دسته‌بندی نشده

سوله دست دوم تبریز

سوله دست دوم تبریز یک سازه ی مدرن بوده که از فلزاتی مانند فولاد، آهن، آلومینیوم و … تشکیل می شود و می تواند دارای ابعاد واندازه های مختلفی باشد. سوله های دست دوم در بخش سقف خود و از لحاظ ظاهری به شکل مثلث هستند و دارای یک تاج سقف و شیب لبه ها به سمت پایین اند.

دارای تیر، پایه و ستون هستند و مانند یک ساختمان معمولی یاهمان  سوله ی دست دوم دیوار تبریز  می توانند چند درب خارجی و پنجره داشته باشند. سقف سوله ها نیز می تواند به شکل گنبدی یا مثلثی شکل و شیبدار طراحی شود. سوله دست دوم تبریز می تواند امکاناتی نظیر یک ساختمان بتنی معمولی را داشته باشد. یا در مقابل از امکانات کمتری برخوردار باشد که این مسئله بستگی به نوع استفاده ی کارفرما و سفارش دهنده از سوله دارد.

قیمت سوله دست دوم در تبریز توسط مصالح بکار رفته شده و زمین  منطقه ای که قرار است در آن بنا شود و چند فاکتور دیگر مشخص می شود که در ادامه مطلب به آن اشاره خواهیم کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید و فروش سوله دست دوم در تبریز با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

قیمت سوله دست دوم تبریز

خرید سوله دست دوم تبریز موجب راحتی کار و کاهش 30 الی 40 درصدی هزینه های خریدار می شود. پس چنانچه کارفرما هستتید و می خواهید در هزینه های خود صرفه جویی کنید یا اینکه خیلی برایتان مسئله ی نو و کارکرده بودن سوله اهمیتی ندارد می توانید با خرید یک سوله ی کارکرده کسب و کار خود را آغاز کنید.

سوله های کارکرده می توانند عینا از کفیت و مقاومت یک سوله ی نو برخوردار باشند چرا که سوله سازه ایست که از فلزاتی سخت با استحکام بالا ساخته شده و با مرور زمان از قدرت بدنه و کاربرد های آن کاسته نمی شود. هرچند بهتر است حین خرید به برخی نکات توجه کرده تا بتوانید بهترین و متناسب ترین انتخاب را انجام دهید.

مثلا زنگ زدگی و رنگ روی دیواره های سوله. تهویه ی سوله و میزان نورگیر بودن آن. چک کردن سلامت قفل ها و درب و پنجره. انتخاب آگاهانه براساس نیاز های خود. و بررسی سایر امکانات. از مزیت های دیگر خرید سوله دست دوم تبریز می توانم به این مسئله اشاره کنم که دیگرلازم نیست مدت زمانی را صرف منتظر ماندن برای آماده شدن سفارش، طراحی آن و نصب و سایر موارد کنیم. قیمت سوله دست دوم اهواز توسط فاکتور های زیادی تعیین می شود اما همان طورکه در بالا ذکر شد مهمترین فاکتور وزن سوله می باشد.

راهنمای خرید سوله دست دوم تبریز

با گذشت زمان و رواج پیدا کردن ساخت سوله در تمامی شهر های کشور شرکت های سوله سازی اقدام به گسترش دادن کار خود و افزایش تولیداتشان کردند. سوله های دست دوم در تبریز نیز از فروشندگان این سوله است. که می تواند شما را در زمینه ی ساخت، قیمت و فروش سوله دست دوم تبریز راهنمایی کند.

 کاربرد سوله دست دوم تبریز

 این سازه های فولادی در اکثر مشاغل صنعتی کاربرد دارند. که به تعدادی از آن ها اشاره خواهیم کرد: سوله جهت استفاده مشاغل و امور کشاورزی و گلخانه ای، استفاده جهت برگزاری همایش ها و سمینارها، به عنوان انبار، کارخانه ها، برگزار کننده ی نمایشگاه ها و یا ورکشاپ، نگه داری هواپیما و قطار ها در ایستگاه های مترو،کارواش و…

انواع سوله دست دوم تبریز

انواع سوله دست دوم تبریز با قیمت مناسب موجود می باشد اما قبل از خرید بهتر است ابتدا با مشخصات و ویژگی های هر یک از آنها به طور کامل آشنا شوید سپس اقدام به خرید نمایید.

تیر ورقی: از قدیمی ترین روش های سوله سازی ساخت سوله های تیرورقی ست. این سوله ها سنگین بوده  و معمولا قیمت بالاتری نیز دارند. به این ترتیب که سوله هایی که وزن آن ها بالاتر باشد به مراتب گرانتر و بالعکس چنانچه از وزن کمتری برخوردار باشند قیمت سوله دست دوم تبریز. آن ها نیز ارزان تر است. لذا روش ساخت سوله های تیرورقی می تواند موجب افزایش هزینه ها شود.

 و امروزه طراحان سوله ساز تلاش می کنند که سوله هایی با وزن پایین تر و قطعات سبک تر و در نتیجه قیمت پایین تری تولید کنند. تا هم مبلغ لازم به پرداخت براری مشتری پایین بیاید و هم میزان تولید و درصد فروش شرکت های سوله سازی بالا رود. اما به عنوان مزیت های سوله دست دوم تبریز تیر ورقی می توانیم به وجود مقاومت و  استحکام بالای قطعات و بدنه ی آن اشاره کنیم.

خرپایی:  سوله ی سبک یا خرپایی نوعی از سوله هست که همانطور که حدس می زنید از قطعات سبک وزن تشکیل شده و قیمت مناسب تری نیز دارند. ازدیگر مزایای آن می توانم اشاره کنم به امکان جا به جایی و نصب راحت آن. سبک یا ارزان تر بودن سوله ی خرپایی به معنای کم تر بودن کیفیت آن نیست و می توانید به استحکام و قدرت و پوشش قطعات آن اطمینان کنید.

یو بی ام: این نوع سوله دست دوم تبریز نیز از مدرن ترین و جدید ترین مدل سوله ها در صنعت هستند. که توسط ورقه های گالوانیزه تولید می شوند. مراحل ساخت سوله های یو بی ام به این صورت است که ورق گالوانیزه را به منطقه ی مورد نظر برای ساخت که قبلا توسط مشتری انتخاب شده است برده و آن ها را با تجهیزات و ماشین آلات مخصوص شکل می دهند.

 این مدل سوله از نظر کیفیت عالی بوده و بیشتر مناسب  متراژ های بالاست. این نوع سوله دست دوم تبریز،  از دو مدل دیگر ارزان تر بوده و در ساخت آن از قطعات سنگینی مانند فولاد استفاده نمی شود.  سوله دست دوم دیوار تبریز در ایران می توانند دو دهانه، تک دهانه یا چند دهانه باشند. و در سقف آن ها چندین نوع پوشش بکار می رود که بسته به سلیقه و صلاح مهندس پروژه انتخاب می شود.

شما متشریان گرامی می توانید انواع سوله دست دوم تبریز ارزان قیمت را از مهام سوله تنها با شماره گیری شماره 09129797300 خریداری نمایید.

انواع پوشش سقف سوله دست دوم تبریز

ساندویچ پانل، فولاد، سنگ، ورقه ی گالوانیزه و … که در این میان ساندویچ سوله رایج ترین و پرکاربرد ترین نوع در پوشش سقف سوله بکار می رود. در توضیح این مدل می توانم بگویم همان طور که ازاسمش پیداست دارای دو لایه مصالح و یک لایه مواد عایق است. بر اساس نوع پوشش سقف، قیمت سوله دست دوم تبریز مشخص می شود.

خرید سوله دست دوم دهانه 20 در تبریز

نکاتی که قبل از خرید سوله دست دوم دهانه 20 در تبریز باید در نظر بگیرد بر اساس چندین معیار انجام می‌شود. از آنجایی که حتی خرید سوله دست دوم هم شامل هزینه‌ی بالایی است باید به مواردی توجه کرد که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

  • نزدیکی به جاده‌های اصلی، تاثیر هزینه‌های حمل و نقل برای دریافت و تحویل مواد را نباید دست کم گرفت.
  • پارکینگ‌ها و فضاهای مانور
  • وجود آنها بر سهولت / دشواری جابجایی کالا تأثیر می‌گذارد.
  • تکنیک‌های ساخت و ساز
  • سوله‌های ساخته شده با استانداردهای مدرن فضا را بهینه می‌کنند و هزینه‌ها را از طریق افزایش بهره وری انرژی کاهش می‌دهند.
  • ارتفاع سوله‌ها
  • برای کسانی که از ماشین‌های حجیم استفاده می‌کنند مهم است اما باید هزینه‌های اقتصادی مربوط به گرمایش را نیز در نظر گرفت.
  • نزدیکی، فاصله از تامین کنندگان، مشتریان
  • این یک فرصت استراتژیک است که نباید آن را دست کم گرفت، هم به دلیل سهولت مدیریت و هم هزینه‌های کمتر مرتبط با نزدیکی فیزیکی.

برتری خرید سوله دست دوم دهانه 20 در تبریز

قطعاً خرید سوله دست دوم دهانه 20 در تبریز مزیت‌های متعددی نسبت به خرید سوله جدید دارد. در اینجا نکات و مزایایی وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

  • هزینه کاهش یافته: سوله‌های مستعمل معمولاً ارزان تر از سوله‌های جدید هستند که می‌تواند در هزینه شما صرفه جویی کند.
  • از قبل مونتاژ شده: برخلاف سوله‌های جدید که اغلب نیاز به مونتاژ دارند، سوله‌های مستعمل قبلاً مونتاژ شده‌اند که این کار شما را نجات می‌دهد.
  • تنوع انتخاب: با انتخاب سوله دست دوم، به تنوع بیشتری از مدل‌ها، اندازه‌ها و سبک‌ها دسترسی دارید، زیرا محدود به گزینه‌های موجود نیستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + نه =