دسته‌بندی نشده

سوله دست دوم بوشهر

سوله دست دوم بوشهر چه نوع سازه ای ست؟ سوله دست دوم یکی از مهم ترین بنا ها در صنعت به شمار می رود. و برای کارفرمایانی که قصد شروع و راه اندازی یک کسب و کار را دارند اولین گزینه ایست که مطرح می شود. محیط هایی دارای دیواره و سقف که توسط ستون و یا بدون ستون احداث می شوند. در این مقاله با قیمت سوله دست دوم بوشهر و شرایط خرید آن نیز آشنا می شویم.

سوله دست دوم در بوشهر سازه ای فلزی و فولادی بوده که بر اساس موارد استفاده ی آن در اشکال و اندازه های مختلف طراحی و تولید می شود. سوله ها پس از ساخت و نصب و جوش خوردن قطعات به محل درخواستی مشتری منتقل شده و در آن جا نصب می شوند. جنس اجزای مختلف سوله متفاوت بوده و در هر قسمت آن ممکن است از یک نوع فلز استفاده شده باشد.

فروش سوله دست دوم بوشهر

برای خرید این محصول می بایست از طریق صحبت با مشاوران سایت مرتبط اقدام نمایید. و پس از بررسی فاکتور های لازم سفارش خود را ثبت کنید. بهتر است بخواهید سوله ی شما را به روش های نوین ساخته تا هم سبک تر و هم کم هزینه تر بوده وهم از استحکام بیشتری برخوردار باشند.

در رابطه با خرید سوله دست دوم بوشهر این نکته را مدنظر داشته باشید که انواع کار کرده ی آن از کیفیت کمتری برخورد دار هستند. بلکه برعکس دقیقا همان کیفیت و کارایی که یک سوله ی تازه ساخته شده دارد را داشته و شما به انتخاب می توانید امکاناتی مانند برق، آب و گاز را نیز اعمال کنید.

استعلام قیمت سوله دست دوم بوشهر

برای کاهش بیش تر هزینه ها می توانید از سوله های موقت اجاره ای نیز استفاده کنید. و پس از اتمام کار خود آن را به صاحبان خود پس دهید. یا چنانچه می خواهید راه اندازی یک کارخانه کوچک یا کارگاه را برای شغل خود در نظر بگیرید می توانید سوله ای تهیه کنید که در عین پایداری بالا انعطاف پذیر بوده و قابلیت تغییراتی در داخل محیط خود داشته باشد. برای اطلاع دقیق از قیمت سوله دست دوم بوشهر با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

 تمایز سوله دست دوم بوشهر با سایر سازه ها در چیست؟

 ساخت و تحویل به موقع و به مراتب سریع تر از اماکنی که به طور سنتی با مصالحی مانند سیمان، آجر و غیره تولید می شوند.

  • منعطف بودن و امکان مانور دادن بر روی ظاهر و امکانات آن.
  • وجود تنوع در انتخاب زمین مورد نظر برای نصب سوله.
  • قیمت پایین تر و مناسب تر برای خرید یا اجاره

 اجزا و انواع سازنده ی سوله دست دوم در بوشهر

برای خرید سوله دست دوم بوشهر بهتر است با اجزا و انواع آن به طور کامل آشنایی داشته باشید. اجزای سازنده آن عبارتند از:استرات، سقف، پوشش سقف، مهاربند و …

هم چنین انواع سوله دست دوم در بوشهر و توضیحاتی در باره آنها در ادامه برای شما آورده شده است.

  • سوله دست دوم بوشهر خرپایی:

خرپایی جدید ترین مدل ساخت سوله بوده و امروزه بسیار رواج دارد. سوله ها هر قدر سبک تر باشند قیمت سوله دست دوم بوشهر پایین تر.  وهر قدر از قطعات سنگین تری تشکیل شده باشند قیمت آن ها نیز بالا تر است. در نتیجه به جهت صرفه جویی در قیمت و کیفیت بالای سوله ی خود می توانید برای سفارش این سوله ها اقدام کنید.

  • سوله دست دوم بوشهر یو بی ام (UBM):

سوله دست دوم بوشهر مدل یو بی ام به علت  نام دستگاهی که توسط آن ساخته می شود یعنی یو بی ام به این اسم معروف شده است. در این سوله از ورقه های گالوانیزه شده استفاده می شود. و دستگاه هایی خاصی برای ساخت آن نیاز است. پوشش سقف سوله دست دوم در بوشهر یو بی ام معمولا به شکل گنبدی طراحی می شود.

ودر آخر مدل تیر ورقی یا سنگین: که همان طور که از نام آن مشخص است دارای قطعات سنگینی مانند آهن بوده و یک سبک قدیمی در سوله سازی ست. در رابطه با سوله های تیرورقی نکات ی مهمی مطرح است. در ازای مقاومت و استحکام بالای آن ممکن است لازم باشد برای جا به جایی و نصب آن از جرثقیل استفاده شود و این مسئله باعث افزایش هزینه های خریدار است. و هم چنین ممکن است موجب طولانی شدن زمان مراحل از متصل کردن قطعات تا جا به جایی و نصب بشود.

همان طور که اشاره شد سقف در مدل یو بی ام به شکل گنبدی وهلالی ست در نتیجه ممکن است امکان انعطاف پذیری بالا در بخش طول زمین تا سقف و دهانه ی سقف وجود نداشته باشد. معمولا جایگاه سوله دست دوم در بوشهر مدل یو بی ام ثابت است و کم تر امکانی برای جا به جایی آن وجود دارد پس لازم است اقدامات لازم برای ساخت آن از همان ابتدا در محل مورد نظر مشتری انجام شود.

این سوله برای امور کشاورزی و گلخانه خیلی مناسب نیست. و بیشتر در جهت ساخت سالن های ورزشی، استخر ها، و سالن های برگزاری مراسمات استفاده می شود. لازم است مهندسان سوله ساز دستگاه های مخصوص یو بی ام را خریداری کنند. هم چنین برای مساحت های کم توصیه نمی شود. بنابراین قبل از خرید آن به این نکات توجه داشته باشید.

ساندویچ پانل سوله دست دوم بوشهر چیست؟

نوعی از پوشش سقف بوده که به صورت از پیش ساخته شده طراحی می شود. دارای دو لایه و یک لایه میانی از جنس فوم است که به شکل یک ساندویچ مواد عایق را درون خود جای داده است. ساندویچ های پانل خود به چندین نوع تقسیم می شوند:

  • ساندویچ پانل در طرح های مختلف مانندک طرح چوب، سنگی و آجری
  • ساندویچ پانل دیواری
  • نر و مادگی

ازمیان موارد نام برده شده کاربرد ساندویچ پانل بیشتر از سایر است. دارای قیمت مناسب و تنوع بالایی بوده و به راحتی نصب می شوند.

ابعاد و ارتفاع سوله دست دوم در بوشهر معمولا چقدر است؟

طول سوله: اندازه سوله های دست دوم بوشهر بر اساس ابعاد خواسته شده توسط مشتری تعیین می شوند. برای مثال اگر سوله را به جهت نگه داری هواپیما ها و یا قطار ها( در ایستگاه های مترو) بخواهیم مسلما طول و ارتفاع آن نسبت به یک سوله ی گلخانه ای بیشتر است. به طور میانگین بین 90 الی 100 متر برای طول و5 الی 15 متربرای ارتفاع درنظر گرفته می شود.

شیب سوله: هر قدر دهانه سوله ها باز تر و بزرگ تر باشد شیب سوله کمتر و بالعکس. اما به طور متوسط شیب سوله چیزی میان 10 الی 25 درصد است.

خرید سوله دست دوم دهانه 20 در بوشهر

خرید سوله دست دوم دهانه 20 در بوشهر سرمایه‌گذاری کوچکی نیست، بنابراین باید مطمئن شوید سازه‌ای که انتخاب می‌کنید، مناسب شماست. این سوله‌ها که با یک قاب فولادی گالوانیزه ساخته شده‌اند، استحکام و طول عمر فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کنند و تضمین می‌کنند که دارایی شما در برابر عوامل مختلف محافظت شود.

چند نکته درباره سوله‌ای فلزی

  • قاب فولادی گالوانیزه: سوله‌های فلزی ما دارای یک قاب فولادی گالوانیزه است که مقاومت در برابر خوردگی و یکپارچگی ساختاری را ارائه می‌دهد که در آزمون زمان مقاومت می‌کند.
  • مقاومت در برابر آب و هوا: این سوله ها برای تحمل شرایط آب و هوایی مختلف طراحی شده‌اند و از ابزار، تجهیزات و وسایل شما در برابر باران، برف و نور شدید خورشید محافظت می‌کنند.
  • ذخیره سازی ایمن: با ساخت و ساز قوی و مکانیسم‌های قفل، سوله‌های فلزی ذخیره سازی ایمن را برای اقلام ارزشمند ارائه می‌دهند و به شما آرامش خاطر می‌دهند.
  • اندازه‌های همه کاره: این سوله‌ها در اندازه های مختلف موجود هستند، طیف وسیعی از نیازهای ذخیره سازی، از ابزار باغبانی کوچک گرفته تا تجهیزات و ماشین آلات بزرگتر را برآورده می‌کنند.

برتری خرید سوله دست دوم دهانه 20 در بوشهر

برتری خرید سوله دست دوم دهانه 20 در بوشهر این است که می‌توانید در زمان خود صرفه جویی کنید. لازم نیست که چندین روز صبر کنید تا بالاخره یک سوله بسازید.

برای اطمینان از اینکه سرمایه گذاری درستی انجام می دهید، سوله را بازرسی کنید. به دنبال هرگونه نشانه‌ای از خوردگی یا آسیب باشید. در صورت امکان، از فروشنده بپرسید که آیا هنوز صورتحساب مواد را دارد یا خیر، تا بتوانید دوباره بررسی کنید که آیا آنها هنوز در شرایط خوبی هستند یا خیر. همچنین ممکن است بخواهید سقف آن را بررسی کنید، زیرا این بخش، جایی است که بیشتر در معرض عناصر آسیب‌زا قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + دو =