دسته‌بندی نشده

سوله دست دوم رشت

سوله دست دوم رشت انواعی از سازه های جدید و مدرن هستند که در صنعت رواج پیدا کرده و امروزه از انواع آن ها در شغل های مختلف استفاده می شود. چند نمونه از زمینه هایی که بهتر است برای آن ها سوله خریداری کرد در ادامه مطلب ذکر شده است: فروشگاه ها، سالن های برگزاری همایش، کارگاه های آموزشی و هنری، سالن ورزشی، کار خانه های صنعتی و بسیاری از مشاغل دیگر.

مهام سوله مفتخر به خرید و فروش سوله دست دوم رشت با بالاترین کیفیت ممکن می باشد. برای اطلاع دقیق از قیمت سوله دست دوم رشت از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان و مشاوران ما در ارتباط باشید.

خرید سوله دست دوم رشت چگونه و از چه طریق انجام می گیرد؟

پس از وقوع انقلاب صنعتی اروپا در سایر کشورهای جهان احداث سوله رایج گردید .این سازه ها در ابتدا با استفاده از مصالح ابتدایی و نه چندان مقاوم ساخته می شدند سپس به مرور دچار تحولات  زیادی شده و از فولاد در مراحل تولید آن ها استفاده شد. هم اکنون نیز در سراسر شهر های کشور شرکت های تولید سوله مشغول به فعالیت هستند و خریداران می توانند با مراجعه حضوری یا اینترنتی سفارش خود را پس ازمشورت با مشاوران  پروژه به ثبت برسانند.

تفاوت سوله دست دوم یا سوله نو 

سوله از آن دسته محوصلات یا خدماتی ست که به آسانی آسیب نمی بیند و تا سالیان سال قابل بهره برداری ست. در نتیجه می توان برای صرفه جویی در مبلغ هزینه ی کلی وسایر هزینه ها یک سوله کار کرده را خریداری نمود.

از دیگر مزایای سوله صرفه جویی درهدر رفتن زمان است. چرا که ساخت آن نیازمند صرف وقت بسیاری ست و باید مراحل مختلفی را تا تحویل طی کند. اما سوله های کارکرده به طور معمول از قبل آماده بوده و تنها می بایست در محیط مورد نظر ثبت شوند.

خرید سوله دست دوم رشت و یا هرسوله ی کار کرده ی دیگر مستلزم توجه است. و کارفرما لازم است تمامی بخش های سوله را با دقت بازبینی کرده سپس احداث آن را آغازکند.  رنگ بدنه ی سوله بهتر است ضد زنگ باشد و در فرایند ساخت و رنگ آن از رنگ های مخصوص و با کیفیت بهره برداری شده باشد.

انواع سوله دست دوم در رشت

سوله دست دوم رشت به لحاظ ساختاری و ظاهری به دسته های مختلفی تقسیم می شوند که در ادامه مطلب چد مورد را شرح خواهیم داد. بهتر است قبل از خرید سوله دست دوم رشت با ویژگی های انواع آن به طور کامل آشنا شوید.

سوله خرپا: مشخصه ی اصلی این سوله ها سبک بودن آن است. که هم در قیمت نهایی سوله کمک کننده بوده و هم نصب و جا به جایی آن راحت تر از سایر سازه هاست. این سوله برای ایجاد فروشگاه، نمایشگاه، گلخانه و یا سالن های همایش بسیار مناسب است.

سوله ی تیرورقی : وزن آن ها بالا و در مقابل قیمت هایشان نیز سنگین است. این نوع از سوله های دست دوم در رشت سنتی بوده و کمتر از سایر سازه ها مورد استفاده قرار می گیرند. در حالت کلی بهتر است سوله های یو بی ام و خرپار را برای خرید خود در نظر داشته باشید.

سوله یو بی ام: از مدرن ترین سوله ها بوده و توسط دستگاه های به خصوصی ساخته می شوند. وزن قطعات آن ها نه به سبکی خرپا و نه به سنگینی تیر ورقی ست. از مزایای آن می توان به امکان نصب راحت و ظاهری زیبا اشاره کرد. سقف سوله های یو بی ام معمولا به صورت قوسی شکل بوده و امکان جا به جایی آن ها بسیار دشوار است.

آیا خرید زمین سوله ممکن است؟

بله زمین سوله نیز مانند سایر زمین های تجاری قابل خرید و فروش است. و خریدار در صورت تمایل  می تواند زمین را خریداری کند. بنابراین یکی از عوامل تاثیر گزار در قیمت فروش سوله دست دوم رشت می تواند نوع زمین آن باشد.

 اجاره ی سوله دست دوم در رشت نیز یک گزینه مناسب برای کسانی ست که قصد خرید دائمی سوله را ندارند. و ترجیح می دهند در زمان کوتاهی از یک سوله برای امور شغلی خود استفاده کنند. سپس در موعد مقرر و پس از کسب سود مورد نظر آن را به صاحب اصلی اش برگردانند.

مراحل سوله سازی رشت به زبان آسان

 مراحل ساخت سوله دست دوم رشت به این صورت است که ابتدا تمامی اطلاعات سوله اعم از متراژ وابعاد، ارتفاع، نوع و زمینه ی کاربری سوله، منطقه ی ساخت سوله و بررسی خاک و زمین، بررسی وضعیت زلزله خیزی و … در نظر گرفته  می شود و پس از مشورت نهایی تصمیم گیری کلی انجام می گیرد. سپس شرکت های سازنده وارد مرحله ی دوم سوله سازی رشت یعنی دریافت مجوز ساخت و راه اندازی پروژه از شهرداری می شوند.

در مرحله ی سوم مصالح و مواد لازم  و خریداری شده هم چنین ماشین آلات مورد نیاز برای شروع پروژه توسط مهندس و کارگران مجموعه  تهیه شده و شروع به ساخت قطعات مانند درب، پنجره، ستون ها و دهانه ها می کنند.

 سپس پس از جوش دادن قطعات یا اتصال کردن قطعات سوله دست دوم رشت به وسیله ی پیچ و مهره به یک دیگر قطعات برای نصب به وسیله ی جرثقیل های سقفی و دیواری به محل زمین مورد نظر انتقال داده می شوند. و مرحله های نهایی راه اندازی آن آغاز خواهد شد.

خرید سوله دست دوم دهانه 20 در رشت

در ابتدا، بهتر است با مفهوم دهانه سوله آشنا شوید و انواع آن را به دقت بشناسید. ما به طریقی بسیار ساده، می‌توانیم این موضوع را به شما توضیح دهیم. دهانه در ساختمان سوله به مسیر ورود و خروج استاندارد اشاره دارد. یا به عبارت دیگر، دهانه سوله به کاربرد استانداردها و ضوابط بین‌المللی در مراحل طراحی و اجرا اشاره می‌کند. مهندسان برای ساخت یک سوله باید تمام محاسبات را با دقت انجام دهند. این مهم است که بدانید دهانه هر سوله بر اساس نوع کاربری آن متفاوت است و در واقع ابعاد آن بسته به نیازهای خاص متغیر خواهد بود.

مزایای خرید سوله دست دوم دهانه 20 در رشت

  • کاهش استهلاک:

برخلاف اقلام جدیدی که می‌توانند به سرعت ارزش خود را از دست بدهند، استهلاک در سوله استفاده شده ممکن است کمتر قابل توجه باشد. اگر تصمیم به فروش مجدد سوله در آینده داشته باشید، می‌تواند سودمند باشد، زیرا ممکن است ارزش بیشتری را حفظ کند.

  • انعطاف پذیری در طراحی:

سوله‌های دست دوم در سبک‌ها و طرح‌های مختلفی وجود دارند که گزینه‌های بیشتری را برای یافتن ساختاری متناسب با ترجیحات شما در اختیار شما قرار می‌دهند. این انعطاف پذیری می‌تواند به ویژه مفید باشد اگر به دنبال اندازه یا سبک خاصی هستید که ممکن است به راحتی در سوله های جدید موجود نباشد.

  • شخصی سازی:

اگر از پروژه‌های خودتان لذت می‌برید، یک سوله دست دوم یک پایه عالی برای سفارشی‌سازی فراهم می‌کند. شما می‌توانید سوله را تغییر دهید و شخصی سازی کنید تا نیازهای خود را بدون محدودیت‌های یک ساختار از پیش طراحی شده مطابقت دهد.

  • دوام تست شده:

یک سوله استفاده شده قبلاً مدتی هوا خورده است که نشان دهنده دوام آن است. اگر سوله امتحان خود را پس داده باشد، ممکن است شاخص خوبی برای کیفیت و انعطاف پذیری آن باشد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 13 =