دسته‌بندی نشده

سوله دست دوم لاهیجان

سوله دست دوم لاهیجان یکی از انواع سوله می باشد که غالبا از جنس فولاد و سایر فلزات مستحکم بوده و در صنعت بسیار پر کاربرد هستند. البته این رشد نتیجه ی چند دهه فعالیت صنعتی ست.

و امروزه شرکت های بسیاری در زمینه ی تولید سوله ها فعالیت می کنند. این ساختمان ها  به دو دسته ی سوله ی نو و دست دوم تقسیم می شوند. که در واقع ما به بررسی خصوصیات سوله های شهر لاهیجان می پردازیم. چنانچه خواستار خرید یا اجاره ی یک سوله هستید با ما در این مقاله همراه باشید. برای اطلاع دقیق از قیمت سوله دست دوم لاهیجان با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

عوامل موثر بر قیمت سوله دست دوم لاهیجان

  1. وزن مهم ترین عامل برای تعیین قیمت سوله می باشد. به شکلی که وزن هر اندازه بالا تر رود قیمت نیز گران تر خواهد شد و بالعکس.
  2. عامل بعدی امکانات سوله می باشد .فرض کنید شما سوله را فقط به جهت نگه داری ابزار و وسایل خود نیاز دارید. در این صورت جز آب و برق شاید احتیاج به امکانات دیگری نداشته باشید. اما در مقابل اگر شما قصد راه اندازی یک کسب و کار بزرگ مانند کارخانه ی تولیدی را داشته باشید لازم است امکاناتی بیشتر از آنچه نام برده شد درخواست کنید.
  3. استفاده از جرثقیل .همان طور که گفته شد سوله های سنگین معمولا گران تر هستند. و استفاده از جرثقیل نیز می تواند باعث افزایش هزینه ها شود.
  4. محیط جغرافیایی و زمین ساخت وساز
  5. شما مشتریان گرامی می توانید سوله دست دوم لاهیجان با قیمت بسیار مناسب را در سایت مهام سوله خریداری کنید تنها کافی است برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ی فوق تماس حاصل فرمایید:  09129797300

راهنمای خرید سوله دست دوم لاهیجان

 همان طور که گفته شد سوله ها می توانند به صورت تازه ساز یا کارکرده به فروش برسند. سوله دست دوم لاهیجان مزیت هایی نسبت به سوله های نو دارد. در نظر داشته باشید سوله ها از آن دسته سازه هایی هستند که با مصالح محکم و مستحکمی ساخته شده و در گذر زمان دچار تغییرات و خرابی نمی شوند. مگر آن که رنگ بدنه سوله ها تغییر کند و دچار زنگ زدگی شود. که راه حل این مشکل استفاده از رنگ های برند و ضد زنگ می باشد.

در نتیجه خرید سوله دست دوم لاهیجان به معنای وجود ایراد و خلل در کسب و کار شما نیست. سوله های کار کرده در تمامی ابعاد از قبل تولید شده و آماده هستند. و از مزیت های آن می توان به از قبل آماده بودن و تحویل سریع سوله اشاره کرد.

سوله دست دوم در لاهیجان حدود 20 الی 40 درصد سوله های نو ارزان تر است. البته این مسئله در صورتی صدق می کند که آن سوله ها با یک سوله با مشخصات یکسان مقایسه کنید. برای  مثال یک سازه  نو با متراژ 30 متر احتمالا قیمت کم تری نسبت به یک سوله ی دست دوم 1000 متری دارد.

سوله دست دوم لاهیجان از نظر ظاهری چه ویژگی هایی دارند؟

 به حالت سازه هایی با ابعاد معمولا بزرگ هستند و سقف هایی شیب دار یا هلالی شکل دارند. که سقف های شیب دار رایج تر بوده و بیشتر به چشم می خورند. در بخش سقف سوله دست دوم لاهیجان، دهانه هایی وجود دارند که این دهانه ها اندازه های مختلفی دارند. و طول آن ها بر اساس نکاتی مانند ارتفاع و فواصل دیواره ها تا سقف و … تعیین می شود.

 عرض دهانه ی سوله ها معمولا بین 20 الی 30 متر است. و شیب سقف سوله نیز بین 10 الی 25 درصد می باشد. که به انتخاب کسی که قصد خرید سوله دست دوم لاهیجان را دارد. اما در رابطه با ارتفاع سوله ها باید بگویم این سازه ها معمولا ارتفاعی میان  4 الی 15 متر دارد. که البته این عدد یک میانگین بوده و به نسبت ابعاد و سایر فاکتور های دیگر تغییر می کند.

مزایای سوله دست دوم در لاهیجان

پیشنهاد می شود قبل از خرید سوله دست دوم لاهیجان از مزایا و ویژگی های آن به طور کامل آشنا شوید. این مزایا عبارتند از:

  1. سرعت در روند آماده سازی وتحویل
  2. مقرون به صرفه بودن از نظر قیمت و برآورد هزینه ها
  3. زیبایی ظاهری بیش تر و امکان ایجاد تغییرات جزیی
  4. امکان استفاده ی چند باره از یک سوله
  5. امکان جا به جایی سوله در هر زمان و مکان
  6. مدرن بودن
  7. نظر دهی گسترده و گام به گام درمراحل احداث
  8. قیمت سوله دست دوم لاهیجان با توجه به کاربرد زیادی که دارد، مقرون به صرفه و مناسب می باشد.

مراحل ساخت سوله دست دوم لاهیجان

ساخت سوله معمولا چند مرحله ی پیوسته داشته که هر بار تکرار می شود.

  1. خرید یا اجاره زمین سوله سازی: ممکن است خریدار سوله دست دوم لاهیجان قصد خرید زمین سوله را داشته باشد که در این صورت می تواند به طور همیشگی و یا طولانی مدت از آن استفاده کند.
  2. اخذ مجوز ساخت و ساز از شهرداری منطقه
  3. تهیه و تدارک مصالح مختلف .
  4. اتصال قطعات به یک دیگر
  5. جا به جایی قطعات سوله به محل مورد نظر
  6. نصب سوله

سوله دست دوم در لاهیجان در چه مشاغلی مورد استفاده قرار میگیرند؟

انبار، کارخانه جات، فروشگاه ها، محل برگزاری مراسمات یا سالن های اجتماعات، کارگاه ها، پارکینگ، سالن های ورزشی، نمایشگاه ها و سالن های هنری، صنعت نفت و پتروشیمی، امور کشاورزی، سالن کاشت گیاه، آشیانه ی هواپیما، محل نگه داری قطار ها و …

در مشاغل صنعتی و غیر صنعتی زیادی از سوله دست دوم لاهیجان استفاده می شود. اما این موارد پرکاربرد ترین آن ها بود.

تفاوت سوله دست دوم لاهیجان با سایر سازه های عمرانی در چیست؟

سوله دست دوم در لاهیجان از گذشته تا کنون با  مصالح ابتدایی مانند چوب و سنگ ساخته شده و سپس تحت تحولاتی قرار گرفته و انواع جدیدتری از آن ها احداث شد. اما تفاوت سازه هایی ساخته شده از آجر، بتن و سیمان با سایر سوله ها باعث شده است که امروزه خریداران بیشتر در انتخاب خوب دقت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + پنج =