دسته‌بندی نشده

سوله دست دوم سبک

سوله دست دوم سبک نوعی از بناهای مدرن است که توسط ساختار مهندسی خاص خود تولید می شود. سوله دست دوم سازه های عمرانی از جنس آهن و فولاد بوده که طی چند مرحله احداث می شوند. این ساختمان های فولادی سالهای اخیر در صنعت رشد چشم گیری داشته و بسیار پر کاربرد می باشند.

در واقع می توان گفت سوله ها جایگزین های مناسبی برای ساختمان های آجری و بتنی هستند. و در راه اندازی کسب و کار و ایجاد مشاغل می توانند کمک کننده تر باشند. برای استعلام قیمت سوله دست دوم سبک با کارشناسان ما از طریق شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

استعلام قیمت سوله دست دوم سبک

با توجه به نوسانات بازار به شما مشتریان گرامی پیشنهاد می شود برای اطلاع دقیق از قیمت روز آن و نحوه ی خرید و سفارش با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان و مشاوران ما شما را در خرید ایم محصول یاری نمایند.

جهت استعلام قیمت سوله دست دوم سبک: 09129797300

 شکل ظاهری سوله دست دوم سبک

 به احتمال بسیار بارها دراطراف خود یا حاشیه ی شهر سوله هایی را مشاهده کرده اید. این سازه ها به شکل سالن هایی بزرگ با پوشش های مختلف مانند فولاد یا آجر در بدنه هستند که سقف هایی معمولا شیب دار دارند.

در درون آن ها فضایی بسیار گسترده دیده می شود. که در آن ستون هایی وجود دارد. البته لازم به ذکر است این توصیف یک سوله ی پرکاربرد و رایج بود. و سوله هایی وجود دارد  که هم سقف شان هلالی شکل بوده و هم بدون ستون احداث می شوند. سوله ها اغلب از فولاد وسایر فلزات محکم ساخته می شوند. و از قسمت تاج سقف به سمت دیواره ها دارای  درصد شیب های مختلفی می باشند. در این مقاله راجع به  انواع و  قیمت سوله سبک دست دوم بحث خواهیم کرد.

 کاربرد سوله دست دوم سبک

سوله دست دوم سبک در تمامی مشاغل(اغلب صنعتی) نقش پررنگی داشته و روز به روز در حال رونق گرفتن است. شرکت های سوله ساز معمولا تیم هایی متخصص را تشکیل داده که در آن ها مهندسان براساس اصول سوله سازی اقدام به ثبت سفارش از مشتری می کنند. این سازه ها به شکل روز افزون در حال رشد و پیشرفت هستند. به طوری که از سوله های بسیار سنگین به سوله های سبک تبدیل شدند. و این مسئله در قیمت سازه ها نیز تاثیر بزرگی داشت.

 سوله ها نیز مانند هر تولید دیگری به طور کارکرده هم به فروش می رسند. ساختار تشکیل دهنده ی سوله فلزات بسیار محکم و با استقامت می باشد. در نتیجه احتمال فرسودگی و از بین رفتن قطعات سوله بسیار کم است.

فروش سوله سبک دست دوم توسط تیم مهام سوله انجام می شود. پیشنهاد می کنیم برای مشاوره و ثبت سفارش با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

پس با این حساب می توان با خیال راحت سوله های دست دوم را جایگزین نو کرد. فقط لازم است قبل از خرید سوله دست دوم سبک از مشخصات آن به طور کامل آگاه شده و قسمت های مختلف آن را بررسی کنید. برای مثال رنگ های استفاده شده برای رنگ آمیزی بدنه ی سوله می بایست ضد زنگ باشد ودر گذر زمان دچار پریدگی و زنگ زدگی نشود.

نکات مثبت سوله دست دوم سبک

خرید سوله سبک دست دوم مزایای بسیار زیادی دارد. از مهم ترین مزایای این محصول می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  1. کاهش قیمت سوله دست دوم سنگین از 20 الی 50 درصد
  2. امکان فروش مجدد سوله
  3. تحویل سریع و به موقع سوله بدون معطلی
  4. بدون احتیاج به تنظیم مجدد قطعات

جهت استعلام قیمت سوله دست دوم سبک: 09129797300

 مزیت های سوله دست دوم سبک نسبت به سایر سازه ها چیست؟

سوله ها بهترین انتخاب برای کار فرمایانی هستند که قصد خرید یک مکان برای اجرای کسب وکار خود را دارند. از مزیت های سوله دست دوم سبک می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  1. امکان جا به جایی سوله ها به مکان هایی دیگر
  2. امکان ایجاد تغییرات ظاهری و نظر دهی در تمامی مراحل ساخت
  3. زیبایی و مدرن بودن سوله نسبت به سازه های قدیمی و آجری
  4. قابلیت استفاده ی چند باره از یک سوله به منظور چند عمل
  5. امکان اجاره دادن سوله ی خریداری شده
  6. پایین تر بودن قیمت سوله سبک دست دوم

ابعاد و ارتفاع سوله دست دوم سبک چقدر است؟

 دهانه ی سقف و شیب درسوله ها به شکلی ست که بر اساس ارتفاع وطول و عرض سوله مشخص می شود. ارتفاع سوله ها میانگین بین 4 الی 20 متر می تواند باشد.

اجزای مختلف سوله دست دوم سبک عبارتند از:

  • استرات
  • مهار بند
  •  سگراد
  • پرلین
  • ساندویچ پنل
  • جرثقیل
  • فریم یا قاب اصلی

انواع سوله دست دوم سبک

بهتر است قبل از خرید سوله دست دوم سبک از انواع آن به طور کامل آشنا شوید. سپس با توجه به کاربردی که مد نظر دارید به انتخاب یکی از انواع آنها اقدام کنید.

  1. تیر ورقی
  2. یو بی ام
  3. خرپایی
  4. ال اس اف
  5. اچ اس اس
  • سوله دست دوم تیر ورقی:

سوله تیر ورقی از نوع سنگین بوده و به همین علت از وزن بالایی برخوردار است. این نوع سازه برای اکثر مشاغل مورد استفاده قرار می گیرد. سول دست دوم سبک در تمامی نمایندگی های فروش قابل بازدید است. و شما می توانید به جهت انتخاب بهتر وزن آن ها را بررسی کنید.

  • سوله خرپایی:

سوله ی سبک خرپا نسبت به سایر دارای وزن پایین تری هستند. و می توانند یک گزینه ی عالی برای کسانی باشند که قصد ندارند هزینه های زیادی متحمل شوند. این نوع سازه هم تقریبا برای تمامی عناوین مورد استفاده قرار می گیرد. و محدودیتی در نحوه ی استفاده ی آن وجود ندارد. قیمت سوله دست دوم سبک از نوع خرپا می تواند بسیار متفاوت باشد.

  • سوله اچ اس اس:

امروزه برخی از سازه ها توسط پروفیل های فولادی در اشکال مختلفی تولید و احداث می شوند. سوله فوق سبک دست دوم تیر ورقی می توانند شامل مدل های زیر باشند:

  1. سوله تیر ورقی هشتی با مقطع دایره ای
  2. سوله تیر ورقی با تیر ساخته شده از ورقه
  3. سوله تیر ورقی قوسی با مقطع دایره ای

زمین برای خرید سوله سبک دست دوم

تفاوتی نمی کند که وزن سفارش شما چقدر است. و در نهایت شما به عنوان یک خریدار می توانید سوله دست دوم سبک خود را به دو روش احداث کنید. روش اول خرید زمین مورد نظر است. که می توانیم از شهرداری منطقه آن را طلب کنیم و روش دوم اجاره ی همان زمین است. در دو حالت لازم است مجوز احداث از شهرداری محل دریافت شود.

خرید سوله دست دوم دهانه 20 سبک

سوله دست دوم دهانه 20 سبک، سازه‌ای فلزی با طراحی سقف شیبدار است که کاربرد اصلی آن در ساخت  انبارها، کارخانه‌ها، فروشگاه‌ها، تعمیرگاه‌ها و سالن‌های ورزشی است. جالب است بدانید که سوله دست دوم دهانه 20 سبک، تنها سازه سبکی است که نصب آن با جرثقیل امکان پذیر می‌باشد.

سوله دست دوم دهانه 20 سبک، در مقایسه با سایر انواع سوله، قیمت کمتری دارد. در واقع می‌توان گفت قیمت این نوع از سوله، حدود 35 درصد از دیگر انواع مشابه، ارزان‌تر است. از دیگر ویژگی‌های برجسته سوله دست دوم دهانه 20 سبک می‌توان به نصب سریع آن اشاره کرد.‌ علت این موضوع به دست دوم بودن سوله برمی گردد.

سوله‌های دست دوم سبک، از مقاومت بالایی نیز برخوردار می‌باشند. این سوله‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در بزار شرایط آب و هوایی سخت، بارش برف سنگین، وقوع طوفان و حتی زلزله، استحکام خود را حفظ کنند.

وحود است مزایا، خرید سوله دست دوم دهانه 20 سبک را به گزینه‌ای ایده آل برای استفاده در پروژه‌های صنعتی و تفریحی تبدیل کرده است. در صورت تمایل به خرید سوله دست دوم دهانه 20 سبک و آگاهی از هزینه و شرایط تحویل، با شماره‌های درج شده، تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 9 =