دسته‌بندی نشده

سوله دست دوم همدان

سوله-دست-دوم-همدان

سوله دست دوم همدان یک مدل سازه ی کارکرده است که مورد توجه بسیاری از تولید کنندگان و مدیران واحد های صنعتی قرار می گیرد. و در واحد های مختلف صنعتی استفاده می گردد. این سازه ها عبارت اند از: کارخانه جات ها، کارگاه ها ، کار گاه های نگهداری قطعات و ماشن آلانت سنگین، امور کشاورزی، سالن های برگزاری ورکشاب های آموزشی، انبار، آشیانه های قطار و هواپیما، گلخانه ها و محل کشت گیاهان، پارکینگ بیمارستان ها و فضاهای بزرگ، فضاهای برگزار کننده ی سمینار ها و جلسه ها، نمایشگاه ها، سالن های ورزشی و … در این مقاله توضیحاتی راجع به روند خرید این محصول و قیمت سوله دست دوم همدان به شما مشتریان عزیز ارائه خواهیم داد.

مزایای خرید سوله دست دوم در استان همدان

در خرید سوله دست دوم همدان هزینه های  مراحل اولیه از تولید گرفته تا احداث آن  مبلغ قابل توجهی حدود چهل الی شصت درصد برای مشتری را صرفه جویی خواهد کرد.همان طر که می دانید سوله نوساز از قطعات و متریال جدید و تازه خریداری شده ای ساخته می شود. اما در مدل های کار کرده غالبا به این شکل نیست. و اکثر قطعات با کیفیت اما دست دوم هستند. و گاها مدیران پروژه اقدام به تعویض این قطعات می کنند.

سوله دست دوم در همدان یکی از پر فروش ترین نو سازه های عمرانی در کشور می باشد خصوصا در سالهای اخیر که خرید سازه های بتنی کم تر شده است بسیاری از کار فرمایان به سمت این سوله دست دوم همدان و سایر شهر ها می روند.

سوله دست دوم همدان و سایر شهر ها بدون آنکه در مدت طولانی ای مورد استفاده قرار گرفته باشند ممکن است برای فروش گذاشته شوند. این ساختمان ها خرابی یا فرسودگی چندانی نداشته و برخی از آن ها با قطعات نو به مشتری تحویل داده می شوند. و صرفا به علت آنکه یک دوره به کار گرفته شده اند تخفیف های چند درصدی حین فروش برای آن ها در نظر گرفته می شود. قیمت سوله دست دوم همدان در سایت مهام سوله یک قیمت بسیار قابل قبول استاین سایت سالهاست به تولید و فروش سوله دست دوم در همدان می پردازد.

و همواره توانسته است مشتریان خود را خرسند و راضی نگه دارد. از عوامل تاثیر گزار بر روی قیمت سوله دست دوم همدان وزن  آن می باشد. وزن هر قدر بالا تر باشد، یا اینکه مساحت و متراژ سازه ما بیشتر باشد قیمت سوله دست دوم در همدان نیز بالا تر محاسبه می شود. البته علاوه بر قیمت تعداد دیگری فاکتور نیز مطرح هستند. مانند نوع شکل ظاهری و ساختار اصلی سوله دست دوم در همدان، نوع اسکلت ، نوع صفحات و تیر ورقت های بکار رفته ،زمین سوله دست دوم  همدان، زیبایی ظاهری و نوع سقف و …

استعلام قیمت سوله دست دوم همدان

قیمت سوله دست دوم در همدان به صرفه و مناسب بوده و در مقابل پرداخت آن مبلغ سازه ای تحویل می گیرید که از خرید آن  پشیمان نخواهید شد. علاوه بر این زمان بندی تحویل سوله دست دوم همدان کمتر شده و موجب افزایش سرعت در انجام امور کار فرمایان می شود. و فرد کارفرما یا همان خریداران سوله دست دوم در همدان می توانند در مدت زمان کم تری سفارش خود را تحویل بگیرند. یعنی علاوه بر قیمت سوله دست دوم همدان که یک قیمت بهینه است المان هایی مانند زمان بندی نیز بسیار پر رنگ می باشند در نتیجه برای افرادی که می خواهند فضای خود را به سرعت تحویل بگیرند خرید سوله دست دوم همدان پیشنهاد می شود.

خرید سوله دست دوم در همدان می تواند از چند منظور موثر و با فایده تلقی شود. این سازه ها نسبت به مدلهای تازه احداث شده قیمت پایین ترین داشته و مقرون به صرفه تر هستند. یعنی چیزی حدود 30 الی 50 درصد می توانند هزینه های کار فرمایان را کاهش دهند. و به لحاظ کیفیتی نیز تفاوت چندانی نداشته باشند. چرا که متریال استفاده شده در سوله ها معمولا از فولاد و آهن بوده و به مرور زمان تغییر چندانی نمی کنند. البته لازم است رنگ های بکار رفته در سوله دست دوم در همدان ضد زنگ بوده و در مقابل رطوبت تغییری نکند.

جهت استعلام قیمت سوله دست دوم در همدان:  09129797300

مشخصات فنی و عمرانی سوله دست دوم همدان

در این قسمت از مقاله برخی از مهم ترین مشخصات فنی این ساختمان را شرح خواهیم داد. .

عرض سوله دست دوم در همدان : عرض هر سازه ای می بایست طبق استاندارد های مطرح شده در حرفه ی سوله سازی و استاندارد ها بنا شود. دهانه  ها معمولا در حدود ۲۰ تا ۳۵ متر می باشد. البتهممکن است این حدود اندکی کم تر و زیاد تر شود. و تغییراتی جزیی در ابعاد داشته باشد..

طول دهانه: طول دهانه سوله دست دوم در همدان در میزان اهن مصرف شده و قیمت سوله دست دوم همدان تاثیر گذار است. برای مثال فرض کنید سفارش شما برای خرید سوله دست دوم در استان همدان حدود ۲۰متر دهانه دارد. در این صورت احتمالا باید مبلغ بیشتری نسبت به مدلی بپردازید که عرض دهانه ی آن ۱۰یا ۱۵ متر می باشد..

شیب سوله :شیب سوله دست دوم  همدان بستگی به  اندازه ی دهانه ی آن دارد و این دو در واقع بر اساس اندازه ی یک دیگر بنا می شوند.. که به طور رایج بین ۱۰ تا ۳۰ درصد در نظر گرفته می شود. و این اعداد می تواند به نسبت عرض دهانه کم یا زیاد شود.

هنگام خرید سوله دست دوم همدان به چه نکاتی دقت کنیم؟

برای خرید این محصول در وهله ی اول می بایست از طریق شرکت های با سابقه و معتبر اقدام کنید. مهام سوله سالهاست در عرصه ی فروش سوله دست دوم در همدان فعالیت کرده ودر این زمینه بسیار با تجربه عمل می کند. در صورت تمایل می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته و برای خرید سوله دست دوم همدان از کارشناسان ما مشاوره دریافت کنید. نکات قابل توجه در روند خرید عبارت اند از:

  • اندازه گیری های طول و عرض و ابعاد کلی سازه و مطابقت دادن آن با ابعاد استاندارد در بازار.
  • شکل ساخت سوله دست دوم همدان و مدل آن که می تواند یو بی ام یا خرپایی باشد.
  • کیفیت مصالح مورد استفاده در سوله دست دوم در همدان نوع آهن، فولاد و تیر ورق های بکار برده شده در سوله دست دوم در استان همدان
  • مقاومت و  پایدای کافی سازه در برابر حوادثی مانند بارش های سنگین برف، باران، زلزله و.. ..
  • میزان میزان تحمل بار آن
  • زمان استفاده شدن سوله دست دوم در همدان قبل از فروش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 17 =