوله دست دوم در شهریار :عرض یک  گزینه ی متغییر است ودر تمامی سازه ها می تواند متفاوت  باشد. در بخش دهانه ها از 25 الی 35 متر متغییر است. که این عدد بر اساس اندازه ها و ویژگی های فنی مشخص خواهد شد..

طول دهانه سوله دست دوم در شهریار: طول دهانه موجب بیشتر شدن آهن مصرفی در نتیجه قیمت بوده و به طور مستقیم در قیمت سوله دست دوم شهریار اثر گزار است . برای مثال فرض کنید سفارش شما برای خرید سوله دست دوم  شهریار حدود ۲۰متر دهانه دارد. در این صورت احتمالا باید مبلغ بیشتری نسبت به مدلی بپردازید که عرض دهانه ی آن ۱۰یا ۱۵ متر می باشد. اگر قصد خرید سوله دست دوم شهریار با دهانه 15 متر یا اندازه های دیگر را دارید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

شیب سوله دست دوم شهریار : شیب سوله دست دوم  بستگی به  اندازه ی دهانه ی آن دارد و این دو در واقع بر اساس اندازه ی یک دیگر بنا می شوند.. که به طور رایج بین ۱۰ تا ۳۰ درصد در نظر گرفته می شود.

در زمان خرید سوله در شهریار به چه نکاتی دقت کنیم؟

به جهت خرید این محصول لازم است خرید خود را از طریق شرکت های معتبر انجام دهید. مهام سوله سال هاست در عرصه ی فروش سوله دست دوم شهریار فعالیت کرده ودر این زمینه بسیار با تجربه عمل می کند. در صورت تمایل می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته و برای خرید سوله دست دوم شهریار از کارشناسان فروش ما اطلاعات و مشاوره ای بروز  و مطمعن دریافت کنید. حین خرید آن بهتر است به برخی نکات دقت کنید چرا که این نکات درخرید یک محصول استاندارد که طبق نیاز شما باشد شما را راهنمایی خواهد کرد.  این نکات شامل موارد زیر می باشند:

اندازه گیری های طول، شیب، عرض و ابعاد کلی سازه و مطابقت دادن آن با ابعاد استاندارد در بازار: می بایست این اندازه ها با ابزار الاتی که می خواهید در سازه خود قرار دهید تناسب داشته باشند. یعنی برای مثال ساختمان نهایی شما کوچک تر و یا بسیار بزرگ تر از آنچه نیاز داشته اید نباشد.

شکل ساخت و مدل آن که می تواند یو بی ام یا خرپایی باشد. سوله دست دوم شهریار خرپا معمولا از قیمت پایینتری برخوردار است. چرا که در ساخت آن از قطعات سنگینی مانند اهن کم تر استفاده می شود.

کیفیت مصالح مورد استفاده در سوله دست دوم شهریار اماده: مانند نوع آهن، فولاد و تیر ورق های استفاده شده. که می بایست از مواد مرغوب باشند.

استحکام در برابر حوادث و رویداد های طبیعی: دقت کنید که سازه ی خود را به چه منطقه ای منتقل می کنید. و حاصل خیزی خاک آن منطقه یا مقاومتش در برابر حوادث طبیعی را بررسی نمایید…

میزان میزان تحمل بار توسط بدنه و سقف ها: دقت کنید که ساختمان خریداری شده قدرت تحمل بار لازم را داشته باشد. و حین  جا به جایی به آن آسیبی وارد نشود.

کارشناسان ما در ساعات کاری آماده ی خدمت رسانی به شما ممشتریان عزیز هستند. چنانچه قصد خرید سوله دست دوم شهریار را دارید. با شماره های تماس درج شده در سایت تماس گرفته و برای خرید به راحتی و با آگاهی تمام اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 4 =