دسته‌بندی نشده

سوله دست دوم دهانه 20

سوله دست دوم دهانه 20 در واقع سازه هایی کاربردی در صنعت هستند که طی چند دهه اخیر در ایران رایج شده اند. که به مرور زمان با پپیشرفت تکنولوژی و احساس نیاز به سوله های فلزی جایگزین بتنی رشد کردند. سوله دست دوم سازه هایی هستند که در عین سادگی ساختاری و بدون ستون هایی در میان خود یا با کم ترین میزان ستون فضای قابل توجهی را ایجاد می کنند.

این سازه ها به علل بسیار که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد کاربرد های متفاوتی در انواع مشاغل دارند. و در آغاز دوره انقلاب صنعتی در اروپا ساخته شده وبه مرور در سایر کشور های جهان نیز به مرحله ی ساخت و اجرا وارد شدند. مانند: استفاده از سوله به عنوان  انبار، کارگاه، گاوداری، دام داری، فضاهایی برای ایجاد نمایشگاه، همایش و سالن های برگزاری، کارخانه جات، ورزشگاه ها، واحد های صنعتی در شرکت های نفت، گاز و یا برق،  سالن های ورزشی و چندین مورد دیگر.

سوله ها در ناحیه سقف دارای دهانه هایی با اندازه های متفاوت هستند و ارتفاع و عرض دهانه ی آن ها برحسب اندازه ها و مطابقت دادن با سقف تعیین می شود. که در این مقاله قصد داریم شما را با انواع سوله با دهانه های مختلف مانند سوله دست دوم دهانه 20 آشنا کنیم.

سوله های فلزی در ابتدا از جنس چدن ساخته شدند. و سپس فولاد و آهن جایگزین آن ها شدند. که این مسئله موجب افزایش مقاومت سوله دهانه 20 متر در برابر تحمل باد و برف شد. باگذشت زمان قطعات و بخش های مختلف سوله ها دچار تحولاتی شدند. مانند امکان شکل دادن به فلزات و به وجود آوردن فرم هایی انعطاف پذیر در سوله. پیشنهاد می شود برای اطلاع دقیق از قیمت سوله دست دوم دهانه 20 با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

قیمت سوله دست دوم دهانه 20

 قیمت سوله دست دوم دهانه 20 با توجه به امکانات و میزان کارکردی که داشته است تعیین می شود. ولی در مجموع هر قدر وزن آن بیش تر باشد قیمت آن نیز بالاتر و هر قدر وزن آن پایین تر قیمتش نیز مناسب تر خواهد بود.

 از بابت خرید سوله دست دوم دهانه 20 خیالتان راحت باشد. چرا که این سازه های فولادی معمولا محکم و با استقامت های بالایی طراحی می شوند. و در گذر زمان تغییری نخواهند کرد. تنها بهتر است حین خرید دقت کنید ابعاد سوله با نیاز شما مطابقت داشته باشد. هم چنین می توانید از صحت قطعات و اسکلت یا امکانات داخلی سوله نیز اطمینان حاصل کنید.

رنگ استفاده در سوله دهانه 20 متر بسیار با اهمیت است و بهتر است برای جلوگیری از زنگ زدگی فلزات بکار رفته شده و آهن سطح سوله از رنگ های با کیفیت و برند های خوب رنگ استفاده شود.

انواع سوله دست دوم دهانه 20

سوله دست دوم دهانه 20 از لحاظ ساختاری به سه دسته ی اصلی تقسیم میشوند. در ادامه به بررسی انواع آن به طور کامل می پردازیم:

تیر ورقی: این سوله ها به سوله ی سنگین نیز معروف هستند.  از انواع و سبک های سوله سازی قدیمی بوده و یک روش سنتی محسوب می شوند. از لحاظ وزن هم از میزان فولاد زیادی در ساختار های آن ها استفاده شده است. و برای جا به جایی نیاز به جرثقیل دارند که خرید واستفاده از جرثقیل می تواند موجب بالا رفتن قیمت نهایی  وهزینه های کل برای مشتری شود.

سوله خرپا: این نوع سوله با دهانه 20 متر رایج تر از مدل تیر ورقی هستند و در واقع یک مدل مدرن تر به شمار می روند.

 میزان فولاد وآهن استفاده شده در این سازه ها کم تر بوده و وزن آن ها سبک تر ازسایر سوله ها ست. و در نتیجه از قیمت مناسب تری برخوردارند. برای ساخت کارگاه، انبار و نمایشگاه ها یکی از بهترین گزینه ها خرید سوله دست دوم دهانه 20 است.

سوله یو بی ام: این سبک سازه درواقع مدرن ترین بوده وبرای مساحت های بزرگ مانند بالای 1000 متر بکار می رود. با استفاده از دستگاه های مخصوصی مانند سیمر( به جهت متصل کردن صفحات مختلف یو بی ام ) استفاده می شود.

از معایب سوله دهانه 20 متر یو بی ام عدم امکان تغییر دادن صفحات است. امروزه سوله های یو بی ام و خرپایی بسیار بیش تر از تیر ورقی کاربرد دارند.

انواع پوشش سقف سوله دست دوم دهانه 20

یکی از عواملی که در قیمت سوله دهانه 20 متر تاثیر گذار هست قطعا نوع پوشش  سقف آن می باشد.  سقف سوله ها توسط پوشش های مختلفی روکش می شود. این پوشش ها شامل: ورقه های گالوانیزه، ورقه های پلی کربنات و پوشش ساندویچ پانل هستند. که درواقع از نظر کیفیت و قیمت ورقه های گالوانیزه می توانند گزینه ی خوبی برای خرید باشند.

ورقه های پلی کربنات ساختاری مانند شیشه داشته و نور را از خود عبور می دهند. قیمت این ورقه ها نیز مناسب بوده و در رنگ های مختلفی روانه بازار می شوند. ساندویچ پانل دارای سه لایه بهم متصل شده است که یک لایه حاوی مواد عایق رطوبت، صدا و دما در آن جایگزاری شده است.

 چگونگی ساخت و مراحل سفارش سوله دهانه 20 متر

سوله سازی در تمامی شهر های کشور رواج داشته و تیم های سوله ساز بسیاری مشغول به کار هستند که می توانیم به راحتی با برقراری ارتباط با مهندسان شرکت و شرح نیاز ها و انتظارات از یک سوله سفارش خود را به ثبت برسانیم.

مراحل ساخت سوله دست دوم دهانه 20 به این صورت است که ابتدا تمامی اطلاعات سوله اعم از اندازه وابعاد، ارتفاع، نوع و زمینه ی کاربری سوله، منطقه ی ساخت سوله و بررسی خاک و زمین، بررسی وضعیت زلزله خیزی و … در نظر گرفته شده و پس از مشورت نهایی تصمیم گیری کلی انجام می شود. سپس شرکت های سازنده وارد مرحله ی دوم یعنی دریافت مجوز ساخت و راه اندازی پروژه از شهرداری می شوند.

در مرحله ی سوم مصالح و متریال لازم هم چنین ماشین آلات مورد نیاز برای شروع پروژه توسط مهندس مربوطه تهیه شده و شروع به ساخت قطعات مانند درب، پنجره، ستون ها و دهانه ها می کنند. سپس پس از جوش دادن قطعات یا اتصال کردن آن ها با پیچ و مهره به یک دیگر قطعات برای نصب به وسیله ی جرثقیل های سقفی و دیواری به محل زمین مورد نظر انتقال داده می شوند. و مراحل پایانی نصب صورت می گیرد.

خرید سوله دست دوم دهانه 20 متری

سوله‌ دست دوم دهانه 20 متری اغلب به صورت یکپارچه و از جنس یکسانی ساخته می‌شود. این سازه‌ها شامل اجزایی همچون سقف، دیوارها و پوشش هستند که در این مطلب، درباره آنها مطالب مفیدی جمع‌آوری شده است. در ساختار سوله‌ها، از بدون درنظر گرفتن ستون در تمام مساحت کل استفاده می‌شود و قسمت سقف دارای شیب نیز می‌باشد.

فروش سوله‌ دست دوم دهانه 20 متری عمدتاً توسط شرکت‌های زیر انجام می‌شود:

  • شرکت‌هایی که از متریال و فلزات با کیفیت در ساخت سوله‌ها استفاده می‌کنند و در بخش‌هایی همچون سقف، تاج، دیوارها و غیره از بهترین مواد و مصالح کاربردی استفاده می‌کنند.
  • شرکت‌هایی که سال‌هاست در زمینه فعالیت صنعتی سوله‌سازی فعالیت دارند و به عنوان یک منبع اعتبار و اعتماد در میان مشتریان شناخته شده‌اند.
  • ساخت سوله‌های دست دوم با استفاده از ابزار و ماشین‌آلات بروز و پیشرفته انجام می‌شود.
  • تضمین سرعت در روند کاری و تحویل به موقع سوله به مشتریان، از جمله خصوصیاتی است که توسط این شرکت‌ها تاکید می‌شود.

برتری خرید سوله دست دوم دهانه 20 متری

خرید سوله دست دوم دهانه 20 متری امکاناتی همچون هزینه کمتر، زمان تحویل سریع‌تر، ساختار موجود، مکان استراتژیک و امکانات فنی مثل سیستم گرمایش و تهویه مطبوع را فراهم می‌کند. همچنین، می‌تواند بهبود قابل ملاحظه‌ای در اشتغال و توسعه کسب و کار فراهم کند. این گزینه امکان مدیریت سرمایه را ارتقاء می‌دهد و باعث کاهش هزینه‌های اجرایی می‌شود. همچنین، درخواست مجوزها و مدارک مرتبط با سوله از پیش انجام شده و نیاز به تجهیزات اضافی کاهش می‌یابد.

این گونه خرید، نقاط ضعف ساختمان را پیشاپیش شناسایی کرده و امکان اصلاحات و بهبودهای لازم را به مشتری می‌دهد. از این رو، خرید سوله دست دوم به عنوان یک گزینه مقرون به صرفه برای کسب و کارها و سرمایه‌گذاران محسوب می‌شود. خرید سوله دست دوم دهانه 20 متری، همچنین یک گزینه استراتژیک و پربازده برای سرمایه‌گذاران خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 19 =