دسته‌بندی نشده

سوله دست دوم گیلان

سوله دست دوم گیلان - سوله دست دوم مهام سوله

سوله دست دوم گیلان یک مدل سازه ی کارکرده است که در صنعت ودر واحد های مختلف صنعتی استفاده می شود. این سازه ها عبارت اند از: کارخانه جات ها، کارگاه های صنعتی، کار گاه های نگهداری قطعات و ماشن آلانت سنگین، آشیانه های قطار و هواپیما، گلخانه ها و محل کشت گل، پارکینگ، فضاهای برگزار کننده ی جلسات، نمایشگاه ها، سالن های ورزشی و … در این مقاله توضیحاتی راجع به روند خریداری و قیمت سوله دست دوم گیلان خواهیم داد.

خرید سوله دست دوم گیلان

در زمان خرید سوله دست دوم گیلان لازم است دقت کنید که این سازه را از یک شرکت مطمعن خریداری کنید. تا سوله دست دوم شما همه ی امکانات مورد نیاز و با اهمیت لازم را داشته باشد. برای مثال از مقاومت بالایی در برابر بار برخوردار بوده و از رنگ های با کیفیتی در رنگ آمیزی بدنه ی آن استفاده شده باشد. و هم چنین روند نصب آن آسان و بی دردسر انجام شود..

مزایای استفاده از سوله دست دوم گیلان

در خرید سوله دست دوم گیلان هزینه های  مراحل اولیه تولید و ساخت و ساز چیزی حدود چهل الی شصت درصد کاهش خواهد داشت. که این مسئله برای کسانی که مایل به خرید سولهای گران نیستید یا بودجه مالی آن ها برای خرید سوله نوساز کافی نیست مناسب است. سوله های نوساز به دلیل مواد اولیه استفاده شده و سایر فاکتور ها با قیمت بالا تری محاسبه می شوند.

اما قیمت سوله دست دوم گیلان یک قیمت بهینه بوده و در مقایسه با کاربرد آن کاملا مطلوب است. علاوه بر این زمان بندی تحویل سوله بسیار مناسب تر و کمتر  می شود. و فرد کارفرما یا همان خریدار سوله دست دوم گیلان می تواند بسیار سریع تر سفارش خود را دریافت کند. یعنی علاوه بر قیمت سوله دست دوم گیلان که یک قیمت بهینه است المان زمان بندی نیز با اهمیت است.  در نتیجه برای مدیران و کارفرمایانی که وقت کم تری دارند یا نیاز است پروژه ی خود را زودتر آغاز کنند. خرید سوله دست دوم گیلان پیشنهادی مناسب است.

خرید سوله دست دوم گیلان می تواند ازچند جهت بسیار مفید واقع شود. این سازه ها نسبت به  انواع نوساز از لحاظ قیمت مقرون به صرفه تر هستند. یعنی چیزی حدود 30 الی 50 درصد می توانند هزینه های کار فرمایان را کاهش دهند. و به لحاظ کیفیتی نیز تفاوت چندانی نداشته باشند. چرا که متریال استفاده شده در سوله ها معمولا از فولاد و آهن بوده و به مرور زمان تغییر چندانی نمی کنند. البته لازم است رنگ های بکار رفته در سوله ها ضد زنگ بوده و در مقابل رطوبت تغییری نکند.

قیمت سوله دست دوم گیلان

سوله دست دوم گیلان  یکی از جدیدترین انواع سازه در دهه های اخیر می باشد. این ساختمان ها به دو صورت نوساز و کارکرده تولید شده و به فروش می رسند. سوله دست دوم گیلان در بسیاری از مشاغل کاربرد داشته و بسیاری از کارفرمایان جهت در نظر گیری محیطی برای راه اندازی فضای شغلی از آن استفاده می کنند. این سازه ها توجه اغلب مدیران صنعتی و شرکت های معتبر را به خود جلب کرده است.

سوله دست دوم گیلان و سایر شهر ها ممکن است بدون کوچک ترین تغییری یه قیمت پایین تری به فروش برسند. این سازه ها دچار خرابی یا فرسودگی نمی شوند. و صرفا به علت آنکه یک دوره به کار گرفته شده اند تخفیف چند درصدی بر روی آن ها اعمال می شود. قیمت سوله دست دوم گیلان در سایت ما یک قیمت مطلوب بوده . و همواره خریداران آن راضی می باشند. از عوامل تاثیر گزار بر روی قیمت سوله دست دوم گیلان وزن سازه می باشد. وزن هر قدر بالا تر باشد، یا اینکه مساحت و متراژ سازه ما بیشتر باشد قیمت آن نیز بالا تر محاسبه می شود. البته علاوه بر قیمت پارامتر ها و فاکتور های دیگری نیز وجود دارند. مانند نوع ساختار، زمین سوله دست دوم گیلان، زیبایی ظاهری و نوع سقف و …

مشخصات اصلی سوله دست دوم گیلان

در این قسمت از مقاله برخی از مهم ترین مشخصات فنی این ساختمان را شرح خواهیم داد.

عرض سوله دست دوم گیلان: عرض هر سازه ای می بایست بر اساس یکسری استاندارد ها بنا شود. و هم چنین با طول آن تناسب داشته باشد. دهانه ی آن نیز در حدود ۲۰ تا ۳۵ متر می باشد. البته این اعداد متغییر است. و ممکن است به طور دقیق یافت نشود اما بطور تقریبی وجود با اختلاف بسیار کم دارد.

طول دهانه: طول دهانه سوله دست دوم در گیلان در میزان اهن مصرف شده و قیمت سوله دست دوم گیلان تاثیر گذار است. برای مثال فرض کنید سفارش شما برای خرید سوله دست دوم گیلان حدود ۲۰متر دهانه دارد. در این صورت احتمالا باید مبلغ بیشتری نسبت به مدلی بپردازید که عرض دهانه ی آن ۱۰یا ۱۵ متر می باشد.

ارتفاع: این ارتفاع در سولهای که دارای طراحی  استاندارد می باشند غالبا از حدود  شش الی بیست تا بیست و پنج متر می باشد.

شیب سوله :شیب سوله دست دوم  در گیلان بستگی به  اندازه ی دهانه ی آن دارد و این دو با یک دیگر ارتباط مستقیمی دارند. که به طور رایج بین ۱۰ تا ۳۰ درصد بنا می شود.

هنگام خرید سوله دست دوم گیلان به چه نکاتی دقت کنیم؟

  • اندازه گیری های طول و عرض و ابعاد کلی سازه و مطابقت دادن آن با ابعاد استاندارد در بازار.
  • شکل ساخت سوله دست دوم گیلان و مدل آن که می تواند یو بی ام یا خرپایی باشد.
  • کیفیت مصالح مورد استفاده در سوله دست دوم در گیلان نوع آهن، فولاد و تیر ورق های بکار برده شده در سوله دست دوم در گیلان
  • مقاومت و استحکام سازه در برابر حوادثی مانند بارش های سنگین برف، باران، زلزله و.. ..
  • میزان اصطکاک سوله و میزان تحمل بار آن
  • زمان استفاده شدن سوله دست دوم در گیلان قبل از فروش. که ممکن است در قیمت سوله دست دوم گیلان تاثیر گزار باشد
  • کیفیت رنگ بدنه و قطعات که می بایست از برند های مخصوصی باشد و سازه را به مرور زمان دچار زنگ زدگی نکند
  • وجود تمامی قطعات سوله در آن و بستن و نصب ساده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 20 =