دسته‌بندی نشده

سوله دست دوم شهرکرد

سوله دست دوم شهرکرد سازه هایی  در زمینه ی صنعت بوده و توسط مهندسان سوله ساز طراحی می شوند.

این سازه ها فضاهایی بسیار بزرگ داشته و در درون آن ها ستون هایی قرار می گیرد. سقف سوله ها به دو صورت هلالی و شیب دار مشاهده می شود. که رایج ترین نوع آن سقف شیب دار است. متریال و مصالح مختلفی در فرایند سوله سازی بکار می رود. که پرکاربرد ترین آن ها فولاد و آهن است. سوله ها در تمامی واحد های صنعتی می توانند کاربرد داشته باشند. مانند: انبار، امور کشاورزی، کارخانه ها، تولیدی و کارگاه، نمایشگاه ها و فروشگاه، سالن های ورزشی و…

پیشنهاد می شود برای اطلاع دقیق از قیمت سوله دست دوم شهرکرد با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

مزایای سوله دست دوم شهرکرد

سوله ها می توانند به دو صورت نو و دست دوم به فروش برسند. اگر شما قصد خرید یک سوله به منظور راه اندازی کسب کاری را دارید اما نمی خواهید مبلغ بالایی برای خرید این محصول بپردازید می توانید از سوله دست دوم استفاده کنید. سوله ها به مرور زمان تغییرات خاصی نکرده و فرسوده نمی شوند. و بهترین گزینه برای کسانی هستند که می خواهند هزینه ی مناسبی برای خرید سوله بپردازند.

 مزیت بعدی سوله دست دوم شهرکرد از پیش آماده بودن آن است. و دیگر نیاز به گذراندن مراحل مختلف برای تولید و تحویل آن ندارید. تنها مرحله ی قابل اجرا در سوله های دست دوم نصب آن است.

مزیت دیگر مربوط به زمین سوله است. شما می توانید زمین سوله ی خود را خریداری کنید. در این صورت برای طولانی مدت در یک مکان ثابت مستقر هستید. و البته هر زمان مایل بودید می توانید سوله را به عنوان یک سوله دست دوم شهرکرد به فروش برسانید.

موارد استفاده از سوله دست دوم شهرکرد

 کارخانه جات، انبار، نمایشگاه و فروشگاها، پارکینگ، واحد های صنعتی در شرکت های نفت و پتروشیمی، آشیانه های هواپیما، محل های نگه داری قطار ها در ایستگاه های مترو یا راه آهن، محل هایی برای برگزاری مراسم های مختلف و همایش ها، مرغداری و گاوداری… .

در حالت کلی سوله ها در بسیاری از مشاغل صنعتی و غیر صنعتی کاربرد داشته و می توان موارد استفاده ی آن ها را تا حدی تغیر نیز داد. برای مثال شما پس می توانید سوله ی کارگاهی خود را برای مدت زمان موقتی به یک سالن ورزشی یا فروشگاهی تبدیل کنید. بدون آنکه لازم باشد هزینه ی زیادی بپردازید.

انواع سوله دست دوم شهرکرد

پیشنهاد می شود قبل از خرید سوله دست دوم شهرکرد انواع آن را به طور کامل بشناسید سپس به خرید این محصول اقدام کنید. سوله دست دوم در شهرکرد به چند دسته تقسیم می شوند که در این بخش چهار مدل رایج تر را نام میبریم:

سوله خرپایی:

این سوله ها بسیار سبک بوده و با استفاده از مصالح سبکی ساخته می شوند. میزان استفاده ی فولاد و آهن در آن ها کمتر از مدل های دیگر مانند سوله ی تیر ورقی ست. این سوله ها  به علت وزن پایین شان قیمت های مناسبی داشته و می توان گفت که ازپر استفاده ترین سوله ها هستند.

تیر ورقی:

سوله  های تیر ورقی از قدیمی ترین ساختار ها در سوله سازی می باشند. و امروزه استفاده از آنها کمتر شده است. معمولا درساختارشان فولاد زیادی بکار رفته وهمین سبب  شده است سنگین می باشند. و همان طور که گفته شد وزن سازه با با قیمت سوله دست دوم شهرکرد رابطه ای مستقیم دارد. جا به جایی این سازه ها تا حدی مشکل ست. اما از مزایای آن می توان به استحکام بالای سازه اشاره نمود.

سوله اچ اس اس:

سوله هایی قوسی شکل بوده و جز سوله های مدرن به حساب می آیند. در آن ها از فولاد استفاده شده و ستون هایی مخصوص دارند. از مزیت های سوله های اچ اس اس می توان به: نصب آسان و کم دردسر، استحکام بالا، قابل استفاده بودن در تمامی سوله ها است.

یو بی ام :

این مدل سازه درواقع ساخت آمریکا بوده و اخیرا در کشور بسیار پرطرفدار شده است. در واقع یو بی ام مدرن ترین مدل سوله سازی ست. و در بسیاری از مشاغل قابل تولید و استفاده  می باشد. معمولا برای ساخت سوله هایی با کمتراژ بالا از یو بی ام استفاده می کنند. این سوله ها به وسیله ی دستگاهی مخصوص ساخته می شوند. و از لحاظ قیمت از سوله های تیر ورقی مناسب تر بوده و می توانند مقرون به صرفه واقع شوند. در عین حال از کیفیت خوبی برخوردار باشند.

مراحل ساخت سوله دست دوم شهرکرد

سوله دست دوم شهرکرد معمولا طی چندین مرحله منظم تولید می شوند. که البته این مراحل طولانی نبوده و در مقایسه با سازه های بتنی و قدیمی ساز سریع تر آماده ی تحویل می شوند.در اولین مرحله لازم است انتظارات خریدار از سوله ی مورد نظرش مشخص شده و مهندس پروزه طبق آن نقشه ای را ترسیم کند. سپس این نقشه باید مجوز ساخت را از شهرداری منطقه دریافت کند.

 سپس مصالح و متریال لازم خریداری و گرد آوری شده و به محل تولید منتقل می شوند. و طبق اصول و نقشه ی رسم شده مراحل نصب قطعات و جوش دادن آنها به یک دیگر شروع می شود. سپس قطعات نصب شده در محل مورد نظر به یک دیگر متصل می شوند.

 قیمت سوله دست دوم شهرکرد

 سوله ها براساس فاکتور های مهمی قیمت گزاری می شوند. مانند وزن. که مهم ترین عامل است. هر قدر یک سوله سنگین تر باشد قیمت آن بالاتر محاسبه خواهد شد و هر قدر وزن آن پایین تر باشد قیمت آن نیز مناسب تر خواهد بود. فاکتور های دیگری مانند متریال بکار رفته شده، زیبایی ظاهری سوله دست دوم شهرکرد، زمین احداث سوله و…نیز در تعیین قیمت سوله دست دوم در شهرکرد تاثیر گزار هستند.

خرید سوله دست دوم دهانه 20 در شهرکرد

خرید سوله دست دوم دهانه 20 در شهرکرد، با ساختاری از تیرها و ستون‌های پیش ساخته می‌باشد. این فضا بهترین شرایط نگهداری محصولات را تضمین می‌کند و به حداقل رساندن جابجایی محصولات ذخیره شده کمک می‌کند. در سوله‌های دست دوم دهانه 20 کارایی وسایل مهار، سیستم‌های حمل و نقل و بالابر و سیستم‌های ورود و حمل مواد تضمین می‌شود.

یک سوله، به عنوان یک دارایی می‌تواند توسط یک کسب و کار خریداری شود و پس از عدم نیاز دوباره آن را بفروشید. به همین دلیل است که بازار خرید سوله دست دوم دهانه 20 در شهرکرد بسیار پویا است.

خرید سوله دست دوم دهانه 20 در شهرکرد یک سرمایه گذاری سودآور برای یک کارآفرین است. تنها چیزی که نیاز دارید یک موقعیت استراتژیک، یک فعالیت امیدوارکننده و تجهیزات مناسب است. همچنین می‌توانید برای کسب درآمد منظم آن را اجاره دهید. می‌توان آن را به یک سایت تولیدی تبدیل کرد تا سود زیادی به دست آورد.

خرید سوله دست دوم دهانه 20 در شهرکرد اغلب نیاز به بازسازی دارد تا فضا را بهبود بخشد و با نیازهای شما سازگار شود. برای انجام این کار با یک معمار تماس بگیرید. توصیه می‌شود قبل از انعقاد فروش، بر روی ویژگی‌های ملک تمرکز کنید و کارهایی را که باید انجام شود، انجام دهید. همچنین باید علاوه بر بودجه خرید، یک بودجه اضافی نیز برای بازسازی در صورت نیاز برنامه ریزی کنید.

برتری خرید سوله دست دوم دهانه 20 در شهرکرد

سرمایه گذاری در خرید سوله دست دوم دهانه 20 در شهرکرد مزایای مالی نیز دارد. به گفته متخصصان ساختمان، برآورد بازسازی در هر متر مربع در مقایسه با ساخت و ساز جدید هزینه کمتری دارد.

در برخی موارد، کارآفرینان یک سوله دست دوم را برای استفاده به عنوان فضای ذخیره سازی انتخاب می‌کنند، اما به طور کلی این یک سازه همه منظوره است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =