دسته‌بندی نشده

فروش سوله دست دوم

 سوله دست دوم و نو امروزه جز مهم ترین تجارت ها در تمامی کشور های جهان است. این سازه با قدمت چندین ساله سالیان سال است در میان صنعتگران جایگاه ویژه ای یافته و فروش سوله های دست دوم و نو بسیار رایج شده اند. در این مطلب قصد آن را داریم که شما را با ویژگی های سوله های دست دوم فروشی آشنا کنیم. و در رابطه با ماهیت این سازه نیز صحبت کنیم.

قیمت سوله های دست دوم فروشی

قیمت سوله دست دوم فروشی نیز یکی از مهم ترین فاکتور ها برای خرید می باشد. معمولا هر خریدار یا کارفرمایی که قصد خرید سازه ی کار کرده را دارد قیمت را یک فاکتور اساسی در نظر می گیرد. در نتیجه بهتر است دقت داشته باشید. قیمت پیشنهادی در خرید و فروش سوله های دست دوم به وزن آن ها وابسته است. یعنی هر قدر وزن سازه ای که انتخاب می کنید بیشتر باشد قیمت آن بالا تر محاسبه می گردد.

البته دقت داشته باشید علاوه بر عامل قیمت موارد دیگری نیز تاثیر گزار هستند. برای مثال نوع مصالح بکار رفته و کیفیت آن ها. برخی مواقع اجزای یک سازه کار کرده را تعویض می کنند تا کیفیت سوله دست دوم فروشی به حد مطلوب تری برسد. محیط و زمین سوله های دست دوم فروشی نیز در قیمت گزاری آن ها بی تاثیر نیست.

یکی از عوامل مهم در بالا  رفتن وزن سازه استفاده از مصالحی مانند آهن و فولاد است. همان طور که می دانید آهن یک عنصر بسیار سخت و سنگین محسوب می شود. در صورتی که می خواهید یک سوله دست دوم فروشی با قیمت مناسب تهیه کنید سعی کنید به ابعاد و وزن آن دقت نمایید. برخی مدل ها حتی دارای ابعاد بالایی بوده اما به علت تولید پیشرفته و مدرن دارای وزن پایینی هستند.

جهت استعلام قیمت با شماره فوق تماس حاصل فرمایید: 09129797300

نکات لازم در رابطه با خرید و فروش سوله دست دوم

نحوه ی انتقال مالکیت یکی از نکاتی ست که لازم است حین خریداری سوله دست دوم فروشی به آن دقت نمایید. علاوه بر آن دقت در انتخاب نوع سازه نیز بسیار پر اهمیت می باشد. دقت کنید که سوله دست دوم فروشی ای که انتخاب کرده اید با انتظارات شما مطابقت داشته باشد.

برای مثال شما با یک شرکت فروش سوله دست دوم تماس گرفته اید و قصد دارید مدل ها و موارد موجود آن را چک کنید‌. دقت کنید به لحاظ ابعاد و جنس همان گزینه ای باشد که مایل به خریداری آن هستید. سوله دست دوم فروشی بسیار بزرگ برای کار های متوسط مناسب نبوده و ممکن است موجب هدر رفتن هزینه های شما شود.

 تاریخچه سوله دست دوم فروشی

سوله های دست دوم فروشی همان سازه هایی هستند که به صورت کار کرده به برای خرید و فروش در نظر گرفته می شوند. شاید بخواهید بیشتر در رابطه با سوله بدانید. این سازه های فولادی پس از جریان انقلاب صنعتی اروپا در کشور های اروپایی رایج شده و سپس در طول چند دهه وارد کشور های دیگر از جمله ایران شدند. این ساختمان های غول پیکر یا کوچک از جنس فلزات سختی مانند فولاد بوده و در روند ساخت آن ها از آهن نیز استفاده می گردد.

از اجزای سازنده ی آن می توان پوشش سقف، تیر ورق، مصالح ساختمانی، سگراد، ستون ها و … را نام برد. که هر کدام از این اجزا تعاریف خود را دارند. این سازه امروزه جایگاه پر رنگی در میان امور  صنعتی و صنعتگران یافته است. و بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. محصولات و خدمات رفته رفته در طول زمان تحت تاثیر اصولی قرار گرفته و تغییرات مثبتی کردند. این تغییرات در جهت آسان سازی امور انسانی بوده و همواره موجب سرعت بخشیدن یا بالا رفتن کیفیت امور شده اند. در نتیجه فروش سوله های دست دوم رواج یافته و موجب بالا بردن سطح کیفی بسیاری از امور صنعتی یا تجاری شده اند.

اجزای سوله های دست دوم فروشی

ساختار و اجزای این سازه ها تا حدی پیچیده بوده و جز اصولی ترین سازه ها در صنعت می باشند. ساخت آن ها بر اساس محاسبات ریاضی مهندسی ست. و بسیار با دقت صورت می گیرد. اجزای سازنده ی این سازه شامل تیر ورق ها، سقف، انواع پوشش بدنه و سقف، رنگ مناسب سوله دست دوم فروشی، آهن و فولاد، سگراد، مهار بند و ..‌. می باشد.

این اجزا توسط مهندسان و برنامه ریزان ساخت سوله های نو و سوله های دست دوم فروشی مشخص می شوند. و با استفاده از آن ها اصول نقشه اجرا خواهند شد. اجزا در غالب مواقع در انواع سوله های نو یا سوله دست دوم فروشی یکسان هستند. اما اجزای جزیی تر معمولا متفاوت می باشند. و بر اساس کاربرد، ابعاد و نوع سوله های دست دوم فروشی انتخاب می گردند. در ادامه راجع به نصب و اتصال این اجزا بحث خواهیم کرد.

جهت استعلام قیمت با شماره فوق تماس حاصل فرمایید: 09129797300

مزایای خریداری و فروش سوله های دست دوم

سوله های دست دوم فروشی یک انتخاب بسیار بهینه و به صرفه برای کسانی می باشند که هم به هزینه و هم به کیفیت اهمیت می دهند. به این ترتیب که سوله های کار کرده با کیفیتی مطابق مدل های نو به فروش می رسند. این سازه ها برای مدتی که این زمان می تواند بسیار کم هم باشد کار کرده و سپس برای فروش گذاشته می شوند.

  فروش سوله دست دوم امروزه یکی از بهترین روش ها برای  ایجاد رونق در صنعت است. عمران، صنعت و تجارت زمینه های مناسبی برای فروش سوله دست دوم می باشند. با فروش سوله دست دوم توسط شرکت های مختلف استفاده از سازه های فولادی با بالا ترین کیفیت رواج می یابد. و دیگر کارفرمایان نیاز نیست زمانی طولانی را برای ساخت سازه های سنتی و آجری صبر کنند.

کاربرد سوله دست دوم فروشی

این سازه را می توان در بسیاری از امور بکار برد که به مهم ترین آن ها اشاره خواهیم کرد. در واحد های عظیم صنعتی مانند شرکت های پتروشیمی، نفت و یا برق از این سازه بسیار استقبال می گردد. علاوه بر آن از سوله های دست دوم فروشی به عنوان پارکینگ، محل های نگه داری اتوبوس، قطار، هواپیما و … نیز استفاده می گردد. برخی از آن ها  نیز برای امور کشاورزی کاربرد دارند. از سوله های دست دوم فروشی در امور بازرگانی نیز استفاده می شود.

برای مثال برای ایجاد فروشگاه ها و نمایشگاه های فروش موقت یا محل نگه داری وسایل و محصولات. علاوه بر این ها  یک سوله دست دوم فروشی محل مناسبی برای نگه داری ابزار الات شماست. و می تواند به عنوان یک انبار مطمعن و پر کاربرد بکار گرفته شود. در نظر داشته باشید سازه هایی که نو هستند شاید انتخاب مناسبی برای کسانی که سوله را به عنوان انبار می خواهند نباشند. چون هیچکس به دنبال یک سازه ی مدرن و نو برای انبار خود نمی گردد.

عقد قرار داد سوله های دست دوم فروشی

برای تحویل و خرید سوله دست دوم فروشی می بایست مراحل قانونی آن طی شود. برای مثال ابتدا لازم است فروشنده ی سوله دست دوم فروشی و خریدار سوله های دست دست دوم فروشی با یک دیگر بر سر قیمت به توان برسند. سپس قرار دادی معتبر تنظیم گردیده و برای تحویل آن اقدام خواهد شد. زمین سوله های دست دوم فروشی می تواند بسیار متنوع باشد. برخی سازه ها قابل جا به جایی و برخی دیگر ثابت هستند

مزایای خرید و فروش سوله دست دوم

سوله دست دوم فروشی در کوتاه ترین زمان ممکن آماده ی تحویل می شود. زمان بندی امروزه یک فاکتور بسیار مهم برای کارفرمایان است. سوله های دست دوم فروشی از پیش ساخته شده و مورد استفاده نیز قرار گرفته اند. و نیازی نیست فرد خریدار مدت زمان زیادی را برای ساخت آن ها منتظر بماند.

در نتیجه یکی از مهم ترین مزایای خرید سوله دست دوم فروشی صرفه جویی در وقت و زمان است. از دیگر مزایای مهم در استفاده از سوله های دست دوم فروشی همان قیمت آن است که در مقابل کیفیت بسیار به صرفه است. واژه ی کار کرده یا دست دوم می تواند ذهن شما را به سمت بی کیفیت تر بودن معطوف کند. اما چنین نیست و بسیاری از سوله های دست دوم فروشی دارای یک کیفیت مطلوب و متناسب با مدل نوساز هستند. در نتیجه به راحتی می توانید برای خرید و فروش سوله دست دوم اقدام کنید.

فروش سوله دست دوم در مهام سوله

امروزه شرکت های بسیاری اقدام به خرید و فروش سوله دست دوم کرده اند. به منظور خرید و فروش سوله دست دوم بهتر است بسیار تحقیق کرده و این کار را از طریق یک شرکت معتبر انجام دهید. شرکت مهام سوله و سایت آن با سالها تجربه و سابقه یک گزینه ی محبوب و مناسب محسوب می شود.

این شرکت سالهاست اقدام به فروش سوله دست دوم کرده و در این زمینه بسیار موفق بوده است. جلب رضایت مشتری و گام به گام با مشتری پیش رفتن بزرگ ترین عامل پیشرفت این فروشگاه است. در صورت تمایل به خرید سوله دست دوم فروشی با شماره تماس های موجود در سایت تماس گرفته و با مشاوران ما در این زمینه مشورت نمایید. با تشکر از همراهی شما مشتری گرامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 6 =