دسته‌بندی نشده

سوله دست دوم قم

سوله دست دوم قم یکی از انواع سوله دست دوم فولادی بوده که در دهه های اخیر بسیار استفاده می شود. در گذشته های دور سازه ها با استفاده از سنگ، چوب و سایر مواد های طبیعی ساخته می شدند. این متریال هیچ گونه ترکیبی نداشتند و در ساده ترین حالت ممکن مورد استفاده قرار می گرفتند. پس از رخداد انقلاب صنعتی در اروپا و کشور های اروپایی ساخت سازه هایی مدرن  رواج یافتند. این سازه ها غالبا از آهن ساخته می شدند و به مرور زمان در تمام دنیا مورد استفاده قرار گرفتند. از این ساختمان های محکم دو نوع تازه ساز و کار کرده قابل فروش می باشد. چنانچه قصد خرید سوله دست دوم قم را دارید مطلب زیر را مطالعه کنید.

ساختار ظاهری و جنس بدنه ی سوله دست دوم قم

سوله دست دوم قم یا سمدل های نوساز همان طور که در بالاتر گفته شد ساختمان ها و سازه هایی از جنس فلزو آهن بوده که به جهت اعمال امور مختلفی در صنایع و صنعت بنا می شوند. البته مدل کار کرده از پیش حاضر است و نیازی به ساخت و احداث آن از ابتدا نیست.

این سازه ها چندین دهه است که در کشور ما به منظور جایگاه های شغلی متنوع احداث شده و مورد استفاده قرار می گیرند. مواد اولیه ی آن ها غالبا از آهن، مس، فلزات مختلف و گاهی آجر است. که البته علاوه بر این موارد از مواد دیگری نیز استفاده می شود که جز جزییات می باشند. ظاهر سوله دست دوم قم ساده بوده. و سقف آن به صورت شیب دار یا هلالی و گرد ساخته می شود. سقف های شیب دار می توانند یک دو یا چند عدد باشند که این مسئله به متراژ و اندازه ی سوله بستگی دارد.

دیواره های سوله دست دوم قم

به علاوه نصب و احداث دیواره های اصلی سوله دست دوم قم که وظیفه دارند فضای بیرون سوله را با داخل از آن فاصله ببخشد و جدا سازی کند، ممکن است در داخل ساختمان نیز تعدادی دیواه کوچک و کوتاه  نصب شوند تا محیط های داخلی سوله را از یک دیگر تفکیک کنند. این مورد برای کارخانه ها و سوله های بسیار بزرگ بکار می رود.

دیواره ها پدید می آیند تا با استفاده از آن ها هر محیط به فضایی جدا گانه تقسیم شده و واحد های مختلف مشخص و نام گزاری شود. این دیوار ها دیوار های داخلی نامیده می شوند. و به راحتی نصب و تخریب می شوند. یعنی در صورت وجود فضا هر زمان که مایل بودید می توانید سفارش دهید این دیواره های کوچک در سوله تان نصب شوند.

ساخت دیوار سوله دست دوم قم را به اصطلاح دیوار چینی می نامند. قطعات و بلوک های سیمانی، گچ و آجر از متریال مورد نیاز برای ساخت دیوارهستند. و چنانچه از کیفیت کمی برخوردار باشند و یا به طور متزلزل و غیر متسحکم بنا شوند. می توانند باعث کاهش طول عمر و کارایی سوله دست دوم قم شوند. قیمت سوله دست دوم قم نیز با توجه به مزایایی که دارد بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

  انواع سوله دست دوم قم به لحاظ ظاهری

  1. تک دهانه: مدل هایی تک دهانه به شکل عدد هشت هستند که ازهر دو طرف سوله دست دوم قم شیب دار هستند. یعنی از بخش مرکز یا تاج سقف به سمت پایین با درصد شیب های مختلفی کشیده می شوند.
  2. چند ضلعی: برای مساحت های بزرگ استفاده شده و سقف آن می تواند چند گوشه و ضلع داشته باشد.
  3. هلالی شکل: سقف سوله دست دوم قم به حالت گرد و گنبدی می باشد. برخی از انواع سازه ها به شکل هلالی طراحی و ترسیم می شوند. که برخی از آن ها دلیل فنی داشته و برخی دیگر به جهت زیبا سازی و سفارش مشتری بنا می شوند.
  4. دو دهانه: به صورت دو یا چند عدد هشت فارسی در کنار هم قرار گرفته اند.در صورت خرید سوله دست دوم قم با متراز بالا ممکن است از این مدل نیز دیدن کنید. ساختار به این شکل است که در میان آن ها یک ستون بنا شده و آن ها را به هم متصل کرده است.

چرا خرید سوله دست دوم قم پیشنهاد می شود؟

در صورتی که بخواهید در خرید محیطی برای نگهداری لوازم یا ایجاد شغل صرفه جویی کنید. خرید سوله دست دوم قم گزینه ی مناسبی است. معمولا با خرید یک سازه یا کالای از پیش آماده یا استفاده شده حدود چهل الی شصت درصد در هزینه های خود صرفه جویی می کنید. نکته ی مثبت دیگری ازمزیت های یک سوله دست دوم  قم که قصد دارم به آن اشاره کنم مسئله ی قابل توجه صرفه جویی در زمانبندی ست.

شما با خرید سوله دست دوم قم دیگر وقتی زیادی را صرف منتظر ماندن  برای تکمیل مراحل ساخت سوله نمی کنید. از طراحی گرفته تا اجرا و نصب ایم مراحل همگی زمانبر هستند. هر چند در مقابل ساختمان های قدیمی بسیار بیشتر زمانبر هستند. و در مجموع این یک مورد بسیار مثبت خصوصا برای کسانی ست  که در تهیه سوله عجله دارند.

بغیر از قیمت سوله دست دوم قم و مشخصات ظاهری مانند ابعاد آن می بایست از صحت قطعات و کیفیت آن مطلع شوید. بهتر است این سوله را از افرادی که با آنان آشنایی قبلی داشته یا به هر شکل مورد اعتماد هستند خرید کنید. سایت و فروشگاه ما یکی از قابل اعتماد ترین و با سابقه ترین فروشگاه ها در عرصه ی فروش سوله دست دوم قم می باشد. و شما می توانید با صحبت با مشاوران ما یک انتخاب بسیار بهینه را تجربه کنید.

هم چنین می توانید با سایت های فروش سوله دست دوم قم تماس گرفته و از آن ها بخواهید متناسب با نیاز و هزینه ای که می توانید  بپردازید به شما یک مدل را پیشنهاد دهند.

خرید سوله دست دوم دهانه 20 در قم

برای ایجاد فضاهای مناسب جهت انجام فعالیت‌های صنعتی نظیر راه‌اندازی گلخانه‌ها، مزارع کشاورزی، تولیدی‌ها، فروشگاه‌ها، سالن‌های مراسم و همایش، ورزشگاه‌ها و انبارها از سازه‌های مخصوصی به نام “سوله” استفاده می‌شود. این سازه‌ها با طراحی‌های خاص توسط مهندسان متخصص و با توجه به نیازهای هر پروژه، ساخته و اجرا می‌شوند. سوله‌های دست دوم ابعاد متفاوتی دارند و به طور عمومی از مواد یکسانی ساخته می‌شوند.

سوله‌ ها بدون استفاده از ستون ساخته می‌شوند و در بخش سقف دارای شیب نیز می‌باشد. این ساختمان‌ها به عنوان مکانی مناسب برای نگه‌داری ابزار و وسایل صنعتی نیز شناخته می‌شوند و با انعطاف پذیری در ابعاد و مصالح مورد استفاده، به تناسب با نیازهای مختلف تجاری و صنعتی طراحی می‌شوند.

برتری خرید سوله دست دوم دهانه 20 در قم

خرید سوله دست دوم در قم نیز همانند دیگر مناطق، برتری‌ها و کاربردهایی دارد که خاص این شهر است. در قم، سوله دست دوم به دلیل اهمیت بالای خود به عنوان یک منبع کارآمد مطرح می‌شود. اغلب، زمانی که از مفهوم دست دوم یاد می‌شود، کالاها و تجهیزات مستعمل به ذهن می‌آید. با این حال، رویکرد دیگری برای ارائه محصولات دست دوم وجود دارد، و آن این است که از اجزای مستعمل برای ساخت یک محصول استفاده شود، به عنوان مثال، ساخت سوله دست دوم با استفاده از آهن ضایعاتی یا کارکرده.

ساختمان سوله دست دوم از آهن‌آلاتی که قبلا استفاده شده‌اند و ضایعاتی هستند، ساخته می‌شود. ورق، تیر، و آهن کارکرده به کارخانه‌ای که سوله در آنجا ساخته می‌شود، منتقل می‌شود. در آنجا، آهن‌آلات از زنگ و سایر آلودگی‌ها پاکسازی می‌شوند. سپس، همانند سوله‌های نو، وارد چرخه تولید می‌شوند و به مراحل رنگ‌آمیزی و فرآیندهای دیگر پرداخته می‌شود‌.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 2 =