دسته‌بندی نشده

سوله دست دوم لرستان

سوله دست دوم لرستان نوعی از ساختمان های صنعتی بوده که امروزه خرید و فروش آن ها بسیار رایج شده است. این سازه دارای ستون های میانی نمی باشد.  و فضای زیادی را در بر می گیرد. سوله ها در گذشته وجود نداشتند اما امروزه جایگزین ساختمان های قدیمی و بتنی شده اند.

پس از گذشت چندین دهه از انقلاب صنعتی کشورهای اروپایی این سازه جایگزین اصلی بسیاری از بنا ها شد. در ایران از حدود پنج دهه پیش ابتدا از طریق کارخانه جات های صنعتی این سازه رواج یافت. و سپس شرکت ها و مهندسانی ساخت و ساز آن ها را بر عهده گرفتند. امروزه بیش از صد ها سوله در کشور در حال ساخت و استفاده از این سازه های عظیم و زیبا هستند. در این مطلب شما را با روش های خرید سوله دست دوم لرستان آشنا خواهیم کرد.

انواع سوله دست دوم

سوله دست دوم لرستان به شکل های مختلفی احداث می شوند. اما کاربرد آن ها به طور خلاصه بهم مشابه است. تنها تمایز در نحوه ی استفاده و  نوع مشاغل مربوط به آن ها می باشد. سقف سوله دست دوم لرستان و سایر سوله ها به شکل شیب دار دیده می شود. اما گاها مشاهده می کنیم برخی سازه های مدرن از سقف هایی هلالی شکل ساخته می شوند.

این سقف ها معمولا کم تر از حالت های شیب دار دیده می شوند. سقف نیز یکی از فاکتور های تاثیر گزار در قیمت سوله دست دوم لرستان می باشد. سوله دست دوم لرستان ابعادی مختلف داشته و در متراژ های متنوعی ساخته می شود. مصالح بکار رفته شده در سوله عمدتا آهن و فولاد است. اما ممکن است در روند احداث و طول ساخت از مصالح دیگری برای جزییات سوله دست دوم لرستان استفاده کنند. از جمله آن ها می توان به سیمان، آجر، گچ و … اشاره کرد.

مراحل خرید سوله دست دوم لرستان

برای خرید سوله دست دوم لرستان کافی ست از طریق سایت ها و فروشگاه های معتبر اقدام کنید. خرید سوله دست دوم لرستان یا سایر شهر ها می بایست ازطریق  یک فروشگاه با تجربه انجام شود. چرا که این محصولات عظیم بوده و مبالغ نسبتا زیادی بابت آن ها پرداخت می شود.

شرکت مهام سوله سالهاست در زمینه ی فروش سوله دست دوم لرستان فعالیت می کند. در نتیجه یکی از مطمعن ترین فروشندگان در عرصه ی خود است. شما می توانید از طریق تماس با مشاوران و کارشناسان فروش با این مجموعه ارتباط بگیرید. و با یک تماس نسبت به ویژگی ها و قیمت سوله دست دوم لرستان آگاه شوید.

 عوامل تاثیرگذار بر قیمت سوله دست دوم لرستان

در تعیین قیمت سوله دست دوم لرستان عوامل زیادی نقش دارند. که یکی از مهم ترین آن ها وزن سوله دست دوم لرستان است. هر قدر وزن این سازه ها بیشتر باشد قیمت آن ها بالا تر می رود. برخی از مدل ها سبک تر و برخی دیگر وزن بیشتری دارند که می تواند در مبلغ کل سازه تاثیر گزار باشد. از دیگر فاکتور های قیمت گزاری در روند خرید سوله دست دوم لرستان شکل و مدل سازه است. که مسلما هر قدر مدرن تر و جدید تر باشد قیمت آن نیز بالا تر می رود.

کاربرد سوله دست دوم لرستان

سوله دست دوم لرستان و سایر سازه های فولادی معمولا در صنعت بیش ترین کاربرد را دارند. اما برای سایر امور غیر صنعتی نیز خریداری می شوند. از استفاده های صنعتی می توان: کارخانه جات، کارگاه ها و تولیدی های صنعتی، محل های نگه داری  هواپیما ها و قطار ها، مورد استفاده برای نگه داری قطعات و ماشین آلات، واحد های صنعتی در شرکت های نفت و پتروشیمی، تعمیر گاه ها را نام برد. و موارد استفاده ی غیر صنعتی شامل گزینه های زیر است:

برای برگزاری جلسات و سمینار ها، برای برگزاری ورکشاپ های عملی، گل خانه، ایجاد فضایی برای کلاس و آموزش، فروشگاه ها و اماکنی برای ایجاد نمایشگاه و غیره.

چرا سوله دست دوم لرستان از سایر سازه ها برای خریداری بهتر است؟

در نظر بگیرید امروزه هزینه ی اجاره و یا خرید یک ساختمان قدیمی چقدر است. و علاوه بر آن چقدر طول می کشد تا یک ساختمان احداث شده و از مرحله ی تولید خارج شود. با کنار هم قرار دادن این موارد متوجه می شویم که خرید سوله دست دوم لرستان یکی از بهترین گزینه ها از لحاظ صرفه جویی در هزینه و وقت می باشد. علاوه بر این ها این سازه های عمرانی دارای مزایای دیگری نسبت به سایر سازه ها هستند.

برای مثال ابعاد آن ها می تواند بسیار متغییر باشد. یعنی سوله دست دوم لرستان از سه سایز کوچک، متوسط، بزرگ تشکیل می شود. و شما باید متناسب با نیاز خود یک متراژ را انتخاب نمایید. متراژ سوله بر قیمت سوله دست دوم لرستان نیز تاثیر گزاراست. نکته ی دیگر که شاید مورد توجه ی خریداران سوله قرار بگیرید. زیبایی و ساختار آن است. ساختار این سازه در نگاه اول ساده بنظر می رسد اما پیچیدگی های خود را دارد. و هر قدر پیچیده تر طراحی شود برای مشاغل خاص تر مورد استفاده قرار می گیرد.

مراحل تولید سوله دست دوم لرستان به چه ترتیب است؟

برای ساخت هر وسیله ای در وهله ی اوللازم است یک نقشه و طرح کلی تهیه شود. که برای سوله های نوساز نیز لازم است این مراحل طی شود. ابتدا پس از ثبت سفارش توسط مشتری مهندس پروژه اقدام به برآورد هزینه های کل و طراحی نقشه خواهد کرد.

سپس مواد و متریال اولیه و ثانویه را تهیه کرده و چنانچه لازم باشد مجوز ساخت را از شهر داری نیز دریافت خواهد کرد.پس از انجام این مراحل شروع به ساخت قطعات خواهیم کرد. این مرحله بر عهده ی کارگران پروژه است. و در واقع زمانبر ترین قسمت ساخت سوله دست دوم لرستان می باشد. هر چند این سوله ها به صورت کار کرده به فروش می رسند اما مراحل تولید آن ها از قبل طی شده است. و زمانی برای ساخت آن ها صرف شده.

خرید سوله دست دوم دهانه ۲۰ در لرستان

از گذشته تا کنون، سوله سازی صنعت پر کاربردی بوده است که در طی سال‌های اخیر با پیشرفت مناسبی همراه بوده است. صنعتگران زیادی در کشور ما و در استان لرستان حضور دارند که ممکن است قصد خرید سوله دست دوم دهانه ۲۰ در لرستان را داشته باشند. این افراد پیش از خرید سوله باید به ویژگی‌ها و نکات مهم موجود در این زمینه، توجه کنند. سوله‌های دست دوم دهانه ۲۰ متری همواره یکی از گزینه‌های پرکاربرد در صنعت سوله‌سازی هستند که استحکام بالایی دارند و از شرایط جوی تاثیر نمی‌پذیرند. این سوله‌ها از بابت این که دست دوم هستند، قیمت مقرون به صرفه ‌ای دارند و به سرعت در محل مورد نظر شما بنا می‌شوند. ارتفاع سوله‌هایی که عرض دهانه آن‌ها ۲۰ متر است، چیزی حدود ۳ تا ۶ متر در نظر گرفته می‌شود. همچنین عرض کلی آن‌ها متناسب با کاربرد مد نظر شما تعیین می‌شود.

نکات مهم در خرید سوله دهانه 20 دست دوم در لرستان

نکته مهم دیگری که در زمینه خرید سوله دست دوم دهانه 20 باید به آن توجه داشت، انتخاب یک شرکت تولید کننده مناسب است. برخی از شرکت‌ها به کیفیت کار اهمیت می‌دهند و برخی دیگر خیر. پس بدیهی است که اگر سازه مناسبی می‌خواهید، باید شرکت معتبری را برای احداث یا نصب آن انتخاب کنید. در ضمن فراموش نکنید که استقامت و مقاومت سوله باید در حدی باشد که هیچ نوع فشاری به ساختار سوله آسیب وارد نکند. این مورد نیز به همان کیفیت سازه بر می‌گردد که در گرو انتخاب یک شرکت سوله سازی مناسب است.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی،‌ سوله‌هایی با اندازه دهانه مختلف به صورت پیش ساخته طراحی می‌شوند و پس از خرید، در محل احداث می‌شوند‌. اما برای تسریع این روند، می‌توانید به خرید سوله دهانه 20 دست دوم بپردازید که نصب و راه اندازی آن زمان زیادی از شما نخواهد گرفت. چنانچه قصد خرید این سوله‌ها را دارید، همین حالا با ما تماس بگیرید تا با استعلام قیمت و ویژگی‌های سوله دهانه 20 مد نظر شما، بهترین گزینه را برایتان پیدا کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =