دسته‌بندی نشده

سوله دست دوم آماده

سوله دست دوم آماده یکی از انواع سوله دست دوم  است. از گذشته تا کنون سازه ها و ساختمان ها به منظور محل هایی برای زندگی و ایجاد شغل توسط ابزار و مصالح مختلفی مانند سنگ، فلزات، سیمان، بتن و … احداث شده اند. در این مقاله هدف توضیحاتی راجع به انواع سازه، مقایسه آن ها و بحث در مورد قیمت هایشان می باشد.

 سوله ها از جدیدترین سازه های صنعتی هستند که از جنس فولاد  و فلزات دیگر طبق نقشه های از پیش طراحی شده مهندسان  شرکت های سوله سازی تولید می شوند. سوله آماده دست دوم فضایی ست که معمولا از درون خالی ست و توسط بدنه و دیواره هایی اسکلت اصلی آن تشکیل می شود. می تواند دارای ستون یا بدون ستون باشد. و اگر مشاهده کرده باشید از ابعاد بسیار کوچک تا ابعاد بزرگی مانند سوله های محل نگه داری قطار ساخته می شود. برای اطلاع دقیق از قیمت سوله دست دوم آماده با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

چه فاکتور هایی در قیمت سوله دست دوم آماده نقش دارند؟

عوامل زیادی ممکن است در تعیین قیمت سوله دست دوم آماده تاثیر گذار باشند اما مهمترین آنان عبارت اند از عامل وزن. به این ترتیب که هر قدر وزن یک سوله بیشتر باشد قیمت آن بالاتر و هر قدر وزن آن پایین و درواقع سبک ترباشد، قیمت سوله آماده دست دوم نیزبه مراتب مناسب تر است. امروزه بیشتر شرکت های سوله سازی اقدام به ساخت سوله های با کیفیت اما سبک با مصالح و قطعات سبک ترکرده اند.

اجاره یا خرید سوله دست دوم آماده یک گزینه عالی برای کسانی ست که مایل نیستد هزینه زیادی برای سوله ی خود کنند. این روش دو مزیت مهم دارد که در مطلب زیر به آن اشاره خواهیم کرد:

  • مورد اول قیمت سوله آماده دست دوم است که حداقل سی الی چهل درصد از سوله ی تازه ساخته شده و جدید به صرفه تر و پایین تراست.
  • و مزیت بعدی صرفه جویی در وقت و زمان از مراحل اول تا مرحله ی نهایی یعنی تحویل است. قبل از سفارش و شروع ساخت سوله  می بایست مجوز ساخت در منطقه ی مورد نظر خود را داشته باشید.  و مهندسان پروژه به زمانی مجزا برای طراحی و نقشه کشی نیاز دارند تا آن رابه مرحله ی اجرا در بیاورند.
  •  این در حالی ست که می توانید به راحتی از سوله های کارکرده متناسب با نیاز و فضای درخواستی خود استفاده کنید. قیمت سوله دست دوم آماده نیز مانند سایر سوله ها با فاکتور هایی که بالاتر توضیح داده شد مشخص می شود.

موارد استفاده ی سوله آماده دست دوم چیست؟

سوله آماده دست دوم درنحوه ی استفاده تنوع بسیاری دارند. و به منظور نگه داری گیاه و امور کشاورزی، کارخانه، انبار، راه اندازی فروشگاه ها یا نمایشگاه ها، برگزاری سمینارها بکار گرفته می شوند.

سوله دست دوم آماده به چه صورت می توانند خریداری شوند؟

این سازه های پرکاربرد را می توانید به چند روش تهیه کنید. هم بصورت تازه ساخته شده یا نو سفارش دهید هم آنکه دست دوم و کارکرده ی آن را خریداری کنید. که دراین حالت حدود چهل الی شصت درصد در هزینه های خود صرفع جویی کرده اید. نکته ی لازم به ذکر آن است که ممکن است کالای دست دوم در نظر ها به شکل یک کالای کم کیفیت تر جلوه کند اما حقیقت در مورد سازه ای مانند سوله متفاوت است.

سوله آماده دست دوم اسکلت قوی و محکمی داشته و برور زمان با استفاده از آن خللی در کیفیت و استحکامش ایجاد نخواهد شد. تنها چند فاکتور وجود دارد که بهتر است هنگام خرید سوله دست دوم آماده به آن دقت کنید. مثلا رنگ های استفاده شده در رنگ آمیزی دیواره های سوله و بررسی زنگ زدگی های سطح آن، ابعاد و اندازه ی سوله ای که قصد خرید آن را دارید درست مناسب با زمینه ی استفاده ی خودتان باشد تا با اضافه آمدن فضای خالی وسنگین تر شدن آماده مجبور به پرداخت هزینه ی بیشتری نشوید.

خرید سوله دست دوم آماده می تواند در گذران وقت شما نیزصرفه جویی کند.به این صورت که دیگر لازم نیست زمان زیادی را جهت سفارش و مشاوره یا ساخت ونصب آن منتظر باشید. چنانچه نمی خواهید هزینه ی دائمی کرده وسوله را برای مدت طولانی استفاده کنید. اجاره کردن این سازه های صنعتی بهترین گزینه برای شماست. بطور موقت سوله دست دوم آماده را اجاره کرده و در موعدد مقرر به شرکت سوله سازی تحویل دهید.

قیمت سوله دست دوم آماده براساس عواملی مانند، وزن، مواد بکار رفته شده، ابعاد و محل احداث تعیین می شود.

مهندس پروژه برای ساخت پروژه چه نکاتی را لازم است بداند؟

برای ساخت سوله دست دوم آماده باید مهندس پروژه به چند نکته مهم و حیاتی توجه کند. این نکات مهم عبارتند از:

  • شناخت زمین و محیط و منطقه
  • اندازه گیری ارتفاع لازم طبق نیاز مشتری
  • طول دهانه مورد نیا
  • نیروی باد
  • مقاومت زمین

اجزای سازندهی سوله دست دوم آماده

بهتر است قبل از خرید سوله دست دوم آماده با اجزا و عناصر سازنده آن به طور کامل آشنا شوید. از مهم ترین اجزای آن می توان به سقف سوله، ساندویچ پنل و ورق گالوانیزه اشاره کرد. هم چنین کیفیت آنها در قیمت سوله آماده دست دوم نیز تا حدودی تاثیر گذار است. در ادامه به بررسی هر یک از آنها می پردازیم:

  • سقف سوله دست دوم آماده

در تمامی سازه های عمرانی سقف مهم ترین بخش یک ساختمان است. و به اشکال مختلف بنا می شود. می توانند بطور هلالی یا شیب دار و چند ضلعی باشد. پوشش سقف سوله می تواند به مدل های زیر تقسیم شود:

  • ساندویچ پانل سوله آماده دست دوم:

پر کابرد ترین نوع پوشش سقف ساندویچ پانل است. و همان طور که ممکن است از نام آن حدس بزنید موارد عایق لازم در میان دو ورقه یا لایه قرار می گیرند سپس به شکل یک ورقه پوشش در سقف نصب میشوند. این پوشش برای محافظت از سقف سوله در برابر سرما وگرما و هم چنین صدا بسیار مناسب است. و در زمان کمتری نسبت به سایر نصب می شود. از سقف های ساندویچ پانل بیشتر در سوله های با متراژ بالا استفاده می شود.

  • ورق گالوانیزه و پلی کربنات:

این دو مدل پوشش کمتر مورد استفاده قرار می گیرند اما جنس بکار برده شده در آنان فولاد بوده واستحکام بالایی دارند. هم چنین در برابر زنگ خوردگی یا خربا شدن و پوسیدگی نیز مقاوم هستند. قیمت ورق های گالوانیزه پایین و مناسب است. ورق پلی کربنات در سوله آماده دست دوم ورقه هایی مانند شیشه و ضخیم اما شفاف هستند. نور را از خود عبور می دهند و در مصرف انرژی صرفه جویی می کنند.

خرید سوله دست دوم دهانه 20 آماده

بزرگ‌ترین مزیت خرید سوله دست دوم دهانه 20 آماده ، قیمت آن است. به دلیل اینکه بازار این سازه‌های صنعتی بسیار کوچک است و همچنین جدا کردن و حمل و نقل یک سوله می‌تواند بسیار پر دردسر باشد، قیمت سوله‌های دست دوم آماده بسیار کمتر از سوله‌هایی با اندازه و کاربری مشابه است.

خرید سوله دست دوم دهانه 20 آماده مسئله‌ای نیست که افراد هر روز انجام دهند؛ به همین دلیل اگر تحقیقات لازم را هنگام خرید انجام ندهید، ممکن است به شما ضرر مالی زیادی وارد کند. گاهی افرادی که قصد خرید سوله دست دوم دهانه 20 آماده را دارند، برای صرفه‌جویی چند میلیونی به کاربری قبلی و اینکه چرا صاحبان قبلی اقدام به فروش سوله خود کرده‌اند نمی‌پردازند و همین امر باعث می‌شود در آینده دچار مشکل شوند.

برتری خرید سوله دست دوم دهانه 20 آماده

یک جنبه عالی از خرید سوله دست دوم دهانه 20 آماده این است که نیازی به انتظار نیست و همچنین با این سوله دست دوم آماده، شما از امکان ارائه تحقیقات دقیق و کارآمد برای ارزیابی شرایط فیزیکی و ساختاری سوله قبل از خرید بهره‌مند می‌شوید و می‌توانید بهبودی‌های لازم را برای سازگاری بیشتر با نیازهای خاص محل مورد نظر اعمال کنید.

با در نظر گرفتن قیمت پایین‌تر نسبت به سوله نو و کاهش هزینه‌های نصب و تجهیزات جانبی، ارزش اقتصادی بالاتری را تجربه خواهید کرد. از سوی دیگر، امکان استفاده از سوله دست دوم با ابزارها و تجهیزات اضافی که قبلاً نصب شده‌اند و البته مطمئن شدن از کیفیت و عملکرد آنها، به شما فرصتی را می‌دهد تا بدون نیاز به ساخت و ساز از ابتدا، از سوله استفاده کنید. این موضوع باعث کاهش زمان تحویل و نصب می‌شود و از طریق بهره‌مندی از سوله آماده‌ای که در دسترس است، نیاز به ساخت و ساز از ابتدا را از بین می‌برد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 2 =