دسته‌بندی نشده

سوله دست دوم شاهرود

در این مقاله توضیحات مفصلی راجع به سوله، انواع آن و سوله دست دوم شاهرود ارائه خواهیم داد.  از گذشته تا کنون سازه های مختلفی به جهت استفاده هایی نظیر محل سکونت و یا راه اندازی کسب و کار احداث شده اند. که در آن ها از ابتدایی ترین مصالح مانند سنگ و چوب تا پیشرفته ترین ها مانند فلزات استفاده شده است.

سوله ها بعد از انقلاب صنعتی اروپا رفته رفته در سطح جهانی تولید شده و مورد استفاده قرار گرفتند. به این ترتیب که در چند دهه ی اخیر در کشور ما شرکت های مختلف سوله سازی در تمامی شهر ها پدید آمدند.  ساختار سوله سازی تا حدی پیچیده است و با استفاده از محاسبات پیشرفته ی فنی مهندسی طراحی می شود.

جنس و کاربرد سوله دست دوم شاهرود

 سوله ها در ابتدا از جنس بتن و با گذر زمان که دچار تحولاتی مثبت در روند ساخت خود شدند از فولاد و آهن ساخته شدند. موارد استفاده ی سوله بسیار بالا بوده و انعطاف پذیر است. به این صورت که اگر شما خریدار یک سوله باشید می توانید پس از مدتی استفاده در زمینه ی انبار آن را به یک کارگاه یا فروشگاه کوچک تبدیل کنید. و اما مشاغل صنعتی و غیر صنعتی ای که بابت آن ها از سوله استفاده می شود:

انبار، فروشگاه، سالن های ورزشی و ورزشگاه ها، سالن های برگزاری همایش و سخنرانی ها، محل برگزاری ورکشاپ یا کارگاه های آموزشی، واحد هایی در شرکت های نفت و گاز، مرغداری و گاوداری و…

 سفارش سوله دست دوم شاهرود به چه صورت است؟

سوله ها همان طور که بالا تر گفته شد توسط مهندس پروژه طراحی و ترسیم می شود. به این صورت که ابتدا طرح کلی بطور دستی کشیده شده و سپس با استفاده از نرم افزار های به خصوصی نقشه به صورت دیجیتالی در خواهد آمد. امکان تغییرات در نقشه وجود داشته اما چنانچه پس از شروع مراحل ساخت بخواهید تغییراتی در آن ایجاد کنید بسیار سخت و وقت گیرخواهدبود.

راهنمای خرید سوله دست دوم شاهرود

سوله ها از سازه هایی هستند که نه می توان گفت کالا محسوب نمی شوند و نه می توان آن ها را کالا دانست. سوله دست دوم شاهرود مانند یک سوله ی تازه ساخته شده از استحکام و استقامت بالایی در برابر فشار و بار و زلزله برخوردار است.

و به علت فولاد و آهن و فلزات سنگین بکاررفته شده در آن احتمال خراب شدگی بسیار پایین است.مگر زنگ زدگی هایی در سطح سوله که بهتر است بررسی شود. و راه حل آن نیز استفاده از رنگ های با کیفیت بالا ومارک های معتبر است. در مجموع می توانید نسبت به خرید سوله های کار کرده مثبت باشید. اما این به معنای بدون آگاهی خرید کردن نیست.

سوله ی خریداری شده می تواند تغییر کند. و امکان ایجاد فضاهایی در درون سوله وجود دارد. از مزایای خرید سوله دست دوم شاهرود می توان به قیمت مناسب آن اشاره کرد که قطعا باید کاهش چند ده درصدی هزینه های شما می شود.

هم چنین خرید یک سوله ی دست دوم باعث می شود که شما به عنوان یک خریدار احتیاجی به منتظر ماندن و صرف زمان برای  تحویل خرید خود نباشید. چرا که این ساختمان ها از پیش آمده و تست شده اند. و تنها مرحله می تواند مرحله ی جا به جایی آن در صورت نیاز باشد.

قیمت سوله دست دوم شاهرود

 قیمت سوله دست دوم شاهرود توسط فاکتور های زیادی تعیین می شود. که مهم ترین آن ها شامل مسئله ی وزن است. به این صورت که هر قدر وزن کالا بالا تر باشد قیمت آن نیز گرانتر و بالعکس هر قدر سوله سبک تر باشد قیمت آن نیز مناسب تر است. موارد دیگری که در قیمت سوله تاثیر دارند مانند: زمین و منطقه ای که قرار است سوله در آن احداث شود، میزان حاصل خیزی خاک، امکانات درونی، تعداد درب ها و پنجره ها، ابعاد سوله، ظاهر و پوشش های بکار رفته در سوله ، متریال با کیفیت و …

سوله دست دوم شاهرود می توانند شامل سه نوع تیر ورقی، خرپا و سبک، یو بی ام شود.

تیر ورقی مدل سنگین و با قیمت بالا

خرپایی سبک و با قیمت پایینتر

یو بی ام   که بیشتر برای مساحت های زیاد بکار برده میشو. حند من

اجزای مختلف سوله دست دوم شاهرود

بخش های یک سوله از جزیی ترین تا کلی ترین شامل اجزای به خصوص خود است. که از لحاظ ظاهری و در نگاه اول ما بخش هایی مانند: سقف و پوشش سقف، درب ها ورودی و خروجی، پنجره ها، ستون و دیواره ها مشاهده می شود. و از بخش های دیگر و قطعات جزیی نیز می توان موارد زیر را نام برد:

 سگرات، فریم اصلی، رفتر، تاج سقف، استرات، پرلین، مهار بند، وال پست، سینه بند، باد بند، نور گیر خورشید

استرات: قطعه ای به که صورت طولی در قاب ها قرار گرفته و باعث انتقال فشار و نیرو می شود.

پرلین یا لاپه: به منظور وصل کردن پوشش سقف به اسکلت اصلی استفاده می شود.

مهاربند: باعث افزایش استقامت سوله دست دوم شاهرود در برابر حوادثی مانند زلزله یا فشار های سنگین می شود.

سایه بان:  همانطور که از اسمش پیداست به جهت جلوگیری از بارش های سنگین برف یا باران و جای شدن آب ها طراحی می شود.

نور گیر خورشید: کاربرد بسیار مفیدی دارد و در سقف نصب شده و نور را از طریق خود به داخل سوله منتقل می کند. که اینامر موجب روشنایی و نور گیر بودن فضای داخلی سوله می شود.

دیوار ها: در هر سازه ای دیوار ها و سقف مهم ترین قسمت های بنا شده هستند. دیوار ها اطراف سوله و تمام آنچه در سوله احداث شده است را احاطه می کنند. و گاهی از آجر پوشانده می شوند.

جرثقیل: جرثقیل جز اجزای بکار رفته یا متریال سوله نیست و صرفا جهت انجام مراحل نصب یا جا به جایی قطعات بسیار سنگین انجام می شود. که به دونوع سقفی، دیواری، دروازه ای تقسیم می شوند. مدل دیواری آن به این صورت است که میله ای در وسط دستگاه آن را به دیوار وصل می کند . و قیمت آن نسبت به سایر جرثقیل ها ارزان تر است.

خرید سوله دست دوم دهانه 20 در شاهرود

هنگام خرید سوله دست دوم دهانه 20 در شاهرود شما مستقیماً از یک فروشنده، سوله را همانطور که هست خریداری می‌کنید. این بدان معنی است که شما در حال به ارث بردن هر گونه نقص، آسیب یا هوازدگی هستید که سوله در زمان خود با صاحب قبلی تجربه کرده است. مگر اینکه شما یک متخصص سوله باشید، یا به هنگام خرید از نظر و مشاوره متخصصین این بخش استفاده کنید؛ اما به طور کلی و در یک نظر می‌توان گفت اگر سوله دست دوم با کیفیت مطلوب خریداری کنید از هر جهت برای شما یک سرمایه‌گذاری پر سود به حساب می‌آید.

برتری خرید سوله دست دوم دهانه 20 در شاهرود

از مواردی که باعث می‌شود خرید سوله دست دو دهانه 20 در شاهرود، خریدی بهتر از سوله نو باشد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • از قبل مونتاژ شده: در بسیاری از موارد، یک سوله دست دوم از قبل مونتاژ شده است، به این معنی که شما لازم نیست نگران مونتاژ آن باشید. این باعث صرفه جویی در زمان و هزینه های احتمالی مونتاژ می شود.
  • کیفیت اثبات شده: یک سوله استفاده شده ممکن است دوام خود را قبلاً ثابت کرده باشد. اگر هنوز در شرایط خوبی است، می توانید فرض کنید که محکم و بادوام است.
  • سفارشی سازی: یک سوله دست دوم ممکن است قبلاً برخی سفارشی سازی‌ها یا اضافات داشته باشد که هزینه اضافی برای تجهیز کردن سوله برای خریدار ذخیره می‌شود.

به خاطر داشته باشید که هنگام خرید سوله دست دوم دهانه 20 در شاهرود باید به چند نکته توجه کرد، از جمله شرایط، کیفیت مواد، اندازه و گزینه های حمل و نقل. مهم است که قبل از خرید مطمئن شوید که سوله نیازهای شما را برآورده می‌کند و در شرایط قابل قبولی قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 10 =