دسته‌بندی نشده

سوله دست دوم مشهد

سوله-دست-دوم-مشهد

سوله دست دوم مشهد یکی از پر طرفدار ترین سازه های ساختمانی محسوب می شود. همواره انسان برای رفع نیاز های خود، سکونت و ایجاد کسب و کار به فضا ها و اماکن سربسته و سر باز احتیاج داشته است. و به همین منظور شروع به ساخت انواع سازه های آجری، سنگی، و بتنی نمود. سپس با گذر زمان این سازه ها شکل های نوین و پیشرفته تری به خود گرفت. که در این مقاله به معرفی سوله دست دوم و سوله دست دوم مشهد خواهیم پرداخت.

سوله ها و کانکس ها انواعی از سازه های مدرن هستند. سوله سازه ای فولادی ست که با استفاده از محاسبات و فناوری نسبتا پیچیده ای ساخته خواهد شد. و جنس اسکلت اصلی یا در واقع مصالح بکار رفته شده در آن از فلزات مختلف است. و معمولا از عناصر سنگینی مانند فولاد و آهن به منظور ایجاد استحکام بالا در سوله سازی استفاده می شود.

این محصول معمولا زیاد به چشم می خورند و کاربرد های فراوانی دارند. اما از عمده ترین کاربرد های آن ها می توان به این موارد اشاره کرد: به عنوان انبار و مکانی برای انبار داری، کارگاه، کارخانه، سالن ورزشی، سالن اجتماعات، سال برگزاری مراسمات و همایش ها، سوله های فروش و فروشگاهی و… پیشنهاد می شود برای خرید و اطلاع دقیق از قیمت سوله دست دوم مشهد با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را در خرید این محصول راهنمایی کنند.

قیمت سوله دست دوم مشهد

 برای سوله ها براساس فاکتور هایی مانند ابعاد و اندازه، وزن، میزان استفاده از مصالح، نوع و قیمت مصالح استفاده شده، زمین و منطقه ی ساخت سوله قیمت گذاری می شوند. اما همان طور که بالاتراشاره شد مهمترین فاکتور مسئله ی قیمت و رابطه ی مستقیم وزن و قیمت سوله دست دوم مشهد است.

جهت استعلام قیمت سوله دست دوم در مشهد:  09129797300

راهنمای خرید سوله دست دوم مشهد

سوله دست دوم مشهد در دهه های اخیر بسیاردر کشور ما رونق داشته و باعث گسترش کسب و کار های زیادی شده اند. تقریبا در تمامی شهر ها می توانید برای خرید سوله اقدام کنید. سوله سازی تبدیل به یک صنعت رو به رشد شده است و کارگاه ها و تیم های زیادی در این عرصه فعالیت می کنند.

 شما به عنوان یک خریدار می توانید با شرکت مهم سوله تماس گرفته و اطلاعات سوله ای که می خواهید را به مشاوران یا مهندسان آن مرکز بدهید. مهام سوله به عنوان نماینده فروش سوله دست دوم مشهد فعالیت می کند و سعی در جلب رضایت هر چه بیشتر شما عزیزان دارد.

شما می توانید سوله دست دوم مشهد با قیمت بسیار مناسب می توانید از سایت مهام سوله خریداری نمایید.

قطعات و اجزای سازنده ی سوله دست دوم مشهد

سوله دست دوم مشهد از بخش های ریز و درشت بسیاری تشکیل شده است مانند:

  1. فریم یا قاب
  2. استرات
  3. وال پست
  4. بار بند
  5. پوشش های مختلف سقف
  6. مهار بند
  7. پی
  8. لپه
  9. سگراد
  10. پوپلین
  11. جرثقیل

مزایای استفاده از سوله دست دوم مشهد

بهتر است قبل از خرید سوله دست دوم مشهد با مزایای آن آشنا شوید. واژه دست دوم را شنیدن به خودی خود باعث می شود ما به مفاهیمی مانند کارکرده یا کم کیفیت بودن یک کالا و کم هزینه بودن آن فکر کنیم. سوله ها نیز می توانند هم به صورت نو و تازه ساخته شده و هم به طور کار کرده به فروش برسند.

خرید سوله دست دوم در مشهد دارای معایب و مزیت هایی ست. از مزیت های آن می توان به کاهش چند درصدی  هزینه ها و مبالغ لازم برای خریداری سوله اشاره کرد. پس چنانچه نمی خواهید برای تهیه محل کار خود هزینه ی زیادی کنید، می توانید به سراغ بازدید سوله های دست دوم بروید.

و مزیت دوم سوله دست دوم از پیش آماده بودن آن است. اگروقت کمی دارید و می خواهید سریعا یک سوله را به محل مورد نظر خود انتقال دهید. و وقت لازم برای منتظر ماندن و ساخت آن ندارید می توانید از سوله دست دوم مشهد اماده استفاده کنید.

امکانات سوله دسته دوم در مشهد

 معمولا  سوله های استاندارد دارای یک سری مشخصات فنی و ظاهری یکسان هستند. که این مشخصات باید جهت سالم بودن کارایی سوله توسط مهندس پروژه رعایت شوند. سوله ها می توانند مجهز به آب، برق و گاز باشند. و در دکوراسیون داخلی خود اتاقک هایی نیز داشته باشند. که این اتاق ها به بخش هایی مانند اتاق سرایداری، مدیریت، بخش انبار، اتاق انبار داری و … اختصاص داده شوند.

انواع سوله دست دوم در مشهد

این محصول به دو نوع سنگین و سبک تقسیم می شوند. هم چنین یکی از فاکتور های تاثیر گذار بر قیمت سوله دست دوم مشهد نوع و مدل آن می باشد. در ادامه به بررسی هر یک از آنها به طور کامل می پردازیم:

  1. سوله دست دوم مشهد سنگین:

قدیمی ترین سبک سوله سازی هستند واز مزایای آن ها  می توان به استحکام و قابلیت تحمل بار و وزن های بالا اشاره نمود. این سوله سنگین اخیرا جای خود را به سوله های سبک داده اند. چرا که سوله های سنگین وزن معمولا قیمت بالاتری نیز دارند و برای خریدار خیلی مقرون به صرفه نیستند. علاوه بر آن حمل و نقل و جا به جایی آن ها سخت و زمان بر است. قطعات سوله تیر ورقی ازجنس فولاد، آهن و سایر عناصر سنگین است.

  1. سوله دست دوم مشهد سبک:

سوله خرپایی مدلی به مراتب جدید تر از تیر ورقی ست. و با توجه به سبک بودن آن بسیار از لحاظ قیمت ارزان و مناسب تر است. این سوله ها از استقامت بالایی برخوردار هستند. بنابراین قیمت سوله دست دوم مشهد در این نوع بسیار مقرون به صرفه و مناسب می باشد.

 سقف سوله دست دوم مشهد

سقف مانند دیواره ها از مهم ترین بخش های هر سازه ای از جمله سوله هاست. برای اتصال سقف به ستون و دیواره ها از قطعات خاصی استفاده می شود. هم چنین مواد عایق به روش های متفاوتی در سقف تعبیه شده است.

مناسب ترین عایق سقف سوله عایقی ست که با نوع سوله تطابق و تناسب کاربردی داشته باشد. پوشش های سقف باید در مقابل عبور صدا، ذرات و حوادثی مثل برف، باران و طوفان ها مقاوم باشند. از پوشش های ارزان قیمت سقف می توان به پوشش گالوانیزه اشاره کرد. عایق پشم شیشه نیز از ارزان ترین پوشش هاست. و اگر یک پوشش سقف با قیمت متوسط و کیفیت بهتر بخواهید فوم ها را به شما پیشنهاد می کنیم.

پوشش ساندویچ پانل نیز از دیگر پوشش های مطمعن برای سقف سوله ی شماست. شامل سه لایه روی هم قرار گرفته است که یک لایه میانی آن را مواد عایق تشکیل می دهد. قیمت به صرفه ای داشته و کیفیت آن در بهترین حالت ممکن است. نصب پوشش سقف و سایر قسمت های سوله دسته دوم در مشهد نیاز به افراد متخصص در زمینه ی خود را دارد.لذا بهتر است در نصب آن دقت کنید. ورقه های رنگی و سخت پلی کربنات نیز از پوشش های خوب برای قسمت های مختلف سوله هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − یک =