دسته‌بندی نشده

سوله دست دوم اردبیل

 سوله دست دوم اردبیل یک مدل سازه است که  در یک بازه ی زمانی مورد استفاده قرار گرفته شده و در واقع کار کرده است. این ساختمان های فولادی در سالهای اخیر در ایران رواج یافته اند. و ریشه ی آن به پس از انقلاب صنعتی در گشور های اروپایی باز می گردد. این سازه های فولادی و آهنی مورد توجه بسیاری از تولید کنندگان و حتی فروشندگان قرار گرفت. و در واحد های مختلف صنعتی استفاده می گردد.

این سازه ها عبارت اند از: کارخانه جات ها، کارگاه ها، سالن های برگزار کننده ی مراسمات ، کار گاه های نگهداری قطعات و ماشن آلات سنگین، امور کشاورزی، سالن های برگزاری ورکشاب های آموزشی، انبار، آشیانه های قطار و هواپیما، گلخانه ها و محل کشت  گیاهان، پارکینگ بیمارستان ها و فضاهای بزرگ ، فضاهای برگزار کننده ی سمینار ها و جلسه ها، نمایشگاه ها، سالن های ورزشی و … در این مقاله توضیحاتی خواهیم داد راجع به قیمت سوله دست دوم اردبیل و خرید این محصول.

مزایای خرید سوله دست دوم اردبیل

در خرید سوله دست دوم هزینه های تولید و احداث از تولید گرفته تا منتقل کردن آن  مبلغی حدود 40 الی 60 درصد برای مشتری را صرفه جویی خواهد کرد. سوله نوساز از قطعات و مواد اولیه ی نو و تازه خریداری شده در ساخت خود استفاده می کند. اما در سوله دست دوم اردبیل اینطور نیست و قطعات سالم اما استفاده شده هستند. البته گاها ممکن است برخی قطعات را تعویض کرده و به صورت نو از ابتدا وصل کنند.

خرید سوله دست دوم در اردبیل دارای مزایای زیادی می باشد. این سازه ها نسبت به انواع نوساز ارزان تر بوده و مقرون به صرفه تر هستند. یعنی به طور قابل توجهی هزینه ها را کاهش می دهند. و به لحاظ کیفیتی نیز تفاوت چندانی نداشته باشند. چرا که متریال استفاده شده در سوله ها معمولا از فولاد و آهن بوده و در گذر زمان تغییرات چندانی نمی کنند..

هنگام خرید سوله دست دوم اردبیل به چه نکاتی دقت کنیم؟

به جهت خرید این محصول لازم است از طریق شرکت های با سابقه و معروف اقدام کنید. مهام سوله سالهاست در عرصه ی فروش سوله دست دوم در اردبیل فعالیت کرده ودر این زمینه بسیار با تجربه عمل می کند. در صورت تمایل می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته و برای خرید سوله دست دوم اردبیل از کارشناس فروش ما اطلاعات و مشاوره دریافت کنید. حین خرید سوله دست دوم در اردبیل بهتر است به برخی نکات دقت کنید که شامل موارد زیر می باشند:

  • اندازه گیری های طول و عرض و ابعاد کلی سازه و مطابقت دادن آن با ابعاد استاندارد در بازار
  • شکل ساخت و مدل آن که می تواند یو بی ام یا خرپایی باشد
  • کیفیت مصالح مورد استفاده در سوله دست دوم در اردبیل نوع آهن، فولاد و تیر ورق های استفاده شده.
  • استحکام در برابر حوادث و رویداد های طبیعی..
  • میزان میزان تحمل بار توسط بدنه و سقف ها

قیمت سوله دست دوم اردبیل

یک قیمت به صرفه بوده و در مقابل پرداخت آن مبلغ سازه ای تحویل می گیرید که از خرید آن  پشیمان نخواهید شد.علاوه بر این زمان بندی تحویل سوله دست دوم در اردبیل شده کمتر شده  واین امر موجب افزایش سرعت در انجام امور کار فرمایان می شود. و فرد کارفرما یا همان خریداران سوله دست دوم می توانند در مدت زمان کم تری سفارش خود را تحویل بگیرند.

یعنی علاوه بر قیمت سوله دست دوم اردبیل که یک قیمت به صرفه است. فاکتور هایی هایی مانند زمان بندی نیز بسیار پر رنگ می باشند در نتیجه برای افرادی که می خواهند کار خود را به سرعت شروع کنند خرید سوله دست دوم اردبیل پیشنهاد می شود.

عوامل تاثیر گذار در قیمت سوله دست دوم در اردبیل

سوله دست دوم در اردبیل جز پر استفاده ترین و پر فروش ترین سازه های عمرانی در کشور می باشند.  و در دهه های اخیر درصد زیادی از خرید و فروش های ساختمانی مربوط به  سوله دست دوم اردبیل است. در این مطلب نکاتی راجع به قیمت آن بیان خواهیم کرد.

سوله دست دوم اردبیل و سایر سوله های دست دوم ممکن است زمان زیادی مورد استفاده قرار نگرفته باشند یا آنکه در مدت موقتی اجاره شده باشند.این سازه ها نیز ممکن است برای فروش گذاشته شوند. این ساختمان ها خرابی ها یا ایراد های چندانی نداشته و برخی از آن ها با قطعات تازه تعویض شده به مشتری تحویل داده می شوند.

و صرفا به علت آنکه یک دوره به کار گرفته شده اند تخفیف های چند درصدی حین فروش برای آن ها در نظر گرفته می شود. قیمت سوله دست دوم  اردبیل در فروشگاهی مانند  مهام سوله با نازل ترین و معقول ترین قیمت به فروش می رسد. و طی سالها فعالیت در عرصه ی فروش سوله دست دوم اردبیل توانسته است اعتماد مشتریان را جلب کند.

از عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت آن وزن آن می باشد. وزن از فاکتور های اصلی بوده و می تواند تعیین کننده ی رنج قیمت باشد. و عموما سوله های گران قیمت وزن بالاتری دارند. مانند نوع شکل ظاهری و ساختار اصلی سوله دست دوم در اردبیل ، نوع اسکلت ، نوع صفحات و تیر ورق های بکار رفته ، زیبایی ظاهری و نوع سقف ، خرپایی بودن یا مدل یو بی ام ، جغرافیای زمین سوله دست دوم در اردبیل و …

مشخصات سوله دست دوم در اردبیل

در این بخش از توضیحات راجع به برخی از مشخصات سوله دست دوم در اردبیل بحث خواهیم کرد.

 عرض:عرض یک پارامتر متغییر است و در بخش دهانه ها از 25 الی 35 متر می تواند تغییر کند. که این عدد بر اساس اندازه ها و ویژگی های فنی مشخص خواهد شد..

طول دهانه: طول دهانه در میزان اهن مصرف شده و قیمت سوله دست دوم اردبیل تاثیر گذار است. برای مثال فرض کنید سفارش شما برای خرید سوله دست دوم اردبیل حدود ۲۰متر دهانه دارد. در این صورت احتمالا باید مبلغ بیشتری نسبت به مدلی بپردازید که عرض دهانه ی آن ۱۰یا ۱۵ متر می باشد..

شیب سوله :شیب سوله دست دوم  اردبیل بستگی به  اندازه ی دهانه ی آن دارد و این دو در واقع بر اساس اندازه ی یک دیگر بنا می شوند.. که به طور رایج بین ۱۰ تا ۳۰ درصد در نظر گرفته می شود..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 13 =