دسته‌بندی نشده

سوله دست دوم بندرعباس

سوله دست دوم بندرعباس مجموعه ای از سازه هایی فلزی با سقف شیب دار هستند که در صنعت بسیار کاربرد داشته و به منظور انجام امور و مشاغل صنعتی احداث می شوند. این سازه ها می توانند از جنس فولاد یا سایر فلزات باشند. در این مقاله قصد داریم مزایای آن را شرح داده و شما را با خرید و قیمت سوله دست دوم بندرعباس آشنا کنیم.

راهنمای خرید سوله دست دوم در بندرعباس

همواره در طول زمان خرید و استفاده از کالا های دست دوم رایج بوده است اما در رابطه با سازه هایی مانند سوله که امکان خراب شدگی و پایین آمدن کیفیتشان بسیار پایین است خرید سوله دست دوم بندرعباس به معنای کاهش سطح امکانات و کیفیت نمی باشد. این سازه ها غالبا از جنس فولاد بوده و بدنه ای قوی به لحاظ مشخصات فیزیکی دارند.

مزیت فروش و استعلام قیمت سوله دست دوم بندرعباس

سریع تر شدن روند تحویل: اگر شما به عنوان یک کارفرما عجله دارید که سازه خود را زودتر تحویل گرفته و کار خود را شروع کنید می توانید یک سوله آماده و کارکرده را خریداری کنید.

قیمت مناسب و پایین: خصیصه اصلی هر چیز دست دومی پایین تر بودن قیمت آن نسبت به مدل نو و تازه ساخته شده آن است. پس اگر لازم نمی دانید برای کسب و کار خود مبلغ بالایی هزینه کنید می توانید از شرکت ها و کارگاه های سازنده  ی سوله در شهر خود کمک بگیرید. بنابراین قیمت سوله دست دوم بندرعباس بسیار مقرون به صرفه و مناسب می باشد.

 و با صحبت و مشاوره در مورد آپشن ها و مدل سازه ای که به آن نیاز دارید یک سوله دست دوم در بندرعباس مناسب را انتخاب کرده و در موعد مقرر تحویل بگیرید.  هم چنین اجاره ی سوله ها نیز یک روش مفید برای کسانی ست که  قصد استفاده ی دائمی از سوله ها را ندارند و برای مثال برای مدت کوتاهی احتیاج به یک انبار دارند.

حین خرید سوله دست دوم بندرعباس بهتر است به میزان سلامت اجزا و قطعات دقت کرده و سوله ای را خریداری کنید که  رنگ بدنه ی آن با کیفیت بوده و دچار زنگ زدگی نباشد.

انواع کاربرد سوله دست دوم در بندرعباس

  1. کارگاهی: سوله هایی نسبتا بزرگ و دارای امکانات به جهت  ایجاد مکان هایی به عنوان انبار، یا کارگاه که پس از احداث می توان ابزار و وسایل مورد نیاز را به آن جا منتقل کرد و آن را تبدیل به یک محیط مجهز کارگاهی نمود.
  2. نمایشگاهی
  3. سردخانه
  4. سوله جهت امور کشاورزی و گلخانه ای
  5. سالن نمایش و همایش
  6. انبار
  7. کارخانه
  8. محل نگه داری و انبار

سوله دست دوم بندرعباس به لحاظ ساختار شکلی

ساخت سوله بندرعباس به چندین مدل صورت می گیرد. از پر کاربرد ترین آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سوله دست دوم بندرعباس خرپایی:

مدل خرپایی یا سبک بسیار شیک و با دوام بوده و با استفاده ازجدید ترین  تجهیزات و تکنولوژی ساخت طراحی و تولید می شود. مزیت استفاده از قطعات سبک در سوله سازی در قیمت سوله دست دوم در بندرعباس تاثیر گذار است. به این ترتیب که سوله هایی که با قطعات سبک ساخته شده اند و وزن کم تری دارند ارزان تر و انواعی که سنگین تر هستند قیمت بالا تری خواهند داشت.

  • سوله دست دوم بندرعباس تیر ورقی:

سوله دست دوم بندرعباس مدل تیر ورقی سنگین که توسط تیر ورق هایی فولادی ساخته شده اند و از قدیمی ترین مدل ها در این صنعت توسعه یافته می باشند. برای جا به جایی سوله تیر ورقی لازم است با استفاده از جرثقیل آن را حرکت دهیم. که استفاده از جرثقیل نیز یکی از فاکتور های تاثیر گذار و منفی درمورد قیمت و خرید سوله دست دوم بندرعباس می باشد.

این نوع سوله دست دوم در بندرعباس معمولا به یک دیگر جوش داده می شوند. البته روش وصل کردن پیچ و مهره نیز وجود دارد. از معایب این مدل سوله می توان به این مورد اشاره کرد که دهانه سقف به شکلی ست که نمی توان آن را در هر اندازه دلخواه تنظیم نمود و دارای حدود است. استحکام سوله تیر ورقی نسبت به مدل سبک یا خرپایی کمتر است.

  • سوله دست دوم بندرعباس نوع HSS:

این نوع سوله دست دوم در بندرعباس بسیار مدرن و جدید بوده و در محل قرار گیری از ستون هایشان باکس هایی مستطیلی شکل و بلند استفاده می شود. و از لحاظ زیبایی امتیاز بیش تری نسبت به سایر سازه ها دارند. و شامل مدل های زیر است:

  • قوسی هشتی و تیر ورقی
  • قوسی تیرورقی
  • هشتی ساخته با تیر و…

سوله اچ اس اس به شکل دایره ای و مدرن و ستون هایی مستطیلی از جنس فولاد ساخته شده و مقاومت بسیار بالایی نیز دارند.

 اجزای به کار رفته در ساخت سوله بندرعباس

  • استرات:  این وسیله ازابزار و قطعات بکار رفته در سوله های مختلف است. مهار متقابل یا استرات عملی ست که مادامی که عرض گودی های ایجاد شده زمین کم است از آن استفاده می کنیم. و به شکل عمودی در فاصله هایی مشخص نصب می گردد.
  • دیواره ها
  • سقف و پوشش آن
  • سگراد سوله: این وسیله بطور کششی عمل کرده و نیرویی به مرکز سوله منتقل کرده و مانند متعادل کننده عمل می کند.
  • مهاربند
  •  لاپه: به جهت نگه داشتن دیواره ها و بدنه ی سوله مورد استفاده قرار می گیرند.

سقف سوله دست دوم بندرعباس:

سقف یکی از مهم ترین قسمت ها در هر سازه ی بتنی یا فولادی ست. و باید دارای استحکام و مقاومت بالا بوده و از ورقه ها و پوشش های مخصوص ساخته می شود. این ورقه ها می توانند از نوع گالوانیزه یا ساندویچ پانل باشند.

ساندویچ پانل:

نوعی از پوشش است که در میان دو لایه یک لایه شامل مواد عایق ست. به غیر از موارد ذکر شده ی بالا یک نوع مدرن از پوشش سقف به نام روف پنل وجود داشته که از ورقه ی گالوانیزه، فوم یورتان و فویل آلومینیومی تشکیل شده است. و بهترین گزینه برای استفاده ی مهندسانی ست که قصد دارند روش های جدید و نوین را جایگزین روش های سنتی سوله سازی کنند.

 یو بی ام:

دارای مقاومت بالا و عایق های خوبی بوده و هم چنین نسبت به دو محصول دیگر قیمت مناسب تری دارند. سقف به شکل مثلثی نبوده بلکه بطور گرد وگنبدی می باشند.  استفاده از مدل ساندویچ  که در ادامه مطلب به آن اشاره خواهیم کرد از رایج ترین ها و بکار رفته ترین ها در مدل سوله دست دوم بندرعباس یو بی ام می باشد.

خرید سوله دست دوم دهانه 20 در بندرعباس

برای خرید سوله دست دوم دهانه 20 در بندرعباس، پیش از هر چیز نیازمند این هستیم که بررسی و تحقیقات کاملی در مورد سازه‌ی مورد نظر خود انجام دهیم. این امر محافظه کارانه سبب می‌شود تا ما با هزینه‌ای معقول و پایین سوله خود را خریداری کنیم. دقت به شرایط آب و هوایی در هنگام خرید سوله گام مهمی است تا در نهایت بتوانیم با مجموع بررسی‌هایی که انجام شده، سوله متناسب با نیاز خود را خریداری کنیم.

در ادامه چند نکته پیرامون خرید سوله دست دوم دهانه 20 در بندرعباس را بررسی می‌کنیم.

حتما باید متریال مورد استفاده در ساخت سوله مورد بررسی قرار گیرد تا اطمینان حاصل شود که در شرایط جوی و آب و هوای منطقه مقاومت حداکثری داشته باشد و استانداردهای لازمه در ساخت رعایت شده باشد. بررسی سوراخکاری فلنج و اتصالاتی که در سازه وجود دارد، انجام شود. همچنین بر حسب نیاز و کاربری که برای سوله در نظر گرفته شده طول، شیب، ارتفاع و دهانه سوله سنجیده شود علاوه بر این زاویه‌های برش کاری شده چک شود. در نهایت سال ساخت سوله و مدت زمانی که از آن استفاده شده هم بررسی شود.

برتری خرید سوله دست دوم دهانه 20 در بندرعباس

خرید سوله دست دوم دهانه 20 در بندرعباس برتری‌های فراوانی به نسبت مدل مشابه استفاده نشده و نو خود دارد. از جمله این برتری‌ها می‌توان به هزینه خرید سازه توجه کرد که باعث صرفه‌جویی چشم‌گیری می‌شود. می‌توان با توجه به کاربری که برای سازه در نظر داریم ابعاد را مطابق نیاز تغییر بدهیم. جابه‌جایی و نصب آن به مراتب راحت‌تر است. همچنین با بررسی‌های دقیق که پیش‌تر از این به آن اشاره شد، می‌توان به همان اندازه که سوله نو استحکام و مقاوت دارد این ویژگی را از سوله دست دوم هم انتظار داشت.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 3 =